IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Pluss på 8 timer. Edit: Eg bare gjettet altså. Endret 11. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvortid tror du tenniskampene kommer til å gå kjensen? Fant bare de 3 første, ser den ene er gått inn Synd du ikke fant Dzumhur, men de 2 siste er satt opp i morgen formiddag. Om de spilles eller ei er jo ett annet spørsmål... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så den tennis kampen begynte 12 imorgen, når går den med Beygelzimer? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så den tennis kampen begynte 12 imorgen, når går den med Beygelzimer? Satt opp til 11:30, men så er det været og order of play så ville ikke satt penger på at den faktisk gikk da Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Nei, ser den.. Får se om jeg finner en stream av den og kose meg med en god øl etter eksamen imorgen Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Nei, ser den.. Får se om jeg finner en stream av den og kose meg med en god øl etter eksamen imorgen Lykke til Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Gått hardt inn på Universidad de Chile og Racing Club inatt. Krysser ballene! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Racing Club opp i tidlig ledelse Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skal da faen steike ALLTID være en kuk som scorer rett før slutt som skal ødelegge...blir så forbanna! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Beyglezimer spiller 11:30 i dag og Doi 15:30. Så fremt det ikke regner eller order of play kommer i veien. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Åå, eksamen gikk kjempe og livet er fint.. Nå går jo garantert tenniskampene inn og, føler det på meg Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Heldiggris, trakk eksamen i dag jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Interrupted ja.. flott det. Trenger ikke den kampen liksom såeeeeeh.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Skal se om ikke god trenden fortsetter med første EM kampen som går for dagen. Knall spill dukket opp når jeg titta litt nå. Russland to score more then 1,5 goal? yes. @ 2.50 i odds. Slå til! For dette spillet kommer til å gå drastisk ned. Endret 12. juni 2012 av *@lex* Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skal se om ikke god trenden fortsetter med første EM kampen som går for dagen. Knall spill dukket opp når jeg titta litt nå. Russland to score more then 1,5 goal? yes. @ 2.50 i odds. Slå til! For dette spillet kommer til å gå drastisk ned. Ikke dum den egentlig, oddsen var bra høy. Jeg har gått for Russland PK (1.80) da jeg er litt usikker hva de gjør om det står seg med uavgjort mot slutten f.eks. De vil jo stille svært sterkt med 4 poeng etter 2 kamper også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har en liten slant på O2.5 på Russland. Samt, At Russland vinner og X mellom Polen - Tsjekkia. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Pokker sitter å venter på disse to siste tennis kampene til Kjensen, blir jo aldri ferdig den bongen! Setter X2 på Tsjekkia og 1X på Polen i dag jeg, spiller på magen i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja Beygelzimer kampen ble interrupted ganske tidlig, da lå hun under 1-2 i første set. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Skal se om ikke god trenden fortsetter med første EM kampen som går for dagen. Knall spill dukket opp når jeg titta litt nå. Russland to score more then 1,5 goal? yes. @ 2.50 i odds. Slå til! For dette spillet kommer til å gå drastisk ned. Ikke dum den egentlig, oddsen var bra høy. Jeg har gått for Russland PK (1.80) da jeg er litt usikker hva de gjør om det står seg med uavgjort mot slutten f.eks. De vil jo stille svært sterkt med 4 poeng etter 2 kamper også. Tenker det litt selv, men igjen.. Russland er i en annen liga enn Polen. (Hjemmebanefordelen jevner vel litt ut) Men ser heller for meg at Russland vil vinne denne kampen, for å kunne kjøre et lite b-lag mot Hellas. Hvile spillere før sluttspillet er nok ikke dumt det. Spurte betsafe i stad angående de to matchene. Blir de ikke spilt idag, blir de to kamepen satt til 1.00 hos dem i hvert fall Ser nå at Jones kampen er igang. tvi tvi Endret 12. juni 2012 av *@lex* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Go Beygelzimer! Litt for tett for min smak dette.. Beygelzimer vinner første set 6-4 Endret 12. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå