Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder meg unna Prøve-VM, jeg syns det er notorisk vanskelig. Hodet (og hjertet) sier Brasil, men du vet aldri hva som kan skje.

Nå er det heldigvis ikke sååå lenge igjen til de store ligaene starter opp igjen så da blir det noe skikkelig å tippe på. Har brukt å hatt god flyt i Serie A så jeg tror jeg holder meg rolig den neste måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte på finalen. En liten tusenlapp på over 0.5 mål til pause med 1.52 i odds. Mål etter 2 min, yay :w00t:

Ser også på Barcelona - Deportivo. Barca fikk et tidlig mål, og jeg rakk å satse på hjemmeseier før Betsson fikk oppdatert oddsen :p

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Washington Nationals - Milwaukee Brewers

02 Jul 2013, 01:05

Nationals er 41-40 overall, 22-16 hjemme og har vunnet 3 av sine 5 siste. Får tilbake Bryce Harper til denne og tipper han er sugen på litt action etter å ha vært ute lenge med en kneskade. Har 12 home runs før skaden. Nationals stiller med Jordan Zimmermann (11-3, 2.28) som kan bli den andre pitcheren som når 12 seire denne sesongen. Han er 8-0 hjemme med sinnsvake 1.09 i ERA.

Milwaukee Brewers er 32-48 overall, 13-15 borte og har tapt sine 5 siste. Mangler enda Ryan Braun og måtte ut i en 14 inningmatch som de tapte mot Pittsburgh. Tipper de er ganske kjørt til denne kampen og bullpenn fikk også mye action. Stiller med Yovani Gallardo (6-7, 4.20 ERA) som slet i sin siste kamp og varte bare 4 innings. Fikk 5 runs mot seg. Varer han ikke lenge i natt også må man inn i en trøtt bullpenn igjen og det er ikke særlig positivt for dem.

Teknisk havner jeg på ca 70-30 i denne kampen og legger vi til pitcherdominanse har jeg satt 75-25 i fordel Washington Nationals. 1.55 gir dermed god verdi hos Marathon, mens de andre fulger tett bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...