Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere om kveldens kamper?

4.30 på Chelsea og 4.40 på Sogndal hos NT.

Brann vs Sogndal synes jeg virker som bingo. Jeg prøver som regel å sette ca score i hodet mitt, men her har jeg alt fra 1-1 til 4-4. Badji ute for Brann er jo selvsagt ett tap, men samtidig har de begynt å score, det er jo positivt. Sogndal har jo gjort det bra borte og blir vel stadig solide dogs.

Opp i over 5 synes jeg høres spennende ut, ref tekniske tall fra PreMatches:

Awaywin: 34% (value odds 2.92)

Skal selv på kampen så håper jo på litt hjemmejubel....

Lenke til kommentar

Brann vs Sogndal synes jeg virker som bingo. Jeg prøver som regel å sette ca score i hodet mitt, men her har jeg alt fra 1-1 til 4-4. Badji ute for Brann er jo selvsagt ett tap, men samtidig har de begynt å score, det er jo positivt. Sogndal har jo gjort det bra borte og blir vel stadig solide dogs.

Opp i over 5 synes jeg høres spennende ut, ref tekniske tall fra PreMatches:

Awaywin: 34% (value odds 2.92)

Skal selv på kampen så håper jo på litt hjemmejubel....

Jupp, er vel alltid litt bingo med tippeligaen.

Heier selv på Sogndal, så jeg satte noen kroner der, håper på seier og en god kamp:-)

Lenke til kommentar

Jupp, er vel alltid litt bingo med tippeligaen.

Heier selv på Sogndal, så jeg satte noen kroner der, håper på seier og en god kamp:-)

Mulig jeg var farget litt rød i kveld, men sjelden sett Sogndal så dårlig. De kom jo også bare en time før start så fikk vel ikke ladet så bra opp

Lenke til kommentar

Mulig jeg var farget litt rød i kveld, men sjelden sett Sogndal så dårlig. De kom jo også bare en time før start så fikk vel ikke ladet så bra opp

Sogndal hadde ikke helt dagen nei, Mané var ikke i form...

Synes kampen var god, ikke at jeg ser så mye på eliteserien, men denne var artig :)

Lenke til kommentar

Satte noen kroner på at City fikk neste mål på 88 minutter, når de fikk frisparket.. Selvfølgelig scorer Yaya :D

Var uheldig med Chelsea i går, med en gang ekstraomgangene satte igang la jeg inn at Chelsea skulle vinne ekstraomgangene med 8 i odds, så kommer scoringen på 120+2.....

Fikk igjen en del på straffespark da :)

MEN, hvorfor tok Lukaku den siste straffen til Chelsea...??

Lenke til kommentar

Spiller en trippel i dag. Er overhodet ingen sikker vinner, men vi prøver lell! :)

Saint Etienne - Bordeaux - H - 2.05

Elverum - Bodø/Glimt - B - 1.44

Arsenal - Tottenham - Over 2.5 - 1.66

Totalodds: 4.90

Saint Etienne har åpnet Ligue 1 med 2-0-1, mens Bordeaux sitter på 1-1-1. De siste fem oppgjørene mellom disse lagene har gitt to seiere til St. Etienne, to uavgjort og en Bordeaux-seier. Jeg velger å spille på hjemmelaget i dag, til 2.05 i odds.

Bodø/Glimt er overlegen i Adeccoligaen denne sesongen. De reiser til Elverum og møter laget som ligger på 14. plass i ligaen. Bør være overkjøring, selv om det er bortekamp. Spiller borteseier til 1.44 i odds.

Arsenal - Tottenham er et oppgjør jeg ikke tør spille resultat på. Det jeg dog vet, er at de bruker å bli mål i disse kampene. Siste fem oppgjør har gitt 26 mål, 5,2 mål per kamp. Føler meg trygg på å spille over 2.5 i det oppgjøret.

EDIT: Blingsa på de to laveste oddsene. 1.44 skal det være på Bodø/Glimt, ikke 1.66. 1.66 var over 2.5 i Arsenal-matchen. :)

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...