Nani95 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvilke bettingselskap bruker dere? Bruker Unibet og er veldig ufornøyd med bonusen deres. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Innbringende tips til dagens kamper? Har en bong med: Arsenal-Norwich over 2,5 (1,36) Exeter - Sheffield United(1,5) Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvilke bettingselskap bruker dere? Pinnacle har veldig god odds på det meste, de har selvsagt ikke høyest odds på alt, men totalt sett er det de som gir deg mest for pengene. Største ulempene er at de har litt dårlig utvalg og sidene er litt gammeldagse. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvilke bettingselskap bruker dere? Nesten alle Spiller som regel der jeg får høyest odds. Men har vel flest spill på Pinnacle. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Liverpool-chelsea - B Newcastle - City - H Wolvs - Everton - H Villa-Spurs B QPR-Stoke - B United- Swansea - H Sarpsborg 08-Ranheim - H 918 i Odds, 13kr innsats, 12000kr i premie. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nice comeback av Stuttgart, tre mål på seks minutter reddet en av kupongene mine Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Reddet meg og. Fikk ikke postet her, men hadde altså Stuttgart og Bayern -1 i en fin dobbel til 4,68 i odds. Må vel prøve en til i dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har tatt over en uke å få penger inn på spillekonto hos betsson nå. Er dette vanlig? Kundebehandlerne forteller meg at innskuddet er registrert... Brukte bankoverføring. Jævla irriterende at pengene ikke er på bankkonto eller spillekonto. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Köln - Bayern kampen ble avbrutt pga opptøyer men siden det skjedde på overtid regner jeg med at resultatet går i favør bortelaget. Den står som "ordinær tid" i programmet til NT. Edit: Ser at atikkelen til Dagbladet er oppdatert. Det var en liten stund usikkert om kampen var blåst av eller bare avbrutt, men etter noen minutter kom bekreftelsen på at Bayern hadde vunnet oppgjøret 4-1. Endret 5. mai 2012 av andreasn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Norsk Tipping er forresten hacket for øyeblikket. Fikk uansett inn mine penger på Bayern-bongen på Unibet. Men noe lurt nå/i kveld? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Har tatt over en uke å få penger inn på spillekonto hos betsson nå. Er dette vanlig? Kundebehandlerne forteller meg at innskuddet er registrert... Brukte bankoverføring. Jævla irriterende at pengene ikke er på bankkonto eller spillekonto. Brukte 1 uke på å få ut penger derfra jeg og, men det var dog i påska med hellidager osv. nvm, så ikke du skulle ha inn penger noen tips til i kveld forresten? Endret 5. mai 2012 av Knife Party Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Norsk Tipping er forresten hacket for øyeblikket. Fikk uansett inn mine penger på Bayern-bongen på Unibet. Men noe lurt nå/i kveld? Jeg har ikke hatt problemer med NT i dag men har fått med meg nyheten. TV2 tipset om Sporting Gijon i La Liga i kveld. De må vinne for å unngå nedrykk og Real Betis har lite å spille for. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Liker ikke å bette på lag som "må vinne". Det vil for det første si at de i utganspunktet er for dårlige. Og for det andre stiller jeg spørsmål ved om de takler presset. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Har tatt over en uke å få penger inn på spillekonto hos betsson nå. Er dette vanlig? Kundebehandlerne forteller meg at innskuddet er registrert... Brukte bankoverføring. Jævla irriterende at pengene ikke er på bankkonto eller spillekonto. noen tips til i kveld forresten? Eneste som jeg synes ser bra ut er: Orlando Magic - Indiana Pacers. UNDER 182 (1.93 @ 5Dimes) To lag som er veldig god defensivt. Dette er kamp 4 i playoff serien, siste 3 har det vært: 158,171,171= 166 i snitt. Magic er 18-7-1 UNDER i de siste 26 kampen de har spilt i playoffen. De er også 4-0 UNDER i de siste 4 som underdogs. OBS: Kampstart 20:00! Endret 5. mai 2012 av MKej Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Telles overtid I basket? Over/under Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har en bong med: Arsenal-Norwich over 2,5 (1,36) Exeter - Sheffield United(1,5) Røk selvsagt på en Exeter-scoring på overtid. Hvorfor får man så mye oftere en scoring mot sin oddsbong på overtid enn man får for? Derimot traff jeg på en litt artig bong - jeg har gått til at det har vært en overflod av straffer i spansk fotball denne sesongen. 3 i odds for straffe i diverse kamper virket uforskammet godt betalt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Flere som har litt lyst å prøve seg på Newcastle i morra? Sjelden de har så bra hjemmeodds. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har en bong på Newcastle - (et spill uten X). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vil det si dobbelsjanse? (1/2) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nei. Dobbelsjangse er HU osv. Det Sovehest har spilt er "spill uten uavgjort" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå