Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har satt opp følg på dagens 16.00 combo.

Crewe Alexandra - Millwall B millwall spiller bra borte.og crewe mangler en back.

Leeds United - Milton Keynes Dons H leeds er sterke hjemme mens dons er urutinerte

Scunthorpe United - Colchester H viktig match for scouthorpe og stiller med fullt lag

HV71 - Frölunda HC H Hv 71 banker Frølunda hjemme

odds 17.62 på nordicbet

Lenke til kommentar

Slå den........hmm skulle ha satt en tusing

Utvalg

Banker Dato Match Resultat Spill Odds Status

28.03.2009 16:00 Crewe Alexandra - Millwall (1x2) 0 - 1 2 2.25

+125 5/4 Vunnet

28.03.2009 16:00 Leeds United - Milton Keynes Dons (1x2) 2 - 0 1 2.10

+110 11/10 Vunnet

28.03.2009 16:00 Scunthorpe United - Colchester (1x2) 3 - 0 1 1.85

-117 17/20 Vunnet

28.03.2009 16:00 HV71 - Frölunda HC (1x2) 4 - 2 1 2.05

+105 21/20 Vunnet

--------------------------------------------------------------------------------

Spill

System spill Total Odds # Spill NOK

Ditt spill NOK

Totalt spilt NOK

Total gevinst

Akkumulator 17.92

+1692 423/25 1 x 100.0 = 100,00 1.791,95

--------------------------------------------------------------------------------

Totals 1 100,00 1.791,95

Lenke til kommentar

Dagens spill

Frankrike - Nederland B 1,8 odds 1500kr = 2700

Irland - Bulgaria U 3,3 odds 200kr = 660

Litauen - Frankrike U 3,45 odds 200kr = 0

Portugal - Sverige U 3,5 odds 200kr = 700kr

Sevilla Atlético - Murcia U 3,05 odds 200kr = 610

Må si meg fornøyd i dag :thumbup:

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

takk fant ut av det .......

Var ikke nederland det var dansk fotball Thisted - LFA men samma det de vant 4-0 eller no sånt. Hehe tusing rikere.

Må bare anbefale Betways sin bonus deal. Eneste kravet er at du setter på en match over 1.7 i odds først. Satte riktignok på nederland hc 01 først. Deretter får du samme sum til spill etter at spillet har gått inn. 1000 inn 1000 i bonusspill. Man får ikke tusen kr men en virituell tusing. Da slipper du alt tullet med 500 bets over en viss faktor.

Noen som vet om lignende...

Har titta på bet365 med no bonuser på trippler osv.men.....

Lenke til kommentar
Dagens spill

Frankrike - Nederland B 1,8 odds 1500kr = 2700

Irland - Bulgaria U 3,3 odds 200kr = 660

Litauen - Frankrike U 3,45 odds 200kr = 0

Portugal - Sverige U 3,5 odds 200kr = 700kr

Sevilla Atlético - Murcia U 3,05 odds 200kr = 610

Må si meg fornøyd i dag :thumbup:

Var detta gårsdagens spill ? Frankrike - nederland ? Litauen - Frankrike ?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med førstegangsuttak fra unibet? Jeg syntes det har vært i overkant mye styr ass. og det er enda ikke i orden. er cirka 3 uker siden jeg skulle ta de ut. Jeg har måtte sende inn utrolig mye dokumentasjon på alt mulig. og SS fra nettbank osv var ikke bra nok. Måtte dra til banken fysisk for og få det. Og Nå som endelig alt skulle ha vært i orden så fikk jeg ny mail(1uke og 3 kundesørvis samtaler etter jeg sendte inn det siste jeg skulle) om at adressen på skattekortet ikke stemte overens med infoen på min unibet konto. og eneste forskjellen var at på unibet kontoen sto det gatenavn i tillegg til postnr og sted(hvor på skattekortet sto det bare postnr og sted) :no: Virker som de bare prøve og lage mest mulig styr i håp om at folk skal glemme det eller gi faen? Kan ikke si jeg er særlig fornøyd i allefall, tror jeg kommer til og bytte bookmaker fra nå av. Noen som har noen erfaringer og dele fra sine første uttak?(er vist bare da det skal være son?) kan da virkelig ikke være standard prosedyre det her? :ermm:'

:EDIT: Nå fik jeg faktisk en telefon fra han fyrn jeg snakka med fra kundeservice i sta, om at pengene var på vei og at det kom til og ta 3-5 bank dager. Så nå ser det i allefall endelig ut som det er i orden, får bare vente og se :p

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Høres ikke artig ut. Ligner på noe som skjedde med bet365 kontoen til en kompiss. Den ble plutselig fryst, og de krevde et scannet bilde av førerkort OG bankkort for å åpne den igjen.

Personlig har jeg aldir merket noe slikt.

Mitt første uttak ble bare utrolig irriterende mtp at de tok rundt 7 dager før jeg fikk pengene.

Lenke til kommentar

Hmm... rart det varierer fra person til person. En jeg kjenner har opplevd noe av det samme på pokerstars.(ikke riktig så mye styr som hos unibet da) han trodde det var en ekstera sikerhetskontroll som de måtte ha for folk som hadde flere kort registrert på kontoen sin. Ikke vet jeg. Men ser i allefall endelig ut som det er i orden nå :roll:

Lenke til kommentar
Hva nå enn det betyr, noen som vil forklare?

Liverpool - United

Arsenal - Chelsea

Da blir en fantasykamp f.eks;

Liverpool - Arsenal

Altså, enda di ikke spiller mot hverande kan du sette penger på hvem du tror går seirende ut av den duellen.

Høres litt sprøtt ut men , funker dette bra ? noen vinster ?

Endret av cossy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...