Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var grei den der ja Mkej! Angrer helt sykt på at jeg droppet 2X Halftime/fulltime nå.. var 15 i odds. Men trodde Liverpool faktisk skulle klare noe idag.

Satte btw 150kr på ingen mål i Godset - RBK til 7 i odds nå. samt:

Giants -3.5

Magic

I singler og dobbel :)

EDIT: Tok med Raiders -1 også. Ser en god mulighet der, selv om kampen er nokså ustabil.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Philly -2.5

Philly 1q -0.5

Philly 1h -1.5

Heat -13

Heat 1q -4

Heat 1h -7

Alt i singler ofc :) + en dobbel:

Pacers team total under 93

Suns team total under 95

+

Thunder -8.5

Bulls -9.5

TB +4

Singler og trippel :)

Hvis noen er våkne nå, så gir de 1.40på Kings seier, etter 1H. Jeg går stort på de. Burde vinne med 8-11 mål.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Fulgte på den kjensen, gikk såvidt inn, men såvidt holder i massevis! :) takk for tips!

Var vel ikke noe superbet, men den satt i allefall. I dag kjører jeg blant annet disse:

Seligenporten - Buchbach O2.5 (Soccer » Germany » Regionalliga Bayern)

Burnley - Leeds O2.5 (Soccer » England » Championship)

Khimik -10.5 (Basketball » Europe » EuroChallenge)

Oldenburg -10.5 (Basketball » Europe » EuroChallenge)

Lenke til kommentar

Har den selv Mkej. Har forresten begynt å skrive litt om kampene jeg tar nå. Greit å slå av litt tid med det.

Så kan copy paste inn her hva jeg postet på et annet forum om kveldens CL kamper :)

Chelsea - Shaktar Donetsk

Chelsea er nummer to i gruppa med fire poeng etter uavgjort hjemme mot Juventus, 4-0 borte mot Nordsjælland og 1-2 borte mot dagens motstander. I PL har de spilt de 2 siste mot United (2-3) og Swansea (1-1), samt vunnet ligacup kampen mot United.

Det som viser seg fram er at Chelsea sliter bak i i egne rekker. De slipper inn altfor mye mål, enn hva vi er vandt til å se. Når de nå tar imot gruppeleder Donetsk tror jeg de skal få slite utrolig mye. Jeg ser for meg et aggressivt Shaktar lag som vil fram og score. Dette vil så klart gi rom for et sterkt offensivt Chelsea lag. Mine 2 bets på denne kampen blir som følger:

Game total over 3.5 goals + Shaktar Donetsk over 1.5 goals

Braga - Manchester United

The reds keep marching on! -

United har virkelig funnet formen om dagen. Om det ikke nødvendigvis alltid er i spilleprestasjoner, får de i hvert fall resultatene. Men de har noe av det samme problemet som Chelsea på det defensive.

Sporting Braga tok ledelsen 2-0 på Old Trafford, men sprakk og tapte 2-3. Jeg ser litt av det samme for meg i dag. Braga vil gi godt fra seg, og det vil bety at United må score for å være sikre på seier, evt uavgjort. De har foreløpig vunnet kampene sine med 1 mål, noe som godt kan skje i dag. Men jeg har mer tro på dette bettet:

United over 1.5 goals + Hernandez to score

CRF Cluj - Galatasaray

CFR Cluj er nummer to i denne gruppa med fire poeng. Slo overraskende Sporting Braga borte i første kamp, har siden tapt hjemme mot Manchester United og spilte 1-1 i det omvendte oppgjøret mot Galatasaray. Galatasaray trenger virkelig en seier mot dette Cluj laget for å ha håp om noe som helst, ettersom de står med kun 1 poeng. Noe ufortjent etter min bok.

Hvis Galatasaray spiller som de gjorde mot Cluj i 1-1 matchen, skal de og vil de vinne denne kampen. Jeg tror de vil bryte bortebane forbannelsen ikveld, og dra i land dette. Mine tips blir som følger:

Galatasara over 1.5 goals + Galatasaray win

GL HF

PS: En liten akk. lapp for moroskyld har jeg også slengt inn, uten noe særlig analyse rundt det:

Chelsea + United + Munchen -1 + Valencia -1 :)

Endret av *@lex*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NBA for ikveld:

Jazz - Lakers

Jazz er definitivt et lag å følge med på denne sesongen. De vil være med til the end. Og skal ikke se bort fra at de kan ende opp i en semifinale hvis de er litt heldige på veien.

De møter nå et rutinert Lakers lag, som etter manges mening er tilbake etter seieren mot Detroit. Men altså.. det er Detroit vi snakker om. Tror de fleste vil se bra ut mot de.

Men poenget mitt er at vi ikke skal avskrive Lakers. De møter et Utah lag som endelig kommer seg hjem, etter å tapt 3 på rad. Jeg mener at Utah bør vinne denne kampen, men har en feeling at det kan bli meget jevnt. Kan godt hende Utah dekker spreaden inatt, men Lakers vil i hvert fall ha fått ballen nok ganger i kurven, til at hjemmefansen svetter en del.

Utah har gitt fra seg et gjennomsnitt på 99 poeng mot seg de første kampene av sesongen, derav blir mine bets som følger:

Total over 196.5 + Lakers team total over 97 + Jazz -3

Miami Heat - Brooklyn Nets

Miami har slitt defensivt i starten. Har latt motstanderen score gjenn.snitt 100 mot dem de siste kampene, og sist kamp slapp de inn 99. Dette er ganske dårlig for et lag som satser stort defensivt. Men foreløpig redder angrepsspilet kampene deres.

"Bookiesene" dret seg ut forrige sesong med disse store spreadene til Heat, ettersom Heat "covera" de fleste two digit spreads en stor del av sesongen. Dette tror jeg vil skje i år også.

Heat er veldig flinke til å vinne stort, når de skal vinne stort. Derfor har jeg ingen betenkligheter med å sette Heat -10.5. Og tross alt. Nets er i start fasen med et nytt sted osv. De klarte ikke presset igår, som forventet. Og de vil heller ikke klare stort idag. Mitt tips er som følger:

Heat -10.5

Charlotte Bobcats - Phoenix Suns

Suns ser jeg på som en 60 % favoritt til å ta dette. Bobcats må jo kanskje være det verste laget i NBA. Skal være heldige om de får 15 wins i år. Legger man til skade på Henderson så ser dette stygt ut. Personlig trodde jeg linen skulle ligge på 5-7 mål favør Suns. Bobcats tapte med 2 siffer mot Dallas, og for å være ærlig, tror jeg det fort kan skje i dag også. Nå kan det virke som jeg går hardt ut mot Bobcats, men det får jeg ta på egen kappe hvis det skulle bli motbevist i kveld. Jeg tar derfor imot bookiesa sin line idag og spiller følgende:

Suns -2.5 + Bobcats team total under 96

Dallas Mavericks - Toronto Raptors

Mavs har vunnet begge sine hjemmekamper med å score 120 poeng. Noe som er ganske så bra! Mayo har puttet 30 poeng i de to siste kampene, og jeg ser ikke hvorfor det ikke kan skje idag også. Raptors derimot har 3 tap på rad, samt de skyter for 13 poeng gjenn.snittlig per kamp mindre en Mavs. De vil slite utrolig mye med et topp Mavs lag idag, og derfor setter jeg Mavs på lappen.

Mavs -6.5 + Mavs team total over 103

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers

Warriors er uten seier på hjemmebane denne sesongen. Men jeg tror det vil forandre seg med tanke på Cavs harde bortebane run atm. Cavs har feilet å dekke spreaden de seks siste matchene mot Warriors, samt Warriors har vunnet de 3 siste. Warriors mangler mest sannsynlig 2 verdifulle spillere pga av sykdom. Jeg tror fortsatt at Warriors vil få seieren de trenger, og setter derfor Warriors på arket.

Warriors -4.5

EDIT: Lagt på et par bets her og der. Så les over igjen hvis du vil følge alt. Samt en "morrolapp" med: Suns -2.5 + Mavs -6.5 + Jazz -3 + Heat -10.5

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...