Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se om ikke god trenden fortsetter med første EM kampen som går for dagen.

Knall spill dukket opp når jeg titta litt nå. Russland to score more then 1,5 goal? yes. @ 2.50 i odds.

Slå til! For dette spillet kommer til å gå drastisk ned.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Knall spill dukket opp når jeg titta litt nå. Russland to score more then 1,5 goal? yes. @ 2.50 i odds.

Ikke dum den egentlig, oddsen var bra høy. Jeg har gått for Russland PK (1.80) da jeg er litt usikker hva de gjør om det står seg med uavgjort mot slutten f.eks. De vil jo stille svært sterkt med 4 poeng etter 2 kamper også.

Lenke til kommentar

Ikke dum den egentlig, oddsen var bra høy. Jeg har gått for Russland PK (1.80) da jeg er litt usikker hva de gjør om det står seg med uavgjort mot slutten f.eks. De vil jo stille svært sterkt med 4 poeng etter 2 kamper også.

Tenker det litt selv, men igjen.. Russland er i en annen liga enn Polen. (Hjemmebanefordelen jevner vel litt ut)

Men ser heller for meg at Russland vil vinne denne kampen, for å kunne kjøre et lite b-lag mot Hellas. Hvile spillere før sluttspillet er nok ikke dumt det.

Spurte betsafe i stad angående de to matchene. Blir de ikke spilt idag, blir de to kamepen satt til 1.00 hos dem i hvert fall :)

Ser nå at Jones kampen er igang. tvi tvi :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...