Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Jeg nekter å tro at det er så lett å snyte på skatten :p De har nok litt kontroll på hvor mye du raker inn.

Virker som om du har et spilleproblem, et stort et, såfremt du ikke har spilt i 30 år.

Hadde det før, er over et år siden jeg spilte sist :) Sliter litt med peng nå, vinner jeg nå er jeg tilbake hvor jeg vil vere :) Er tragisk hvis de kan ta 28 % av gevinsten. Er jo nesten ikke vits å tippe da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagt inn disse i dag:

Tipping:

H

U

H

B

U

B

H

H

B

HU

HUB

HUB

Oddsbomben:

Odd - Sandnes Ulf: 1, 2 - 1, 2

Sogndal - Start: 2, 3 - 0

Viking - Tromsø: 1, 2 - 3

Langoddsen:

Odd - Sandnes Ulf - U, 3.45

Sogndal - Start, handicap 0 - 1: H 4.25

Ranheim - Strømmen, handicap 0 - 1: H 1.75

Brann - Sarpsborg 08, handicap 0 - 1: 2.45

Totalodds: 62.87 Innsats: 50

Ser ikke så bra ut nå. Men så har jeg satset mot oddsen en del også da...

Lenke til kommentar

Vålerenga - Rosenborg B 2.00

Borussia dortmund - Bayern München B 1,76

Ranheim - Strømmen H 1,28

Real Sociedad - Real Madrid - Over 1,5 mål 1.10

Odds 4,6

Innsats 9750

Potensiell gevinst: 44850

Er spent nå, kampene i morgen bør gå.. :)

jada, 35 000 kr rikere :) Det som er surt er at jeg var ekstremt nær å ta med bodø glimt på bongen, hadde blitt 60 000 da :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

9750kr i innsats..godt noen har seriøse penger å spille for, og å ta med ett spill til 1.10 er i mine øyne tull. Men bra du vant på den for om du hadde røket på DEN da hadde du forbannt den dagen du spilte på en kamp med 1.1 i odds.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

9750kr i innsats..godt noen har seriøse penger å spille for, og å ta med ett spill til 1.10 er i mine øyne tull. Men bra du vant på den for om du hadde røket på DEN da hadde du forbannt den dagen du spilte på en kamp med 1.1 i odds.

Real Scociedad måtte ha poeng for å kunne vere med å kjempe om champions league. Real Madrid scorer i snitt over 2,5 mål per kamp. Så den var rimelig sikker. 1.10 i odds gjorde at jeg vant ca 4000 mer :)

Lenke til kommentar

Har prøvd meg på et en del heinz (og et partre super-heinz) de siste dagene. Startet med 300 kroner og sitter nå med godt over 11,000 en uke etter. Anbefaler det på det sterkeste.

Har googlet litt, men finner bare eksempler på hestebetting. Hvordan fungerer det på fotball?

edit: hvis det fungerer på fotball, da :p

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Til dere som spurte om heinz:

Heinz er at man velger 6 kamper og så tipper alle mulige kombinasjoner mellom disse lagene. Sammenlagt blir dette 57 bets som består av 15 doubles, 20 trebles, 15 fourfolds, 6 fivefold og 1 sixfold.

En super-heinz er det samme, bare at det er 7 kamper og totalt 120 bets mellom disse.

Her er et eksempel på en heinz jeg spilte på bet365 her om dagen:

0515e6ecc61c11e28e0922000a9f1335_7.jpg

Og på bet365 trenger man bare å velge kampene og deretter velge heinz så setter de på automatisk alle de 57 betsa.

Det som er så kjekt med denne er at du går i profit ofte når bare 4 eller 5 av betsa går inn. :)

Endret av Camorra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt. Jeg liker en tippeside på facebook hvor en ekspert publiserer litt hva han tror kan være lurt daglig. Han forklarer det slik:

For those who do not know what a Heinz is, you pick 6 teams and then make a bet on the 57 different combinations of Doubles (x15), Trebles (x20), Quads (x15), 5 folds (x6) + 6 fold (x1). So for instance if I do a 10p Heinz it will cost £5.70 but I get a guaranteed return if just 2 of the 6 teams win!

Lenke til kommentar

Er bare snakk om en måte å kombinere spill på. Klarer man ikke plukke vinnere som singler så taper man også på trixie, goliath, super yankee og alle de andre kombinasjonstypene bookmakerne tilbyr. Disse systeme er bare en kjapp måte å kjøre dobler, tripler etc på og de fleste bookmakere tilbyr det (de vet jo hva de gjør). Håper det var litt oppklarende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...