Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Bet365. Har odds på stort sett alt, noe som jeg ser på som et stort pluss. Hadde til unntak ikke Australia Victoria Premier League (U21), men det var som sagt et unntak.

Ikke altid Bet365 matcher oddsen på markedsledende, men er til gjengjeld gode på livebet. Oddsen er langt i fra dårlig uansett. De har også første gangs innskudsbonus opp til 1000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig med tips om dagen?

Her er noen tips fra andre tipsere jeg følger idag, spiller selv alle som single

KL 18 : Køln- Cottbus B @ 3,65

KL 19 : Ørebro - Djurgården B @ 2.15

KL 18.30 : Sønderjyske - Aab H @ 2.85

Endret av trra
Lenke til kommentar

Noen av tipsene jeg har plukket opp

Fortuna Dusseldorf - B.monchengladbach H @ 3

Derby - Watford H @ 2.3

Spiller som vanlig single.

Ser også at flere tipsere holder Everton @ 2.5 som favoritt borte med WBA, uten at jeg følger meg trygg på den, men jeg har tatt feil før!

Lenke til kommentar

Liker U på tre kamper idag;

West Ham - Fulham

Swansea - Sunderland

Wigan - Stoke

Ganske så fin odds også. Tror denne kan gå i dag.

Kjørte også en bong med en ekstra U, som da er på West B - Everton.

Samt:

Fulham

Hoffenheim

Swansea

Blackburn

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Chemnitzer FC

SC Fortuna Köln

3.88

Og så ett langskudd.

Lotte

SV Wilhelmshaven

6.05

Fantastisk jobb. Dette tok du rett ut i fra hodet? Du spiller ikke Wilhelmshaven uten å ha vært inne på bloggen til Dawson. Slutt å tipse om spillene her inne som om de var din egne tips.

Dawsons blogg: doubleupodds.blogg.no

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig spiller eg på andre sine tips. Har da flere enn 1 gang sagt at eg følger Daws sine tips. Og ALDRI har eg sagt at de spillene eller kampene eg poster her er MINE kamper/tips, bortsett fra når eg finner noen selv.

Som du kanskje selv kan se her så har folk blitt opplyst om fyren tidligere og eg har igjen aldri hevdet at noen av kampene eg spiller er mine egne

Fyren eg følger tipsene til har da litt peiling.

http://tipsfotball.c...-000-pa-oddsen/

Godt mulig, men siden hans har ofte tips som går inn. Og chatten på siden er også en fin plass å plukke opp andre tips som han ikke poster.

Dawson det er snakk om ?

har god kontroll han, bare å overse all skrikingen når han får ett mål imot. Pleier å ende godt.

Og om du leser mer på denne aktuelle siden eller tidligere sider så finner du flere som sier at de spiller tips dem har funnet av/hos andre.

Du blir visst aldri helt fornøy med ting her inne virker det som. Men skal du faen begynne å kritisere meg når eg bruker andres tips og poster her inne så er det virkelig noe i veien med deg. Så du mener viss eg finner gode tips hos Oddsen.nu, TV2 sine sport og spill sider og lignende så skal eg ikke få poste de kampene eg selv spiller på her inne? Really?

For om folk kun skal få tipse om spill som de har funnet ut helt selv uten at de samme tipsene finnes ett sted på en eller annen sport og spill side så blir det jaggu ikke mange tips å se her inne.

Og hvor du har fått inntrykket av at eg legger disse tipsene ut som MINE EGNE TIPS må gudene vite, men du er virkelig voldsomt langt utpå jordet nå. Og at eg virkelig må forsvare hva eg legger ut for deg er virkelig trist.

Herregud nå driter du deg ut. Blir flau på dine vegne.

EDIT: Skriveleifer i alle kanter og la inn litt mer info til ære for kjeftesmella.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å være på den sikre siden før eg uttaler meg nå.Nå kommer det litt info om kampene som Dawson har tipset om som eg la ut her som "mine" spill idag.

Ble litt stang ut sålangt, Lotte og Fortuna vant dog, men Chemnitzer rotet bort ledelsen 3 minutter før full tid. Wilhelms ligger under 2-1 3-1 sålangt..så ser ut som det blir bom på begge bongene. I ettertid så skulle en kanskje ha stokket om på hvilke lag eg spilte sammen.

Eller gjort som trra og spilt som singler :)

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Dusseldorf endte 0-0, så minus idag.

Ice, å spille single er jo ofte mest fornuftig da man ikke taper "alt" selv om man bommer på noen kamper. Dog får man jo aldri noen kjempegevinster på den måten og innsatsen blir selvsagt høyere da man setter penger på flere spill.

Lenke til kommentar

Ja har tenkt slik eg også. Men er vel kanskje "enklere" å gå i pluss eller vinne mer over tid dersom man går for singler og heller ikke satser allverden?

Tenker om man har en kamp og man får rundt 1.75-2 på den og satser gjerne en hundrings og gjerne har 3 slike kamper på en dag som singler, så har man jå såklart høyere sjangse til å vinne enn om man hadde spilt de tre som en trippel. Eller er eg kanskje litt pysete som bare hadde spilt for en hundrings i så tilfelle :p

kanskje eg skal kun satse på singler fremover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at de fleste "ekspertene" på diverse forum anbefaler å spille single. Forklaringen er som du selv nevner, sjansen for å treffe 3 kamper er mye mindre.

Et annet godt poeng er, om en bookie f.eks har 95% TBP(Tilbake-Betalings-Prosent,satser du på alle utfall i en kamp får du tilbake 95% av innsats) vil TBP bli lavere du jo flere kamper du spiller i kombo. 3 kamper blir 0,95*0,95*0,95 = 86% TBP.

Hvor mye du satser kommer jo helt anpå hva du kan spille for. En grei tommelfingerregel er å ikke spille for mer enn 1-2% av det du totalt har å spille for iløpet av året, per spill. Setter du av 5000kr i året bør du altså ikke spille for mer enn 50-100kr pr kamp.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Må vel nesten skille mellom dem som satser en 100lapp for moro skyld og dem som ønsker og evner å tjene penger langsiktig. Hvordan du da bør satse avhenger av hvilken verdi du kan oppnå. Dette er jo ren matte og ganske enkelt. Riktignok etter kanskje mange tusen spill og år. Men samtidig har man jo psykologien. Klarer man å ta 3 tunge måneder med underskudd selv om man vet man har god verdi langsiktig? Andre faktorer er jo feks innsats av % som mange benytter, blir det nødvendigvis rett? Har en kompis som spiller av % og tar ut på slutten av året, men da er jo høstspill mye tyngre enn vårspill, det blir litt feil for meg. I eksempelet over med 95% tilbake så forutsetter du jo at du har negativ verdi på alle spill. Da kaster du jo penger ut vinduet langsiktig uansett. Det var ikke helt logisk for meg. Mye preik en sen kveld, men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...