Patrick123 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Og poenget ditt er? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 .....Ikke sant. 1. Sampdoria - Udinese Fotball - Italia - Italiensk Serie A Kamp Vinner, Du spilte på: 1 2. HK Drott - Ystads IF HF Håndball - Sverige - Svensk Eliteserien Menn Kamp Vinner, Du spilte på: 1 3. Norge - Frankrike Håndball - Internasjonale - EM Håndball Damer Antall mål, Du spilte på: under 48.5 5.85 Betsafe Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Og poenget ditt er? Man kan ikke akkurat bli sur når den ikke går inn, selv om det bare manglet en kamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Selv om det er et enormt antall kombinasjoner så syns jeg at jeg har rett til å bli litt småsur når jeg er ca. 6-7 minutter fra en gevinst på x50. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Velger å prøve meg på CF Monterrey - Chelsea H, bet void if draw, til ca 6 i odds hos Betsson. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Og der kom jeg på hvorfor jeg sluttet å tippe Jaja, måtte bruke opp bonusen så. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.nettavise...icle3531624.ece Moro å spille odds, ja.. En del av spillerne har skuffet meg. Noen ville ikke spille kampen fordi det var for kaldt, regn og kun en cupkamp, sier Mourinho ifølge nyhetsbyrået AP. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Heisann! Noen røvere i dag? Ser Unibet gir 9 (!) i odds på Atletico Madrid borte mot Barcelona. Nesten for dumt å ikke prøve selv om Barca ennå ikke har tapt i serien. Ser også for meg at nettopp Atletico med sin noe uspanske spillestil kan være det første laget til å slå Barcelona i år. Jeg krysser fingrene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Mtp. at de ble kraftig overkjørt av Real så tror jeg Barcelona og Messi blir et par størrelser for store. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Real er ikke helt seg selv i år. Men klart, Barcelona er favoritter med god grunn. Likevel, til så god odds klarer jeg ikke la være. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Den ser jeg også. Er du heldig så er Falcao ekstrem i dag. Og mot forsvaret til Barcelona og Europas dårligste keeper i mål så er det ikke umulig. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Får sitte litt penger på Atletico vist unibet gir så mye i odds. Vinn vinn situasjon, sålenge det ikkje blir uavgjort Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Barcelona er det vel sjeldent vits å spille på. Oddsen er nesten aldri over 1.30 bortsett fra når de måter Real Madrid eller noe lignende og de taper poeng nå og da selv mot mindre lag. Risikoen er enormt mye større en gevinsten. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Klarte ikke å holde meg unna Atletico ikveld. Blir ekstremt høyt lydnivå her, om Barcelona kunne gått på en smell Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Barcelona er det vel sjeldent vits å spille på. Oddsen er nesten aldri over 1.30 bortsett fra når de måter Real Madrid eller noe lignende og de taper poeng nå og da selv mot mindre lag. Risikoen er enormt mye større en gevinsten. Nope, det stemmer jo ikke. Når de vant 32 av 38 i fjor og har 15/16 så langt så hadde 1.30 gitt deg en tilbakebet på 113%. Så risken har slett ikke vært større enn gevinsten. Men tilbakebet sier jo bare hvordan det faktisk har gått og ikke kommer til å gå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Likevel, jeg holder meg som oftest unna Barcelona såfremt jeg ikke slenger sammen en "åttling" for moro skyld og trenger noen sikre kamper. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Likevel, jeg holder meg som oftest unna Barcelona såfremt jeg ikke slenger sammen en "åttling" for moro skyld og trenger noen sikre kamper. Finnes jo endel andre spillemåter også, kunne fått opp mot 2.15 på hc i kveld feks og de er jo svært overish. Men folk må jo selvsagt velge selv og godt mulig det er butikk å fade framover. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 1. Pescara - Catania Fotball - Italia - Italiensk Serie A Kamp Vinner, Du spilte på: 2 2. Cagliari - Juventus Fotball - Italia - Italiensk Serie A Handikap ( 1. - 0 ) , Du spilte på: 2 Samlet odds 4.70 @Betsafe Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Alle som er ute etter en plass og ha oversikt/regnskap over sportsbettingen sin bør sjekke ut: http://www.betdog.eu/ Enjoy overview of all your open and previous bets Keep exact control of your betting bankroll with betdog's advanced accounting system Updated balances and statements for all your bookmaker and e-wallet accounts in one place Livescores for your open bets and automatic settlements (available only for certain sport, leagues and bet types) Detailed statistics for your betting history with charts and graphs Er en nordmann som har laget siden, så support er på norsk. Norsk språk på siden er også rundt hjørnet Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Takk for tipset MKey! Ellers er det verdt å merke seg at kontrollører ved Skatt Nord er i gang med en landsomfattende kontroll av nordmenn som har vunnet gevinster på utenlandske nettsteder (ifølge NRK) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå