korehoret Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det kunne blitt en god kveld (fotballmessig og oddsmessig) dersom Spania faktisk hadde hatt lyst til å vinne. Samme her. Skal aldri tippe på spania igjen Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Høg kvalitet. Synes litt synd på Italia, men Brasil - Spania blir ein fantastisk finale. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Satte 5 units på at spania vant straffekonken Blei megeeet spennende Endret 27. juni 2013 av korehoret Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Satte 10 k på at spania vant straffekonken Blei megeeet spennende Grattis Odds? Og hvor kommer alle disse pengene fra? Vil du si at du har tapt eller tjent penger gjennom hele tippekarrieren? Har prøvd meg litt på tipping, men på langt nær de summene jeg hører om her. Kan det være en reell måte å tjene penger på hvis man har veldig god peiling på sport? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er også en fin regel at en ikke oppgir hvor mye en faktisk satser. En kan brukes units. Er lett for at andre blir "revet med" når en oppgir hvor mye en satser i kroner og øre. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Grattis Odds? Og hvor kommer alle disse pengene fra? Vil du si at du har tapt eller tjent penger gjennom hele tippekarrieren? Har prøvd meg litt på tipping, men på langt nær de summene jeg hører om her. Kan det være en reell måte å tjene penger på hvis man har veldig god peiling på sport? Er egentlig idiotisk å gjøre det jeg gjorde. Går fint an å vinne i lengden hvis du spiller få og sikre kamper. Har vunne penger på oddsen, men tapt på poker Det som jeg syns er vanskeligst med tipping er å håndtere tapene. Blir frista til å spille risikable bonger med høy innsats for å vinne tilbake. Hvis du klarer den mentale biten ved tap, kan mye om fotball og kanskje vet ekstra mye om en liga, så er det gode muligheter for å gjøre det bra. Oddsen var forresten 1, 8 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er også en fin regel at en ikke oppgir hvor mye en faktisk satser. En kan brukes units. Er lett for at andre blir "revet med" når en oppgir hvor mye en satser i kroner og øre. Ja, sant det. Skal oppgi units fra nå av Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Litt baseball i dag ettersom 2 av de aller ypperste pitcherne skal i aksjon: New York Mets - Washington Nationals - Mets til 1.67 @ Marathon 29 Jun 2013, 01:10 Litt rart å spille på det dårligste hjemmelaget i hele MLB, til og med Astros har gjort det bedre hjemme. Men her stiller Mets med den Matt Harvey, den høyest ratede picheren i 2013. Han står med 7-1, og har supre tall på både whip, walks etc. Slapp bare til 2 hits over 6 innings i en 8-0 seier mot Philly sist lørdag. Ross Detwiler for Nationals har dessverre for dem en negativ rating. Står med 2-6 totalt og slapp inn 7 runs på 9 hits over bare 3.2 innings mot Colorado sist og de fleste skjønner at det ikke var spesielt bra. Han er ganske så risky for øyeblikket og Harvey er i en helt annen liga. Tror Mets tar denne. ... Tampa Bay Rays - Detroit Tigers - Tigers til 1.78 @ Marathon 29 Jun 2013, 01:10 2 ok lag fra amerikan league som møtes her, men Tigers har en enorm pitcherfordel. Max Scherzer står med 11-0 og kan bli den først i MLB 2013 som når 12 seire. Tigers har tapt 3 strake så kanskje greit at de sender Max til denne matchen. Slapp inn 2 runs over 7 innings mot Boston i en 10-3 seier på lørdag og fortsetter å gjøre sakene sine svært bra. Alex Colome står med 1-0, MEN er en minuspitcher selv om han ikke har sluppet til ett løp enda. Han sliter med walks og varte bare 4.1 inning i ett 7-5 tap mot Yankees søndag. Jeg tror Tigers slår tilbake til bra odds. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 1.83 på Tromsdalen i dag. Har spilt en del kombinasjoner i det siste og bommer som oftest med kun en eller to per bong, så tror jeg skal satse mer på singler fra nå av. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Combo-kuponger kan ødelegge i lengden ja. Jeg lager som regel bare comboer om det er flere sikre betts som gir under 1,5 odds hver. For at det skal bli litt mere uttelling Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Komboer er fornuftig matematisk, men kan jo ødelegge nattesøvnen. Action i Wimbledon, Tippeliga, Tour de France og finale i conf cup.. skal bli en digg helg Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Et bra tips: Spill Moss - Førde B. Over 2 i odds. Førde har et veldig sterkt lag i år og har 7 seiere på rad. Moss ligger på nest siste plass. Uforståelig at oddsen er over 2 på Førde. Sikker B Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Et bra tips: Spill Moss - Førde B. Over 2 i odds. Førde har et veldig sterkt lag i år og har 7 seiere på rad. Moss ligger på nest siste plass. Uforståelig at oddsen er over 2 på Førde. Sikker B Får den på 1.8 bare, men takk for tipset. Følger på den Endret 28. juni 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hiver meg med her også. Og går det ikke sender vi regninga til horekoret Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hiver meg med her også. Og går det ikke sender vi regninga til horekoret haha ikke sats for mye for en vet aldri hva som kan skje, men den bør gå Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 haha ikke sats for mye for en vet aldri hva som kan skje, men den bør gå 125 kr her, så skal ikke kappe hode av deg om det ikke går Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Fortsetter risky bets i prøve VM. Klarer ikke se slike kamper uten å legge inn kuponger, så da er det bare å krysse fingrene. Har single på Uruguay og Brasil ikveld. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har ikke tippet enda, men lurer på om eg skulle ta Italia og Brasil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå