Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brasil var litt i overkant risky iforhold til oddsen ja, og det var på håret at de klarte å vinne. Skuffet over innsatsen til Brasil idag.

Mest irritert over all filmingen i slike søramerikanske matcher. Såvidt borti hverandre før de ruller bortover som skadeskutte smågutter. Usj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Satte 5000 på uruguay live. Bomma på straffe, Gustavo skulle vert utvist og en uforståelig taktisk beslutning å ha forlan på topp. Kan springe like fort som han baklengs. Har Hernandez på benken men bruker ikke han. Forlan var den klart dårligeste spilleren på banen.

Lenke til kommentar

Forøvrig den sprøeste tennisdagen jeg har vært borti. Noen andre som ser/følger med på wimbledon? Favorittene har falt som fluer og mye skader preget dagen...

Følger med, selv om jeg ikke spiller på kampene. Er, som du sier, helt drøyt i år. Hadde håpet Federer kunne få til noe stort i år, men den gang ei. Og Sjarapova og Azarenka i tillegg, helt merkelig.

Lenke til kommentar

Satte 5000 på uruguay live. Bomma på straffe, Gustavo skulle vert utvist og en uforståelig taktisk beslutning å ha forlan på topp. Kan springe like fort som han baklengs. Har Hernandez på benken men bruker ikke han. Forlan var den klart dårligeste spilleren på banen.

Godt poeng med Forlan ja.. ganske pinlig til tider, men ser han står med 9 goller på 13 kamper i år, kan det stemme da?

Lenke til kommentar

Følger med, selv om jeg ikke spiller på kampene. Er, som du sier, helt drøyt i år. Hadde håpet Federer kunne få til noe stort i år, men den gang ei. Og Sjarapova og Azarenka i tillegg, helt merkelig.

Hadde egentlig forventet at Federer tok Wimbledon så Murray/Djoko hadde en fin dag i går. Ganske utrolig med så mye kneskader også. Er litt farlig med betting også når SÅ mange trekker seg før eller i kampene.

Lenke til kommentar

Usj da, føler med deg på den der. Hadde veldig lyst til å sette på Uruguay livebet selv, men better aldri mot meg selv. Heldigvis denne gangen :)

Lenke til kommentar

Fra en bookmaker:

6/06 Monako, Huan 3:1 Ram, Rayev

26/06 Chilich, Marin Ìàò÷ Kenny De Schepper

26/06 Marrey, Endi 3:0 Lu, En-Sun

26/06 May, Nikola 0:3 Robredo, Tommi

26/06 Melcer, Yrgen 3:1 Rayster, Ylian

26/06 Tsonga, Zho-Vilfrid 1:3 Gulbis, Ernest

Burde kanskje spellchecke den medarbeideren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...