Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste bongen før høsten... Kjører en litt risky bong.

VM kvalik:

Belgia - Serbia H

Lichtenstein - Slovakia B

Argentina - Colombia H

Croatia - Skotland H

Moldova - Polen B

Vinner av u21 em - Spania

ca 17 i odds

2000 innsats

Siste gang jeg tipper på landslag. Skandale

Lenke til kommentar

Litt tennis fra meg i dag da jeg har litt tid til overs:

Puchkova (+1.5 Sets) - 1.91 @ Pinnacle

11 Jun 2013, 12:00 - Tennis » United Kingdom » WTA Birmingham

1 runde kamp mellom 2 spillere i relativt dårlig form. Puchkova er ranket 86 mens Hlavackova 93. Ett tidligere møte i 2006, da vant Puchkova 2-0 på hard. Puchkova er 17-19 siste 12 mnd, Hlavackova står med 11-19. Puchkova har en mer positiv kurve og synes oddsen på at hun tar ett sett er ok.

...

Cohen (+1.5 Sets) - 1.63 @ Pinnacle

11 Jun 2013, 13:00 - Tennis » Germany » WTA Nürnberg

1 runde kamp mellom 2 ganske så dårlige damer. Julia Cohen er ranket som nummer 138 og har vært ute med en skade. Er 18-25 siste 12 mnd. Tereza Smitkova er ranket som 259 og har kvalet inn her mot dårlige challenger spillere. Står med 12-9 som indikerer at hun sjelden får spille. Cohen synes jeg skal ha en bra sjanse her og tror hun tar minst ett sett.

...

Bedene (+1.5 Sets) - 2.30 @ Boylesports

11 Jun 2013, 13:30 - Tennis » United Kingdom » ATP London

2 runde kamp og ingen tvil om at Aljaz Bedene kan få kjørt seg her. Bedene er ranket som nummer 78 og står med 31-21 siste 12 mnd. Sam Querrey er ranket som nummer 19 og står med 45-25 siste 12 mnd. Querrey har en dalende ratingstrend Bedene spiller bra for tiden. Tror han kan snike til seg ett sett og synes oddsen er bra.

...

Kuznetsov (+1.5 Sets) - 1.90 @ Pinnacle

11 Jun 2013, 13:30 - Tennis » United Kingdom » ATP London

1 runde kamp og Istomin er naturlig storfavoritt. Kuznetsov er ranket som 77 og står med 31-20 siste 12mnd. Istomin er ranket 45 og står med 29-30 siste 12mnd. Begge spillerne stort sett røket i runde 2 i alle turneringer i år. Istomin har dog en veldig fallende kurve og tror det kan være ett greit punkt å ta Kuznetsov på.

...

Williams (+1.5 Sets) - 1.68 @ Pinnacle

11 Jun 2013, 16:10 - Tennis » United Kingdom » ATP London

1 runde kamp. Rhyne Williams er ranket som nummer 127 og står med 23-15 siste 12 mnd. Nicolas Mahut er ranket så lavt som 224 nå og står bare med 9-15 siste 12 mnd. Aldri helt godt å si med "challengerspillere", men Mahut synes jeg ikke fortjener så stort favorittstempel når han har vært ute med skade.

Lenke til kommentar

At Spania tar Norge i U21-EM tror jeg er ganske sikkert (1.32 i odds), men er litt mer usikker på Italia - Nederland. Ganske lik odds, men selv vil jeg si at Nederland er en liten favoritt. Hva tror dere?

Syns å huske at Betsson gir et sted mellom 3.15 og 3.5 for en dobbel på Spania og Nederland.

Med min flaks går vel Nederland på huet ut.

Lenke til kommentar

Satte 2 spill i dag på Betsson.

*U21 Euro winner, Spania til 1.80

*Italia U21 - Holland U21 X 3.15

Spania U21 - Norge U21 (0-2) H 3.70

til 11.65 totalt

Ti Units på den første. Føler den er rimelig sikker med tanke på hvor sterkt dette laget er.

Og en unit på spill nr to. Italia - Holland er en kamp som typisk blir gjevn med mål fra begge sider.

Hvis Norge først mister taker mot Spania, tror jeg det rakner fullstendig. Spania vinner med 3 mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...