Hyperio Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ikke nødvendigvis så dumt. Noen flere luringer i dag? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Irland - Zlatan B 2.45 Satser noen grunker på at Sverige slår Irland, spesielt når oddsen er såpass god. Er jo en uuuuutrolig viktig kamp for begge lagene når det er 3 x 11 poeng for Irland, Sverige og Østerrike i den gruppen. Så personlig vil vel begge lagene selge seg dyrt da tap er farvel til paraplydrinker i Brasil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Firling: Italia - Bulgaria Estland - Nederland Georgia - Frankrike Tyskland - Østerrike Odds= 2.59 Det er en sjangs å ta når det gjelder firlinger generellt, men føler denne kan gå inn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ingen som tør ta Norge? hø høh Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har Kypros +2 handicap Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har ikke særlig tro på norsk seier i dag, men satt litt på Norge/uavgjort. Mest for å gjøre kampen mer spennende. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 U1.5 til pause? Norge stanger og stanger, goller vi vil vel vi gå til pause med 1-0 for enhver pris? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Satt litt på at Saints, Steelers og Seahawks vinner på søndag. Har også en annen trippel idag; Seier til Sverige, Italia og Tyskland. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Yess! Flott dag! Vant singel på Norge og på Sverige, og en trippel på Sverige, Tyskland og Spania til 3.61 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Takk Armenia. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Yess! Flott dag! Vant singel på Norge og på Sverige, og en trippel på Sverige, Tyskland og Spania til 3.61 Husker eg fikk huden full da eg kom å skrytte over hva eg vant siden eg ikke hadde lagt inn noe her om hva eg spilte på. Vil si det samme gjelder her. 1 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Noen som har noen luringer til i dag? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 La inn tre stk nå Hamkam - Byne -> Borte Hødd - Glimt -> Uavgjort York - Wimbelton -> Hjemme Raith - Falkirk -> Borte Elnesvågen - Herd -> Borte Byåsen - KFUM -> Hjemme Sunndal - Averøykam. -> Hjemme Innsats: 20 Payoff: 35,8k hos Betsafe ______________ Dundee - Stenhousemuir -> Over 2.5 mål Annan Athletic - Formartine United -> Hjemme scorer først Innsats: 75Payoff: 190 _____ Får Frp over 16% av stemmene? -> Ja Innsats: 100 Payoff: 310 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Satt litt på at Saints, Steelers og Seahawks vinner på søndag. Har også en annen trippel idag; Seier til Sverige, Italia og Tyskland. DUMME DUMME MEG! Har i hele dag trodd at jeg satt penger på Saints, COWBOYS og Seahawks... Fader altså Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Forbaskede Betsson, må de ha sidene sine nede for vedlikehold hver fordømte dag Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Singles: Armenia - Danmark @ X2 @ 1.33 Norge - Sveits (0-1 handicap) @ X @ 4.25 Firer: IK Sirius FK - Valsta Syrianska IK @ 1 Fredrikstad - Elverum @ over 2.5 mål Kasakhstan - Sverige @ 2 Russland - Israel @ 1 Odds: 2.78 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Satte en liten rest på Patriots og Packers. 1.22 på Patriots var ekstremt lavt nå i ettertid, da den kampen var veldig åpen og ble avgjort 5 sek før slutt. Packers tapte på dommerfeil.. Crap. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Noen med noe snacksy for landskampene i kveld? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Inter - Juventus B Sunderland - Arsenal B Napoli - Atalanta H Atletico Madrid - Almeria H Odds: 5,98 Har 8 bonger og en eller flere av desse kampene er på alle bongene... Endret 11. september 2013 av korehoret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå