Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om jeg skal prøve meg på

-Minnesota Timberwolves - Los Angeles Clippers : 2

-Arsenal - Liverpool

Dobbelsjanse: X2

-Man U - Southampton (0-1) : 1

Odds = nesten 4.

Stjeler Kjensen sitt tips og satser på Clippers. Liker det jeg leser om de. Kan bli en spennende match selv om jeg ikke har peil på basketball.

Både Arsenal og Liverpool kan fort vinne i dag, men jeg holder en knapp på Liverpoolseier med vekt mot uavgjort, da de er ute etter å hevne seg etter cuptapet mot Oldham. Vant fint 5-0 over Norwich sist, og jeg tror trenden fortsetter i kveld.

Man U tror jeg vinner med mere enn to mål da de spiller på hjemmebane og stort sett er i form. Southampton har ikke sluppet inn mange mål de siste kampene, men tror det rakner i kveld og ender med målfest i favør United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sniffer på en superbong i natt, just for fun.

Sens v Canadiens 2. 3,00. Sens klare favoritter og meget sterke på hjemmeis, men spilte i går og så slitene ut i store perioder mot elendige caps.

Minnesota Wild v Blackhawks. X. 3.85. NHL's mest dynamiske offensiv by a mile mot et vanligvis strukturert og spennende lag i Minnesota. Chicago favoritter, jeg går for magefølelsen og tror dette fort kan gå til OT.

Coyotes v Oilers X 3.85. Oilers et ung og lovende mannskap, men svært ujevne. Yoties banka et syltynt nashville 4-0 sist, men det var en misvisende score da Preds ikke møtte opp. Kan fort bli jevnt dette også, så fant oddsen mest fristen på x til regular selv om det naturligvis er et skudd i mørket når man ser hvor ujevne de to ovenevte er. Kan like fort blir overbevisende den ene eller andre veien. Igjen, magefølelsen.

Canucks v Avalance 1 1.87. Vancouver og sedin brødrene sækker alltid når jeg spiller på dem, men de har vist litt form offensvit den siste tiden, uten å få betalt for det. Tror det kan løsne for vertene i kveld.

83.15 i odds. Forventer å adles om denne går inn. Spilte for 50kr.

Edit: rimelig greie tips da! Close but no sigar.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Kult med nordbøgar som ser på amerikansk idrett. Hva følger du med på kjensen? NBA og baseball var det ikke?

Det er ikke noen andre som ser på NHL her?

Baseball er vel mitt hjerte nærest. NHL fulgte jeg mye med på før da jeg kunne sitte opp på natten (les: før unger) og Canal Plus sendte. NBA er jeg ikke noe ekspert på, men har ok tilbakebetaling. Ellers følger jeg med på mye sært som fransk volleyball etc, men innsatsene der er vanskelig :/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Marathonbet med høyeste odds i markedet. BOMBE! :p

Lurer på hvor lang tid det går får jeg blir limitert der ?

De er jo helt vilt høy odds på noe. Nyter det så lenge det varer.

Er du happy med å bruke dem? Har faktisk ikke prøvd dem enda selv, men de sparer jo mye penger på markedsføring ved å kjøre bra odds.

Man U tror jeg vinner med mere enn to mål da de spiller på hjemmebane og stort sett er i form. Southampton har ikke sluppet inn mange mål de siste kampene, men tror det rakner i kveld og ender med målfest i favør United.

Synd med united på den bongen der. Sotton var mycket friske de siste 10-15 minuttene jeg så i går og hadde vel fortjent poeng?

Lenke til kommentar

Var het i går, slenger ut noen nye tips i kveld dersom noen her har lyst å sitte oppe å se/spille på hockey.

Boston Bruins v Buffalo Sabres - Bruins ML

Columbus Blue Jackets v STL - STL

New Jersey Devils v Islanders - X 3.90

Rangers v Penguins - Pengs ML

Leafs v Caps - X 3.85, evt Caps ML (Må snu før eller siden) - ekstremt nære tie.

Panthers v Jets 1 til 2.60. Over 5.5

Flames v Avalanche. Calgary ML. Over 5.5

LA Kings v Nashville. Kings. Over 4.5 (det løsner)

Sharks v Oilers. Sharks med -1 handicap kan prøves, selv om Oilers er et meget talentfullt hockey side. Tror de fort kan få det tøft i San José i natt.

Gleder meg til å se STL igjen. Berglund (3.00 i odds) eller Steen som målscorere kan prøves.

Midt på treet dette her, var tross alt risky saker. Ny stål med 3.90 i New Jersey og Berglund. Første kampen i år jeg ikke spilt Sabres og DA vinner de, borte mot hete Bruins. Javel. Forbannede Caps burde tatt leafs men er dessverre blitt et håpløst side. Ovi og Backstrom med feite sjanser de siste fem, men det ville seg ikke. Hadde vært for godt til å være sant å spå 4 av 4 ties på to kvelder. Kings og Sharks gidder jeg ikke utdype engang. Makk

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

03:00 Utah Jazz - Portland Trailblazers

Kjipe fixtures i NBA og har litt dårlig feeling i dag. Maskinen min foreslår 4 x store favoritter og spesielt Nets er jeg skeptisk til. Utah er 7ende i Western med 25-21 og har vært meget bra hjemme med 16-5. Vant 7 av 8 hjemme i januar og er i en situasjon nå hvor de må yte endel for å vinne tilbake tilliten. Fikk sitt største tap noensinne da de røk med 45 mot Houston for 2 kamper siden. Mot New Orleans sist lå man lenge under, men viste litt av hva de er bygget av når man slo tilbake. Tror denne kampen kan bli den hvor de får selvtilliten tilbake og Portland virker som ett bra "offer". De er 9ende i Western med 23-22, men sliter borte med 7-14. Trailblazers har vunnet 3 av sine 4 siste og kan dermed "ta ett tap" her uten noen ser rart på dem for det. Snitter 10 poeng dårligere offensivt på bortebane og får bare håpe Utah stopper Wesley Matthews og co. Utah har vunnet 4 strake mot Portland og 1.44 er greit nok.

Øvrige:

01:30 Brooklyn Nets - Chicago Bulls (1.59 @ Marathonbet)

01:30 Detroit Pistons - Cleveland Cavaliers (1.46 @ Marathonbet)

01:30 New York Knicks - Milwaukee Bucks (1.50 @ William Hill)

Lenke til kommentar

Synd med united på den bongen der. Sotton var mycket friske de siste 10-15 minuttene jeg så i går og hadde vel fortjent poeng?

Ja det var synd. Så ikke kampen selv, men hørte i ettertid at det var Soton som hadde fortjent seieren. Men men, ikke noe å gjøre med det nå.

Dagens:

post-31845-0-66157700-1359805402_thumb.png

Jeg sitter vanligvis ikke og ser på Melodi Grand Prix, og hvertfall ikke den norske, og måtte helvete fryse over til is før jeg ser den norske semifinalen. Men etter å ha tippet vinneren i første runde, rett på de tre øverste plasseringene sist helg, så skal jeg fader meg prøve igjen, denne gangen skriver jeg hva jeg tror før jeg tipper. (Har kjøpt øl for å dempe smerten ved å se på dette her, ja for i kveld skal jeg faktisk se det på tv...) Så lenge det er bets med, så jeg jeg med på det meste.

Kjører bare på med vinneren i kveld, og det blir Gothminister. Oddsen lå MYE høyere da den ble lagt ut, men har synket betraktelig den siste tiden. Det norske folk liker tydeligvis å stemme på metalband for tiden (første rundes vinner), pluss at dette er en gruppe som er veldig kjente i Tyskland, USA osv. Også er ikke sangen så forferdelig dårlig heller. Det tror jeg kan hente inn mange poeng i kveld.

Skulle også gjerne ha tippet hvem som går videre, dama insisterer på at Anina går videre til 2.95 i odds. Jeg var enig i starten, men har begynt å tvile litt, så står over denne. Vinneren og de som går videre kan ikke kombineres.

Betsson er også sjenerte på hvor mye man får lov til å sette i innsats.

TLDR; Gothminister som vinner til 2 i odds, (som sikkert kombineres med en fotballkamp for å få opp oddsen litt).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert ikke mange som tjener på oddsen. Men skal du ha sjangs så må du vel spille singler. Mindre utbetaling, men større sjangse for å treffe enn om du spiller dobler, tripler. Hvor mye en satser må være opp til hver enkelt,

En enkel regel der er, ikke sats mer enn du har råd til å tape.

Yupp, viktigste er å finne verdi (sjanse x odds = over 100) i det man satser på. Klarer man ikke det på en singel klarer man ikke det på en dobbel heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...