MKej Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Telles overtid I basket? Over/under Ja, dessverre. Har det ikke vært for overtid så har spillet gått inn. Surt å ryke på den måten... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen tips til i dag folkens? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Spiller litt i kveld. Universidad de Concepción - Universidad de Chile B til 1.80 Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 kjensen: Noe tennis tips idag? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) kjensen: Noe tennis tips idag? Jeg har spilt Cetkovska i WTA Madrid. Får vel 1.55-1.60 på henne... (+Safarova) Endret 7. mai 2012 av kjensen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Fler som merker at Betsafe er tregt i dag? Endret 7. mai 2012 av Knife Party Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som har noen tips i dag? Det er fristende å spille på Wigan til 2,50. Gårsdagens: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Wigan er fristende, ja. Men Blackburn må få 3 poeng i denne kampen, hvis ikke er de sikret nedrykk. Selv om Wigan også er på grensen, så er Blackburn absolutt desperat. Endret 7. mai 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Brann - Viking 1-2 Book it. Noe av det verste jeg har sett på årevis.. er jo ikke adeccoliganivå engang på disse lagene :/ kjensen: Noe tennis tips idag? Jeg har spilt Cetkovska i WTA Madrid. Får vel 1.55-1.60 på henne... (+Safarova) 2-0 og 2-0 .. håper noen fikk inn noen slanter på damene Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Brann - Viking 1-2 Book it. Noe av det verste jeg har sett på årevis.. er jo ikke adeccoliganivå engang på disse lagene :/ kjensen: Noe tennis tips idag? Jeg har spilt Cetkovska i WTA Madrid. Får vel 1.55-1.60 på henne... (+Safarova) 2-0 og 2-0 .. håper noen fikk inn noen slanter på damene Rakk ikke den første kampen, men tok heller med en fra Prematches. Takker! Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Takk for Cetkovska, den satt fint! Brann-Viking var en helt forferdelig kamp, begge lag like håpløse... Ellers ga Norge noen fine kroner i kassen idag, finfin dag! Spiller du noe i morra kjensen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Takk for Cetkovska, den satt fint! Brann-Viking var en helt forferdelig kamp, begge lag like håpløse... Ellers ga Norge noen fine kroner i kassen idag, finfin dag! Spiller du noe i morra kjensen? Ingen aktive bets i morgen enda, men kjører midtukeoppdatering på prematches premium da så får nesten se. Mye tennis på tapeten for tiden så mulig det blir noe der også. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Forferdelig kamp, ja. 0-0 var i overkant av hva Brann fortjente. Banen er søppel, og spillerne var daukjørt etter 60 minutt. Til Brann snur kan det være innbringende å spille på dem fremover. Neste er Lillestrøm borte, så Sogndal hjemme. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Wigan gikk inn i siste liten som jeg regna med. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Trenger en ny bookmaker, har Pinnacle, Betsson og Betsafe fra før. Begynner å bli lei av at Betsafe "implementerer magi" hver dag. Hvilken er å anbefale? Gjerne en med en god bonusordning. Endret 8. mai 2012 av Knife Party Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bet365 og Unibet. Gjerne begge. 100% innskuddsbonus hos begge også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hver dag? Har hatt Betsafe i over ett år nå. En gang før og idag har eg fått "Work in progress" melding på skjermen hos Betsafe. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hver dag? Har hatt Betsafe i over ett år nå. En gang før og idag har eg fått "Work in progress" melding på skjermen hos Betsafe. Har skjedd hos meg de 3 siste dagene, gidder ikke vente lenger. Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hver dag? Har hatt Betsafe i over ett år nå. En gang før og idag har eg fått "Work in progress" melding på skjermen hos Betsafe. Har skjedd hos meg de 3 siste dagene, gidder ikke vente lenger. Kom til unibet, kan verve deg og jeg gir deg 100 kr i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå