JokerN_ Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Kjører en dobbel på Inter + Atletico Madrid ikveld Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Celtic - Kilmarnock (spiller i morgen. Kl 20:45) Spill: H til 1.80 @ bwin Resten av markedet ligger på 1.22 i odds. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Aston Villa - Newcastle B - 2.75 QPR - Man City B - 1.50 Stoke - Wigan H - 2.05 Sunderland - Swansea B - 3.10 Samlet odds - 26.21 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skulle egentlig ikke gamble i dag, men klarte ikke å la være da jeg så dagens kamper. Får håpe jeg har litt mer flaks enn forrige helg da jeg bare vant snaue 90 kroner. Denne gangen ble det tre bonger. Stoke - Wigan: H Yeovil Town - Milton Keynes: H Odds: 6.72 Barnsley - Millwall: H Sunderland - Swansea: B QPR - Man City: B Odds: 11,14 Sunderland - Swansea: X Bristol City - Watford: B Aston Villa - Newcastle: B Odds: 15,57 Måtte lykken stå oss alle bi! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bare lurer, hvor mye spiller dere for på hver bong? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Siden jeg ennå er student, så blir det ikke de helt store innsatsene. Som regel satser jeg alt mellom 1-10€. Litt avhengig av hvor sannsynlig det er at bongen går inn. Man tør jo som regel å satse mer på "sikre" lag som f.eks Man Utd enn QPR og litt mer ustabile lag. Endret 29. januar 2013 av Sidious Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 "Vanlig" spill for meg er 500kr. Men så spiller jeg kun single Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Aston Villa - Newcastle B - 2.75 QPR - Man City B - 1.50 Stoke - Wigan H - 2.05 Sunderland - Swansea B - 3.10 Samlet odds - 26.21 Lurte litt på å tippe de samme kampene, men det er typisk gjevne kamper det her. Kan fort ende med uavgjort i hvertfall to av kampene... Prøver meg på lav innsats, alle uavgjort og system med 6 dobler. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Den bongen min virket rimelig sikker (til å være fire kamper), men jeg må ha glemt at jeg tippet på noen av ligaens mest nitriste lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Endelig litt flaks da! QPR v City x 4.35 Lazio v Juventus h 3.15 Villa v Newcastle b 2.70 37 i odds Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Du tipset ikke om det, såeh.. Gjorde samme som deg og sa det eg vant på uten å tipse om det her først, og eg fikk en helvettes kjeft..bare sånn fyi. Endret 29. januar 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Gratulerer. Fint at noen vant. Så lenge bra ut for mine kuponger, men Stoke og Watford skuffet i kveld. City også, for den saks skyld. Endret 29. januar 2013 av Sidious 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Da er jeg 1600,- i minus siden Oktober. 1 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du tipset ikke om det, såeh.. Gjorde samme som deg og sa det eg vant på uten å tipse om det her først, og eg fikk en helvettes kjeft..bare sånn fyi. Velfortjent :-) blir jo rimelig meningsløst, men klart, alle kan jo vinne etter kampslutt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Virker som eksperten kjensen tror han "eier" tråden, et element av stusselig i såfall. Etter å ha skrevet om uflaksen her forleden dag, syntes jeg det er helt ok å melde i fra om en god og heldig bong også. Så lenge det ikke er hele tiden. Unner alltid folk å slå bookiene selv, særlig etter kalde kalukun perioder. Nattens tips: Sharks v Ducks H 1.90. (Marleau som målscorer kan prøves, er brennhet. Her blir der over 5.5) Edit: Kan evt slenge på Minnesota også, de har en strålende roster som på papiret bør feie et av NHLs dårligste lag i Blue Jackets av isen. Endret 29. januar 2013 av toppmeis Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Virker som eksperten kjensen tror han "eier" tråden, et element av stusselig i såfall. Etter å ha skrevet om uflaksen her forleden dag, syntes jeg det er helt ok å melde i fra om en god og heldig bong også. Så lenge det ikke er hele tiden. Unner alltid folk å slå bookiene selv, særlig etter kalde kalukun perioder. Nattens tips: Sharks v Ducks H 1.90. (Marleau som målscorer kan prøves, er brennhet. Her blir der over 5.5) Edit: Kan evt slenge på Minnesota også, de har en strålende roster som på papiret bør feie et av NHLs dårligste lag i Blue Jackets av isen. Nei for all del, post hva du vil. Jeg eier ingenting. Grattis med Minnesota... Celtic - Kilmarnock (spiller i morgen. Kl 20:45) Spill: H til 1.80 @ bwin Resten av markedet ligger på 1.22 i odds. Regner med det ble voidet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kjensen kan godt eie tråden for min del. En av få tipsere her inne man kan følge som går i pluss over tid. Ellers har jeg støttet meg litt til Lars Dybwad hos DB.no - han er milevis foran tåpene til VG. Stort sett er det slik at jeg holder meg unna kampene VG tipser om - jeg kan ikke huske jeg har sett deres trilling/firling gå inn noen gang. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har ingen intensjoner om å være vond eller vrang mot noen, så om noen har oppfattet det slik, så unnskylder jeg det. Litt nba i natt: 02:00 Minnesota Timberwolves - Los Angeles Clippers Clippers er nummer 3 i western og har slitt litt det siste. Tror dette kan være en bra kamp og ta dem på vei opp igjen. Er 33-13 overall og 13-8 borte. Får tilbake stjernen Chris Paul til denne og det vil hjelpe godt på. Timberwolves er nummer 12 i western og er i elendig form. 17-24 overall og 11-7 hjemme. Får tilbake noen spillere og treneren til denne matchen så mulig de får en boost av det. Lagene møttes 18 januar og Clippers vant da greit på bortebane 90-77. Tar også med at Clippers er 2-0 mot wolves denne sesongen og har tatt 4 av 5 kamper i Minneapolis. Marathonbet høyest med 1.57 på skrivende tidspunkt. Øvrige: 03:00 Denver Nuggets - Houston Rockets (1.58 @ Marathonbet) 04:30 Phoenix Suns - Los Angeles Lakers (1.71 @ Pinnacle) 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har ingen intensjoner om å være vond eller vrang mot noen, så om noen har oppfattet det slik, så unnskylder jeg det. Du har ingenting å beklage for her i gården, om noe var det undertegnede som gikk for langt og bør unnskylde.Har ikke lest hva som ble skrevet tidligere, men ville understreke at en selvutnevnt diktator i slike tråder er og blir stusselig, var tilfeldig og uheldig at det gikk utover deg. Men prinsipielt er jeg helt enig i at det er håpløst å publisere tips etter at kampene er spilt. Som sagt, i mitt tilfelle var posten et motbør til ranten jeg hadde forleden uke, etter å ha røket med sekunder (Yakupov, Oilers) igjen for endte gang. Fikk flashback til Rangers v Caps i MSG i fjor, tror det var Callahan med noen få sekunder igjen som robba meg for en kjekk sum penger. Vært uheldig med tipsene jeg har kommet med fra NHL i det siste, så skal la eksperthatten ligge i skapet til jeg blir varmere i knickersen. Det er iskaldt foreløpig. Jævla skuffa over Sharks som måtte ha overtid for å slå ducks i går, sorry hvis noen fulgte etter regular, slik jeg tipset. Vet det var mange som gikk på en smell der. Kult med nordbøgar som ser på amerikansk idrett. Hva følger du med på kjensen? NBA og baseball var det ikke? Det er ikke noen andre som ser på NHL her? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Marathonbet med høyeste odds i markedet. BOMBE! Lurer på hvor lang tid det går får jeg blir limitert der ? De er jo helt vilt høy odds på noe. Nyter det så lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå