Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.....Ikke sant.

1. Sampdoria - Udinese

Fotball - Italia - Italiensk Serie A

Kamp Vinner, Du spilte på: 1

2. HK Drott - Ystads IF HF

Håndball - Sverige - Svensk Eliteserien Menn

Kamp Vinner, Du spilte på: 1

3. Norge - Frankrike

Håndball - Internasjonale - EM Håndball Damer

Antall mål, Du spilte på: under 48.5

5.85 Betsafe

Lenke til kommentar

Heisann! Noen røvere i dag? Ser Unibet gir 9 (!) i odds på Atletico Madrid borte mot Barcelona. Nesten for dumt å ikke prøve selv om Barca ennå ikke har tapt i serien. Ser også for meg at nettopp Atletico med sin noe uspanske spillestil kan være det første laget til å slå Barcelona i år.

Jeg krysser fingrene. :)

Lenke til kommentar

Barcelona er det vel sjeldent vits å spille på. Oddsen er nesten aldri over 1.30 bortsett fra når de måter Real Madrid eller noe lignende og de taper poeng nå og da selv mot mindre lag. Risikoen er enormt mye større en gevinsten.

Nope, det stemmer jo ikke. Når de vant 32 av 38 i fjor og har 15/16 så langt så hadde 1.30 gitt deg en tilbakebet på 113%. Så risken har slett ikke vært større enn gevinsten. Men tilbakebet sier jo bare hvordan det faktisk har gått og ikke kommer til å gå.

Lenke til kommentar

Likevel, jeg holder meg som oftest unna Barcelona såfremt jeg ikke slenger sammen en "åttling" for moro skyld og trenger noen sikre kamper.

Finnes jo endel andre spillemåter også, kunne fått opp mot 2.15 på hc i kveld feks og de er jo svært overish. Men folk må jo selvsagt velge selv og godt mulig det er butikk å fade framover.

Lenke til kommentar

Alle som er ute etter en plass og ha oversikt/regnskap over sportsbettingen sin bør sjekke ut:

http://www.betdog.eu/

• Enjoy overview of all your open and previous bets
  • Keep exact control of your betting bankroll with betdog's advanced accounting system
  • Updated balances and statements for all your bookmaker and e-wallet accounts in one place
  • Livescores for your open bets and automatic settlements (available only for certain sport, leagues and bet types)
  • Detailed statistics for your betting history with charts and graphs

Er en nordmann som har laget siden, så support er på norsk. Norsk språk på siden er også rundt hjørnet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...