Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betsson, fordi jeg protesterer mot den stalinistiske overklassens marxistiske systematiske undertrykkelse av menneskeverdets frihet samt dets indoktrinering og regelrette ran av pengemidler, satt i system av det statlige terrorveldet som er Norsk Tipping.

Neida, det er kun fordi det var den første side jeg tenkte på når jeg begynte å tippe.

 

Dagens bonger:

1. Bourdeaux - PSG

1.90

 

2. Sønderjyske - AaB

2.75

 

3. Bourdeaux - PSG

Sønderjyske - AaB

5.23

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Bruker Betsafe, da det var hva jeg først prøvde og jeg har vært fornøyd med de siden den gang. Fått god kundeservice, og tjent meg en god del penger.

Dog så likte jeg selve bettingen hos Bet365 bedre, men mitt bankkort fungerer ikke der, og det er slik at man må ta ut premie samme måte som man betaler inn penger. Jeg satte inn 400 og spilte meg i løpet av en uke opp til 10000 kroner på konto. Når jeg skulle ta ut måtte jeg da via flere tjenester (backtrace av innbetaling) - noe som totalt tok vekk 800 kroner i avgifter. Da gidda jeg ikke mer, selv om jeg tipper at jeg kunne registrert meg på Moneybookers elns og brukt de. Skal du registrere deg så vil jeg anbefale Bet365. Der har de Heinz og, noe jeg elsker.

Lenke til kommentar

Betsson

 

Vet du om det går an å velge oversikt over dagens kamper på Betsson, altså bare de som spilles samme dag?

 

Finner ikke ut av det jeg. Tungvint å lete gjennom alt for å plukke ut de som går samme dag.

 

Hos Norsk tipping er det sånn som dette:

 

post-12139-0-45426100-1379085995_thumb.jpg

 

Veldig hendig. Selv om jeg spiller på Betsson, må jeg slå opp Norsk tipping også for å enkelt se hva som er dagens kamper.

Lenke til kommentar

Bare kryss av i rubrikken for "Fotball" og trykk "Vis". Da får du oversikt over samtlige kamper i kronologisk rekkefølge fordelt på ligaene.

 

Ja vet jo det. Men du får ikke noen liste over dagens som jeg ser, du må går inn på hver enkelt liga for å finne ut det?

 

Obs. Ja nå fant jeg ut av det. Takk.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Synes www.paf.fi er en fin bookie. Kanskje ikke så mange utenfor Finland/Sverige som bruker dem, men de er en seriøs aktør, og har god kundeservice. Dessuten arrangerer de mange konkurranser for kundene sine. Anbefales på det sterkeste. Eneste minuset er at de ikke har instant bank transfer for norske kunder.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Betsson, fordi jeg protesterer mot den stalinistiske overklassens marxistiske systematiske undertrykkelse av menneskeverdets frihet samt dets indoktrinering og regelrette ran av pengemidler, satt i system av det statlige terrorveldet som er Norsk Tipping.

Neida, det er kun fordi det var den første side jeg tenkte på når jeg begynte å tippe.

 

Dagens bonger:

1. Bourdeaux - PSG

1.90

 

2. Sønderjyske - AaB

2.75

 

3. Bourdeaux - PSG

Sønderjyske - AaB

5.23

Nice :)

 

Men er ikke enig i det første du skriver.. :p

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...