Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

13:30 Russland - Tyskland

Ingen bombe om det står mellom Norge, Sverige og Russland i dag. I snitt får man ett vinnerspill på 7.97 på Russerne mens Tyskerne ligger på 32. Det trenger ikke bety noe egentlig, men da fristes jeg av 1.64 hos Pinnacle. Bare sjekket noen andre bookies og de ligger på 1.40 tallet. Belov, Vylegzhanin, Legkov, Ustiugov skal være ett mycket bra lag.

– Vi har nok favorittstempelet, men både Sverige og Russland har gode lag, sier trener Trond Nystad.

(Russland tok denne duellen enkelt selv om tyskerne hang med)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

19:00 Spartak Ljig - Ribnica

Match fra serbisk volleyball. Spartak Ljig er nummer 9 av 10 lag. Greie nok hjemme med 5-3, men formen er dårlig med 4 tap på 5 siste (kun seier mot bunnlaget). Ribnica er nummer 4 med 9-8 overall, greie 4-4 borte og i god form med 3-2. Lagene møttes 7 desember og Ribnica vant da 3-0. Noen må gjerne korrigere meg her men Ribnica +1.5 i sett til 1.82 tar jeg hver dag.

Lenke til kommentar

Hehe, ikke noe bra dag idag nei! Tapte nesten all gevinsten fra denne uken.

Hadde 250 kr på førsteplass for Petter også. Meget kjedelig!

Bayern tar nok denne kampen ja.

Har satt på Bayern, Marseille og Lille, Udinese og Tottenham idag.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
Fremtiden til Zlatan Ibrahimović

Gifter seg innen 31. desember 2020

Ja 1,30

Nei 3,20

Har sitt eget klesmerke innen 31. desember 2020

Ja 2,20

Nei 1,60

Bor i Rosengård innen 31. desember 2020

Ja 4,25

Nei 1,18

Blir manager for det italienske landslaget innen 31. desember 2020

Ja 200,0

Finnes det seriøst mennesker som tipper på sånt?

Lenke til kommentar

11:00 KAL Jumbos - Kepco

Noe sært tips fra Sør Koreans Volleyball. Kepco er dønn sist med 1-26(!) og har tapt samtlige 12 bortekamper med 36-1 i sett. Med andre ord, slaktofre i hver eneste kamp. KAL Jumbos er nummer 3 og står med 15-12 så langt. Lagene har møttes en rekke ganger før denne sesongen med følgende score:

14 Feb 2013 Kepco - KAL Jumbos 0:3

03 Feb 2013 Kepco - KAL Jumbos 2:3

30 Dec 2012 KAL Jumbos - Kepco 3:0

11 Dec 2012 Kepco - KAL Jumbos 1:3

08 Nov 2012 KAL Jumbos - Kepco 3:0

Det har røket noen sett på bortebane, men hjemme så vinner de flest 3-0 mot Kepco. Synes derfor 1.65 hos Pinnacle på -2.5 ser ganske ok ut. Minus for spillet er jo selvsagt at det ikke spiller noen rolle for Jumboene om de vinner 3-0 eller 3-2.

Edit: noen luringer her som satte endel maxbet? Pinnacle fjernet bettet ganske kjapt etter post

Edit2: så kampen fra 11-11 og KAL Jumbos holdt ikke serven en eneste gang. 22-25 til Kepco. KAL Jumbos vant 3-1 til slutt :/

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Er det noen her som følger noen såkalte "tippeeksperter"? Har fulgt DBs Lars Dybwad i en stund og før jul hadde han en meget god treffprosent, men i 2013 har han totalt mistet grepet, i hvertfall er det slik jeg opplever det.

Han hadde ikke klart å spådd at noen fikk seg mus på en bygdefest i Hurdal.

Har forøvrig satt penger på Juventus + Exeter. Exeter fucker det til så det var 300 rett ut vinduet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen her som følger noen såkalte "tippeeksperter"? Har fulgt DBs Lars Dybwad i en stund og før jul hadde han en meget god treffprosent, men i 2013 har han totalt mistet grepet, i hvertfall er det slik jeg opplever det.

Det går opp og ned for alle, selvom man prøver en periode med bare "safebet's". Finn ditt eget system og følg det ;)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Han hadde ikke klart å spådd at noen fikk seg mus på en bygdefest i Hurdal.

Har forøvrig satt penger på Juventus + Exeter. Exeter fucker det til så det var 300 rett ut vinduet.

Har han noe tips lengre da? Etter NT gikk over til sitt nye program er det jo bare omtaler av kampene og prosentene er jo hva folk flest har spilt på, ikke hans anbefaling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...