Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt. Men viktig informasjon som at Van Persie starter, fortjener en egen post. Lett å gå seg bort i når en post blir altfor lang.

Samt at NBA tips blir i en egen post, av samme grunn.

Men kan godt ta alt i en post. Men da blir det heller ingen notification når nye tips legges ut. Er halvveis i NBA analysene, kan godt ta de to første her nå :)

Jazz - Lakers

Jazz er definitivt et lag å følge med på denne sesongen. De vil være med til the end. Og skal ikke se bort fra at de kan ende opp i en semifinale hvis de er litt heldige på veien.

De møter nå et rutinert Lakers lag, som etter manges mening er tilbake etter seieren mot Detroit. Men altså.. det er Detroit vi snakker om. Tror de fleste vil se bra ut mot de.

Men poenget mitt er at vi ikke skal avskrive Lakers. De møter et Utah lag som endelig kommer seg hjem, etter å tapt 3 på rad. Jeg mener at Utah bør vinne denne kampen, men har en feeling at det kan bli meget jevnt. Kan godt hende Utah dekker spreaden inatt, men Lakers vil i hvert fall ha fått ballen nok ganger i kurven, til at hjemmefansen svetter en del.

Utah har gitt fra seg et gjennomsnitt på 99 poeng mot seg de første kampene av sesongen, derav blir mine bets som følger:

Total over 196.5 + Lakers team total over 97 + Jazz -3

Miami Heat - Brooklyn Nets

Miami har slitt defensivt i starten. Har latt motstanderen score gjenn.snitt 100 mot dem de siste kampene, og sist kamp slapp de inn 99. Dette er ganske dårlig for et lag som satser stort defensivt. Men foreløpig redder angrepsspilet kampene deres.

"Bookiesene" dret seg ut forrige sesong med disse store spreadene til Heat, ettersom Heat "covera" de fleste two digit spreads en stor del av sesongen. Dette tror jeg vil skje i år også.

Heat er veldig flinke til å vinne stort, når de skal vinne stort. Derfor har jeg ingen betenkligheter med å sette Heat -10.5. Og tross alt. Nets er i start fasen med et nytt sted osv. De klarte ikke presset igår, som forventet. Og de vil heller ikke klare stort idag. Mitt tips er som følger:

Heat -10.5

Charlotte Bobcats - Phoenix Suns

Suns ser jeg på som en 60 % favoritt til å ta dette. Bobcats må jo kanskje være det verste laget i NBA. Skal være heldige om de får 15 wins i år. Legger man til skade på Henderson så ser dette stygt ut. Personlig trodde jeg linen skulle ligge på 5-7 mål favør Suns. Bobcats tapte med 2 siffer mot Dallas, og for å være ærlig, tror jeg det fort kan skje i dag også. Nå kan det virke som jeg går hardt ut mot Bobcats, men det får jeg ta på egen kappe hvis det skulle bli motbevist i kveld. Jeg tar derfor imot bookiesa sin line idag og spiller følgende:

Suns -2.5 + Bobcats Team total under 96

Dallas Mavericks - Toronto Raptors

Mavs har vunnet begge sine hjemmekamper med å score 120 poeng. Noe som er ganske så bra! Mayo har puttet 30 poeng i de to siste kampene, og jeg ser ikke hvorfor det ikke kan skje idag også. Raptors derimot har 3 tap på rad, samt de skyter for 13 poeng gjenn.snittlig per kamp mindre en Mavs. De vil slite utrolig mye med et topp Mavs lag idag, og derfor setter jeg Mavs på lappen.

Mavs -6.5 + Mavs team total over 103

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers

Warriors er uten seier på hjemmebane denne sesongen. Men jeg tror det vil forandre seg med tanke på Cavs harde bortebane run atm. Cavs har feilet å dekke spreaden de seks siste matchene mot Warriors, samt Warriors har vunnet de 3 siste. Warriors mangler mest sannsynlig 2 verdifulle spillere pga av sykdom. Jeg tror fortsatt at Warriors vil få seieren de trenger, og setter derfor Warriors på arket.

Warriors -4.5

EDIT: Og der smalt den ja.. Ingen Van Persie på banen. Faen ta feilinformasjon. Må få prøvd å annulere bett´et. Og heller sette det på Chico, evt Welbeck

EDIT 2: Fikk annulert spillet. Setter nå heller den singelen på Hernandez til 3.10 i odds :)

EDIT 3: Lagt på et par bets her og der. Så les over igjen hvis du vil følge alt. Samt en "morrolapp" med: Suns -2.5 + Mavs -6.5 + Jazz -3 + Heat -10.5

Endret av *@lex*
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sånt skjer når jeg forandrer på utgangspunktet mitt... Van Persie scorer selvfølgelig. Men uansett!

5 av 6 er ikke en ille CL kveld. Mye bra profitt ikveld. Satse på at NBA går like bra

EDIT: Så nå at Chelsea også har scort. Holder United inn nå, så går også "morrolappen" inn. Da snakker vi pent overskudd! :D

EDIT: Og der scorte Chico! Full pott med Champions League. Deilig når alt går inn

EDIT: Skal ta for meg Warriors analysen snart. Så følg med på NBA posten :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Flotte tips *@lex* :) Hadde selv også en fantastisk kveld, 15.5 units ut 120 units inn :D Angrer selvsagt stort på at jeg ikke hadde med Celtic (DNB) som jeg lenge vurderte, men kan likevell ikke klage...

Har noen gode tips for natte/morgendagen?

edit: venter på NBA posten :dribble:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Det var ganske mange units pluss! Hva tippet du på?

Det med Celtic så jeg faktisk ikke komme. Trodde Barcelona skulle ta det. Men alt kan skje i fotball! :)

Se litt lenger opp. Er på side 565 på midten, og andre post på denne siden :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Spilte disse kampene i system, alle kombinasjoner (31 stk). Ser i etter tid at det var dårlig betting, da jeg veldig fort kunne gått i minus...

1.) CFR Cluj - Galatasaray

Ingen spill på Uavgjort , Du spilte på:2 (1.92)

2.) Chelsea - Shakhtar Donetsk

Antall mål , Du spilte på:over 2.5 (1.7)

3.) Valencia - BATE Borisov

Antall mål , Du spilte på:over 2.5 (1.6)

4.) Sporting Braga - Manchester United

Antall mål , Du spilte på:over 3.5 (2.9)

5.) Hartlepool - Tranmere

Kamp Vinner , Du spilte på:2 (1.89)

Brøt med mitt vanlige unitsystem i satsingen, men beløpet jeg satset totalt tilsvarer 15.5 unit og gevinsenten ganske nøyaktig 120 unit.

Vil anta jubelbrølet mitt vekket alle naboene da Chicharito scorte på overtid..

edit: Takk for tips, skal lese gjennom nå :)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Ja, jeg burde nok det etter sånne dager.. Er ca 1/2 år siden jeg bettet seriøst sist nå, så det tar nok litt tid før jeg er helt inne i det igjen. Er alltid dumt å legge ut tips som ikke går inn. Skal se om jeg kan legge ut noen tips i morgen, alternativt blir det nok først til helgen.

I utgangspunktet har jeg tippet lite på amerikansk sport før, men jeg er i oppstartsfasen av et privat statistikk prosjekt der jeg prøver å lage modeller for utfall av kamper som kan være til hjelp ved betting. Det er derfor godt mulig jeg vil sette meg mer inn i amerikansk sport på sikt.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Ja, jeg burde nok det etter sånne dager.. Er ca 1/2 siden jeg bettet seriøst sist nå, så det tar nok litt tid før jeg er helt inne i det igjen. Er alltid dumt å legge ut tips som ikke går inn. Skal se om jeg kan legge ut noen tips i morgen, alternativt blir det nok først til helgen.

I utgangspunktet har jeg tippet lite på amerikansk sport før, men jeg er i oppstartsfasen av et privat statistikk prosjekt der jeg prøver å lage modeller for utfall av kamper som kan være til hjelp ved betting. Det er derfor godt mulig jeg vil sette meg mer inn i amerikansk sport på sikt.

Bra kar med andre ord, bare å ta kontakt om du vil prate litt stats

Lenke til kommentar

Siden det ble etterspurt "tips" legger jeg ut mitt første. Godt mulig flere kan finne litt verdi i Anzhi Makhachkala - Liverpool i dag. Min første «skikkelige» analyse på forumet, så ikke bli sur hvis (les: når :hmm:) den ikke går inn. Har ikke helt bestemt meg selv for hva jeg går for selv, men det følger en kort analyse under. Så vidt jeg har lagt merke til har hjemmeoddsen sunket etter at Liverpool offentliggjorde troppen de sendte østover.

Anzhi Makhachkala - Liverpool:

Tilsvarende oppgjør på Anfield endte 1-0 til hjemmelaget etter scoring av Downing.

I utgangspunktet ser jeg på Anzhi som klare favoritter da Liverpool sender en ung og særdeles urutinert tropp uten spillere som Reina, Sterling, Sahin, Gerrard og Suarez til Russland. Flere av de samme ungutta prøvde seg mot Young Boys og slet stort defensivt, jeg tror derfor de får det minst like tøft her. På bakgrunn av at Liverpool mangler store deler av forsvaret som startet forrige kamp mellom lagene og det faktum at det har slitt bakover, i gjennomsnitt 1.5 baklengs i PL og 2 i EL inneværende sesong gjør at jeg tror kampen fort kan bli målrik. Det skal sies at Anzhi så langt har slitt noe foran mål i årets EL, 1 mål i snitt per kamp. Likevell tror jeg ikke de vil ha noen problemer med å kjøre over et urutinert Liverpool forsvar.

I hjemlig liga har Anzhi ikke tapt så langt i årets sesong i russisk liga og har scort 2.44 per kamp. Eto'o har hatt måltørke de siste kampene i russisk liga, men det kan fort snu her. Jeg tror Anzhi ser denne kampen som sin store mulighet til å feste ett godt grep om et mulig avansement, og vil derfor stille topp skjerpet i det som fort også kan bli en avgjørende kamp om puljeseieren.

Tips: H (1.64 @ Betsson), kan muligens også spilles med HC (2.85 @ Betsson). Personlig ville jeg også vurdert «hjemmelag: antall mål over 1.5» (2.07 @ Betsson). I tillegg til min personlige favoritt; «antall mål over 2.5» (2.05 @ Betsson)

Har ikke sjekket odds andre steder, så det er godt mulig en kan få høyere.

Lenke til kommentar

Har tro på litt mål i dag:

Shmona - Sparta Prague O2.5 - 2.07 @ SBOBET

Endel mål i denne gruppen. Shmona er 2-1 over og snitter 4.33, Sparta Prague er 3-0 over og snitter 3.10. Motsatt oppgjør endte 3-1.

Ath Bilbao - Lyon O2.5 - 1.78 @ 12Bet

Kanskje ikke den mest opplagte men Ath Bilbao er 2-1 over og snitter 3.50, Lyon er 3-0 over og snitter 3.10. Motsatt oppgjør endte 2-1.

Napoli - Dnipro O2.5 - 1.85 @ 12Bet

Over på italienske lag i europa er vel ikke noe genitrekk, men Napoli er 3-0 over og snitter 3.40, Dnipro er 2-1 over og snitter 3.67. Motsatt oppgjør endte 3-1.

Lenke til kommentar

Etter en fin fin aften igår med Champions League ble det 6/6 inne. Skal fortsette trenden idag med Europa League!

ACADÉMICA - ATLETICO MADRID

Academica ligger sist i denne gruppen med ett poeng, tatt hjemme mot Hapoel Tel Aviv. Tapte 1-2 borte mot Atletico Madrid sist .Atletico Madrid har vunnet sine tre kamper så langt. Academica kommer inn i denne kampen med ganske mange fravær, spesielt i forsvaret. A.Madrid sparer nok trolig hele a-lags troppen sin og sender sultne ungutter ut i ilden. -Og hva skjer når b-lag møter b-lag? Som oftest ender det opp med mål. Jeg ser at mange tror det skal bli et målfattig oppgjør, og holde seg under 3 mål. Noe som på meg er veldig rart å forstå. Academica må ut og angripe, særlig på hjemmebane. Dette gir rom for A.Madrid til å spille litt fin spansk kontringsfotball de første 30 minuttene. Oddsen på A.Madrid er latterlig lav forresten, skulle det ha fristet måtte den vært nærmere 2.00.

Mine spill blir som følger:

Total goals over 4.5 @ 6.00 + Total goals over 5.5 @ 11.50 + Total goals first half 3 or more @ 8.55

ANZHI - LIVERPOOL

Anzhi tar i mot et b-preget Liverpool lag som har en viktig kamp mot Chelsea til helgen å tenke på. Men la oss ikke glemme at unguttene til Liverpool virkelig kan slå fra seg. De har enorm offensiv styrke, men mangler litt på det defensive. At Anzhi er storfavoritt ser jeg gjerne, men jeg tenker at å bette på en seier i dette oppgjøret er litt som å skyte seg selv i foten. Historien til Liverpool er sterk i Europa, og det kan ikke akkurat sies om Anzhi. EL er nok lekegrinden der Liverpool kan hevde seg i år, og man skal ikke se seg blindt på at de kun stiller med b-lag i dag. Jeg fristes mye mer av et målkalas i dag, samme som med kampen over. Og spiller derfor:

Liverpool @ 4.75 + Liverpool over 1.5 @ 3.00 + First half over 1.5 @ 2.95 + Total goals over 3.5 @ 3.70

Dette er hovedspillene for idag. Var ikke særlig mer som fristet. Slenger på en "morrolapp" med Steua Bucuresti + Club Brugge + Napoli.

GL & HF

(Copy pastet fra et annet forum jeg postet i)

http://forum.wiziwig.eu/forum.php et fint forum for å følge kamper. (hint hint posten over)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Kennet_H: Ikke skyld på meg hvis den ryker :tease: Det kan se ut som grunnen til at oddsen på Anzhi stiger er at Traore ikke skal spille. Ble noe mer usikker på tipsene mine nå, men håper og tror at alt går inn for de som måtte følge. Tror uansett kampen blir målrik!

Har lagt inn en "morrobong" med Genk og Lyon. Lykke til med kvelden alle sammen!

kjensen: Gode tips som vanlig, følger alt.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...