Jarmo Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Tar Brann med meg også, denne gangen da.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent. --- Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent. --- Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10... Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Interresant også at 10/14 favoritter har vunnet siste 2 runder. Usedvanlig høyt og kan muligens fades bare på en slik indikator. Dog day i morgen? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent. --- Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10... Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig. Japp, føler alt egentlig ligger til rette for en bitteliten skrell i morgen. Godset er jeg helt enig i. ~1.65 på hjemmeseier mot Odd når RBK hadde 1.40?! Utrolig. e: NT legger seg faktisk så lavt som 1.55 på Brann-seier i morgen. Til å le av. Endret 22. mai 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Noe tennis i dag kjensen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Noe tennis i dag kjensen? Spilte Stephens i WTA Strasbourg, men hun har allerede spilt og vunnet. Har ellers bare Razzano kl 14.30 CET. Ellers spilt Mjøndalen og Røde Stjerne (basket)... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Sogndal, Godset og FFK blir dagens bud for min del. Henholdsvis 2.05, 1.60 og 3.90 dnb. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Godset, Molde og RBK er min trippel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor RBK? Ikke at jeg ville tippet VIF heller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Tja, magefølelse. Det lille jeg har sett av Enga i år har vært fryktelig. Det lille jeg har sett av RBK i år har vært dårlig, men der har de mest av alt slitt med omsetning. VIF sliter med alt. Edit: Det var da som. Etter å ha sett denne kampen, ville jeg tippet RBK igjen om lagene skulle spille mot hverandre i morgen. Endret 23. mai 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 6/7 inn, bomma på Sogndal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Virker som eg har lettere for å vinne når eg ikke poster her først.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Rakk ikke hjem før kampene startet i dag, men ville nok tapt på Haugesund. Fikk derimot inn en jeg satte i går med Molde på laget - enda godt dem snudde kampen! =) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Winner eurovision semifinal 1 - Russland til 3.80 For de som har lite å gjøre. Håper noen spilte! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 1. Hammarby IF - Falkenbergs FF Football - Sweden - Swedish Superettan Match Winner, You bet on: 1 2. Start - Bodo/Glimt Football - Norway - Norwegian 1.Division Match Winner, You bet on: 1 3. Brabrand - Skjold Football - Denmark - 2. Division West Match Winner, You bet on: 1 4. Tromsø - Brann Football - Norway - Norwegian Tippeligaen Match Winner, You bet on: 2 35.22 Bong2: 1. Tromsdalen - Hødd Football - Norway - Norwegian 1.Division Match Winner, You bet on: 1 2. Vard Haugesund - Vidar Football - Norway - Norwegian 2nd Division 3 Match Winner, You bet on: 1 3. Hønefoss BK - Molde Football - Norway - Norwegian Tippeligaen Match Winner, You bet on: 2 8.25 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Brann borte mot Tromsø? Ohyou.jpg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå