banansplitt™ Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Nja, som United-supporter kan jeg ikke akkurat klage. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tja, man jo kan jo forsøke å se det positive i det. Er litt skeptisk til morgendagens kamp, men håper selvfølgelig på hjemmeseier. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 1. Lyon - Lille (0-1): 1 2. Man Utd - Everton (0-1): 1 Samlet odds: 9.86 1. Lyon - Lille: 1 2. Aston Villa - West Ham: 1 3. Man Utd - Everton: 1 4. Cagliari - Milan: 2 Samlet odds: 17.17 To av mine mer ambisiøse kuponger i det siste, men har vært inne i en litt god periode alt i alt (450 kroner på 3 dager). Spiller ikke for store summer, men spiller ofte. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Tenkte jeg kunne dele noen tips her, er mye innpå siden men har ikke lagd meg bruker før nå. Henger mest innpå andre slike tippesider men følger med her også. Det jeg følger mest med på og tipper mest på er russisk ishockey, og da gjerne i MHL ligaen, hvor jeg synes det er mye penger å hente. MHL ligaen har pause frem til onsdag, men har funnet ett spill på VHL ligaen som jeg finner interessant. Angarsk- Penza, H. Angarsk tar imot Penza hjemme klokken 11.00 idag. Angarsk ligger på en grei 6. Plass mens Penza er helt nede på 16. Plass. På de fem siste kampene har Angarsk bare to seire, mens Penza står med en seier. Hjemme er Angarsk ett helt annet lag enn borte. På hjemmebane har de vunnet de siste 4/5 kampene, og står totalt med 16 seire og 7 tap. Penza derimot har på bortebane vunnet 2/5 og har totalt 11 seire og 11 tap. Jeg tror Angarsk skal ta seg av Penza hjemme og spiller de til 1.65 i odds. Endret 11. februar 2013 av Bergen93 1 Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper noen fikk fulgt, den gikk inn, ble 2-0 Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Spiller en svensk ishockey dobbel idag også; Djurgården- Malmø, H Vesteras- Oskarhamn, H Dobbelen gir like under 3 i odds Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Støtter meg igjen på Lars Dybwads kyndige hånd. Herta Berlin - Union Berlin (0-1): U Real Betis - Valladolid (0-1): U Samlet odds 13.69 Klarer bare ikke å bestemme meg for om det er verdt å spille på en dobbel eller om jeg skal ta det som to enkeltkamper. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dortmund ser ut til å være et greit lag å spille på idag. Shaktar kan overraske på hjemmebane, men de har mistet et par sentrale spillere samtidig som de er midt inn i sin vinterpause og koser seg på La Manga mens Dortmund spiller Bundesliga-fotball jevnlig. 2.75 på borteseier hos Betsson er grei valuta for pengene. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Prøver meg på denne idag. Tror United er glad for uavgjort her, med hjemmefordel i returkampen. Shakhtar Donetsk - Borussia Dortmund B Real Madrid - Manchester United U Samlet odds 9,72 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Shaktar-Dortmund (1-0) B Real Madrid-Manchester United B Langskudd. Litt underholdning er vel lov? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Du fikk temmelig bra odds på den bongen der.. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Du fikk temmelig bra odds på den bongen der.. Rundt 5 i odds på begge synes jeg er verdt risken, for meg er sjansen for seier større enn oddsen tilsier. Real starter: Diego López, Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao, Xabi Alonso, Khedira, Özil, Di María, Cristiano Ronaldo & Benzema Coentrao, Varane og delvis Arbeloa er svært urutinerte i Europa. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tippa på city - leeds i dag. 1-2, 2-1 og 2-0..? har jeg sjans ? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 It's a bet! Sports and Gambling Legalisering av veddemål på internett kommer til å generere en årlig inntekt på 500 milliarder euro. Når noen vinner det store loddet, er det andre som nødvendigvis må tape. Hvilken innflytelse har dette på idretten? Mistanke om fusk har allerede forpestet internasjonale konkurranser, og antallet rettssaker i Belgia og Tyskland øker voldsomt. Vel verdt å ta en titt på http://tv.nrk.no/program/koid24005212/sport-naar-gambling-tar-over 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Temmelig sikker på at Galatasaray slår Schalke i kveld. Ikke så dum odds heller. Litt over 2 sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Er på utkikk etter en bookie med 100% innskuddsbonus. Er allerede medlem hos Betsafe, Unibet, Betsson, WilliamHill, NordicBet og ComeOn. Noen tips til en bookie utenom disse med 100% bonus? *Edit* Har registrert meg hos bet365.com, men syntes det ser meget rotete ut der. Endret 20. februar 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Lenge siden jeg har spilt på fotball nå. Prøver en luring i kveld Galatasaray v Schalke (0-1) 1 Leeds v Blackpool over 2.5 Southend v Leyton Orient b Kjører kombinasjonspill. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 AC Milan - Barcelona : H Galatasaray - Schalke : H Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Galatasaray - FC Schalke H AC Milan - Barcelona Begge lag scorer Southend - Leyton Orient B Leeds - Blackpool H Crewe - Coventry H Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jaja...uavgjort mellom Galatasaray og Schalke, og seier til Milan. Hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå