Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Lyon - Lille (0-1): 1

2. Man Utd - Everton (0-1): 1

Samlet odds: 9.86

1. Lyon - Lille: 1

2. Aston Villa - West Ham: 1

3. Man Utd - Everton: 1

4. Cagliari - Milan: 2

Samlet odds: 17.17

To av mine mer ambisiøse kuponger i det siste, men har vært inne i en litt god periode alt i alt (450 kroner på 3 dager). Spiller ikke for store summer, men spiller ofte.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne dele noen tips her, er mye innpå siden men har ikke lagd meg bruker før nå. Henger mest innpå andre slike tippesider men følger med her også. Det jeg følger mest med på og tipper mest på er russisk ishockey, og da gjerne i MHL ligaen, hvor jeg synes det er mye penger å hente. MHL ligaen har pause frem til onsdag, men har funnet ett spill på VHL ligaen som jeg finner interessant.

Angarsk- Penza, H.

Angarsk tar imot Penza hjemme klokken 11.00 idag. Angarsk ligger på en grei 6. Plass mens Penza er helt nede på 16. Plass. På de fem siste kampene har Angarsk bare to seire, mens Penza står med en seier. Hjemme er Angarsk ett helt annet lag enn borte. På hjemmebane har de vunnet de siste 4/5 kampene, og står totalt med 16 seire og 7 tap. Penza derimot har på bortebane vunnet 2/5 og har totalt 11 seire og 11 tap.

Jeg tror Angarsk skal ta seg av Penza hjemme og spiller de til 1.65 i odds.

Endret av Bergen93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dortmund ser ut til å være et greit lag å spille på idag. Shaktar kan overraske på hjemmebane, men de har mistet et par sentrale spillere samtidig som de er midt inn i sin vinterpause og koser seg på La Manga mens Dortmund spiller Bundesliga-fotball jevnlig.

2.75 på borteseier hos Betsson er grei valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Du fikk temmelig bra odds på den bongen der.. :wee:

Rundt 5 i odds på begge synes jeg er verdt risken, for meg er sjansen for seier større enn oddsen tilsier.

Real starter: Diego López, Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao, Xabi Alonso, Khedira, Özil, Di María, Cristiano Ronaldo & Benzema

Coentrao, Varane og delvis Arbeloa er svært urutinerte i Europa.

Lenke til kommentar

It's a bet! Sports and Gambling

Legalisering av veddemål på internett kommer til å generere en årlig inntekt på 500 milliarder euro. Når noen vinner det store loddet, er det andre som nødvendigvis må tape. Hvilken innflytelse har dette på idretten? Mistanke om fusk har allerede forpestet internasjonale konkurranser, og antallet rettssaker i Belgia og Tyskland øker voldsomt.

Vel verdt å ta en titt på http://tv.nrk.no/program/koid24005212/sport-naar-gambling-tar-over

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er på utkikk etter en bookie med 100% innskuddsbonus.

Er allerede medlem hos Betsafe, Unibet, Betsson, WilliamHill, NordicBet og ComeOn.

Noen tips til en bookie utenom disse med 100% bonus?

*Edit*

Har registrert meg hos bet365.com, men syntes det ser meget rotete ut der.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...