Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent.

---

Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10...

Lenke til kommentar

Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent.

---

Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10...

Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig.

Lenke til kommentar

---

Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig.

Japp, føler alt egentlig ligger til rette for en bitteliten skrell i morgen. Godset er jeg helt enig i. ~1.65 på hjemmeseier mot Odd når RBK hadde 1.40?! Utrolig.

e: NT legger seg faktisk så lavt som 1.55 på Brann-seier i morgen. Til å le av.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Tja, magefølelse. Det lille jeg har sett av Enga i år har vært fryktelig. Det lille jeg har sett av RBK i år har vært dårlig, men der har de mest av alt slitt med omsetning. VIF sliter med alt.

Edit:

Det var da som. Etter å ha sett denne kampen, ville jeg tippet RBK igjen om lagene skulle spille mot hverandre i morgen.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

1. Hammarby IF - Falkenbergs FF

Football - Sweden - Swedish Superettan

Match Winner, You bet on: 1

2. Start - Bodo/Glimt

Football - Norway - Norwegian 1.Division

3. Brabrand - Skjold

Football - Denmark - 2. Division West

4. Tromsø - Brann

Football - Norway - Norwegian Tippeligaen

Match Winner, You bet on: 2

35.22

Bong2:

1. Tromsdalen - Hødd

Football - Norway - Norwegian 1.Division

2. Vard Haugesund - Vidar

Football - Norway - Norwegian 2nd Division 3

3. Hønefoss BK - Molde

Football - Norway - Norwegian Tippeligaen

Match Winner, You bet on: 2

8.25

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...