Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

04:10 Seattle Mariners - Toronto Blue Jays

Sjelden man ser en så enorm pitcherfordel i MLB og dette er den største ratingforskjellen jeg har sett i år. Jeg bruker min egen formel for utregning ved hjelp av ratingtall fra ESPN. Seattle tapte 3-1 i går etter 3 runs i mot i 8ende og bør være revangesugen. Er 52-60 overall, 29-29 hjemme og formen er som vanlig gjennomsnittlig. Stiller her med en av de sterkeste pitcherne i ligaen. Hernandez er 11-4, men kunne enkelt hatt mye bedre tall for ett bedre lag. Han mangler dessverre endel run-support. Det kan selvsagt også felle dette spillet. Han var svært solid i sin siste kamp, slapp inn 1 over 8 innings, men fikk dessverre ikke seieren da bullpen rotet vekk seieren. Er 1-0 mot Toronto tidligere og står med en ERA på 1.29 i august.

Toronto Blue Jays er også 52-60 og som de fleste skjønner blant de svakere lagene. Er 24-32 borte og står med ett par seire på rappen. Litt typisk at de taper her da. Egentlig overrasket over at Josh Johnson får sjansen her. Står i fare for å miste jobben grunnet sine elendige tall og det er vel fortjent. Minuset er jo at han må prestere bedre her. Står med elendige 1-8 og 6.60 ERA. Han har virkelig pitchet elendig i det siste og står med 25 earned runs mot siste 4 kamper. Står da med ERA på 23.14 i august.

Jeg har gitt Seattle en liten fordel teknisk sett, men grunnet enormt pitcherfordel havnet jeg på 75-25 på denne kampen. Toronto har ikke tatt en serie borte mot Seattle siden 2004. Satt 1.56 hos Pinnacle da jeg sliter med å stole på Seattle offensivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver meg på denne firlingen jeg i dag.

1. Rubin - Randers FC 1.22

2. VfB Stuttgart - Botev Plovdiv 1.20

3. Standard de Liège - Xanthi 1.28

4. Udinese - Siroki Brijeg 1.10

Så dårlig odds at de hadde jeg ikke giddi å lagd firling av engang :p

En firling og en singel på vålerenga, for å bli kvitt noe småpenger på den ene kontoen.

post-189440-0-22358800-1375119559_thumb.jpg

Nåja ;)

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Tror du har quotet helt feil person nå.

Tror jeg også. Orker ikke å endre, dessverre. Var ihvertfall Rubin Kazan mot Randers. 1-0 nå, btw.

Ett tips er norsk kvinnefotball forresten. Tippa på samtlige kamper i 1 bong igår, grei innsats. Var bare å fylle opp kontoen med en grei lønning ^^. Mer forutsigbare kamper skal en se lenge etter.

Edit; Tippet den største bongen på 5 uker nå. Synderen var FC Astra.. Visste jeg ikke skulle tippet på et lag fra alles favoritt nasjon.. Romania.

Heldigvis hadde de ikke med seg penge-koppene sine. jeez.

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...