c7Nn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva tror dere om kveldens kamper? 4.30 på Chelsea og 4.40 på Sogndal hos NT. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hva tror dere om kveldens kamper? 4.30 på Chelsea og 4.40 på Sogndal hos NT. Brann vs Sogndal synes jeg virker som bingo. Jeg prøver som regel å sette ca score i hodet mitt, men her har jeg alt fra 1-1 til 4-4. Badji ute for Brann er jo selvsagt ett tap, men samtidig har de begynt å score, det er jo positivt. Sogndal har jo gjort det bra borte og blir vel stadig solide dogs. Opp i over 5 synes jeg høres spennende ut, ref tekniske tall fra PreMatches: Awaywin: 34% (value odds 2.92) Skal selv på kampen så håper jo på litt hjemmejubel.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Brann vinner garantert. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Rolig nå heh. Javel.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Brann vs Sogndal synes jeg virker som bingo. Jeg prøver som regel å sette ca score i hodet mitt, men her har jeg alt fra 1-1 til 4-4. Badji ute for Brann er jo selvsagt ett tap, men samtidig har de begynt å score, det er jo positivt. Sogndal har jo gjort det bra borte og blir vel stadig solide dogs. Opp i over 5 synes jeg høres spennende ut, ref tekniske tall fra PreMatches: Awaywin: 34% (value odds 2.92) Skal selv på kampen så håper jo på litt hjemmejubel.... Jupp, er vel alltid litt bingo med tippeligaen. Heier selv på Sogndal, så jeg satte noen kroner der, håper på seier og en god kamp:-) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Brann og Bayern her i kveld. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Javel.. Det var bare positivt ment på alle mulige måter Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jupp, er vel alltid litt bingo med tippeligaen. Heier selv på Sogndal, så jeg satte noen kroner der, håper på seier og en god kamp:-) Mulig jeg var farget litt rød i kveld, men sjelden sett Sogndal så dårlig. De kom jo også bare en time før start så fikk vel ikke ladet så bra opp Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 satt penger på city igjen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 satt penger på city igjen... Jeg med. Pluss Juventus og PSV. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg med. Pluss Juventus og PSV. angrer allerede, forsvaret til city er totalt søppel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ingen som lærte noe etter forrige helg? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ingen som lærte noe etter forrige helg? burde egentlig det jaja får bare håpe på det beste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Fint å fint. Heldig. Og imo meget ufortjent. Hull hadde alle store sjangser før City "våknet" i midten av andre. Kunne fort stått både 0-1 og 0-2 hadde Hull tatt vare på gigasjangsene de hadde. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Fint å fint. Heldig. Og imo meget ufortjent. Hull hadde alle store sjangser før City "våknet" i midten av andre. Kunne fort stått både 0-1 og 0-2 hadde Hull tatt vare på gigasjangsene de hadde. Klassisk av storlag med andre ord... Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Mulig jeg var farget litt rød i kveld, men sjelden sett Sogndal så dårlig. De kom jo også bare en time før start så fikk vel ikke ladet så bra opp Sogndal hadde ikke helt dagen nei, Mané var ikke i form... Synes kampen var god, ikke at jeg ser så mye på eliteserien, men denne var artig Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Satte noen kroner på at City fikk neste mål på 88 minutter, når de fikk frisparket.. Selvfølgelig scorer Yaya Var uheldig med Chelsea i går, med en gang ekstraomgangene satte igang la jeg inn at Chelsea skulle vinne ekstraomgangene med 8 i odds, så kommer scoringen på 120+2..... Fikk igjen en del på straffespark da MEN, hvorfor tok Lukaku den siste straffen til Chelsea...?? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ja så ikke kampen jeg, så bare stillinga når jeg kom hjem her. Dobbel på Napoli og Juventus, og singel på Rosenborg idag. God dag 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Spiller en trippel i dag. Er overhodet ingen sikker vinner, men vi prøver lell! Saint Etienne - Bordeaux - H - 2.05 Elverum - Bodø/Glimt - B - 1.44 Arsenal - Tottenham - Over 2.5 - 1.66 Totalodds: 4.90 Saint Etienne har åpnet Ligue 1 med 2-0-1, mens Bordeaux sitter på 1-1-1. De siste fem oppgjørene mellom disse lagene har gitt to seiere til St. Etienne, to uavgjort og en Bordeaux-seier. Jeg velger å spille på hjemmelaget i dag, til 2.05 i odds. Bodø/Glimt er overlegen i Adeccoligaen denne sesongen. De reiser til Elverum og møter laget som ligger på 14. plass i ligaen. Bør være overkjøring, selv om det er bortekamp. Spiller borteseier til 1.44 i odds. Arsenal - Tottenham er et oppgjør jeg ikke tør spille resultat på. Det jeg dog vet, er at de bruker å bli mål i disse kampene. Siste fem oppgjør har gitt 26 mål, 5,2 mål per kamp. Føler meg trygg på å spille over 2.5 i det oppgjøret. EDIT: Blingsa på de to laveste oddsene. 1.44 skal det være på Bodø/Glimt, ikke 1.66. 1.66 var over 2.5 i Arsenal-matchen. Endret 1. september 2013 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå