Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Aha. Har nok dessverre ikke økonomi til å betale nå, men prøver å bli klok på den vanlige siden. Gikk inn på en kamp og fant denne statsen:

 

› Homewin: 36% (value odds 2.78)

› Awaywin: 30% (value odds 3.30)

› Draw: 34% (value odds 2.97)

› Over: 89% (value odds 1.12)

› Under: 11% (value odds 9.09)

 

Jeg antar at det er denne informasjonen som er mest essensiell. Om jeg forstår det riktig lønner det seg ikke å vedde på verken hjemmelag eller bortelag pga lav prosent på begge. Hva står over og under for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på vanlig og premium? Så at Premium kostet rundt 40 Euro i måneden.

 

Vet ikke om mods tillater dette, får heller slette. På premium betaler du en slant i mnd og får de spillene datamaskinen min plukker ut. Jeg gjør ingen vurdering av verken fargen på draktene eller om halve laget skal i bryllup. Er det teknisk verdi så blir spillet postet.

 

Altså, vi tillater ikke egenreklame(uten avtale med diskusjon.no nettverk) om/av tråder/poster og linker som anbefaler eller på en eller annen måte kan skaffe seg økonomisk egenvinning og som vi ikke har kontroll over.

 

Men ser den, anbefaling av tips, odds, tipping osv. er beregnet som egenrisiko. Noe som ikke anses for å være innenfor ordinær moneymaker markedsføring i seg selv.(grunnet diffus vinn/tap-risiko)

 

Dog, om brukernes egne sider inneholder ørten betalte reklamer ol, anser vi dette som inntektsgivende virksomhet. Og da kan man komme i konfilkt med våre føringer.

 

:)

Lenke til kommentar

Noen småtips idag.

 

Troyes - Boulogne H

Genk - Anderlecht B

FC Lorient - Marseille H

Aalesund - Rosenborg B

 

Har ikke alle på samme bong, men har dem alle en eller annen plass.

 

Ser meget bra ut med trippelen. Rbk driter eg i, siden eg hadde minimalt med innsats der.

 

Godt gjort med anderlecht.. Hadde jeg virkelig ikke trodd..

Kom med noen tips til tippeligaen og helst premier league i morgen som jeg kan satse på :)

Lenke til kommentar

Statistikken taler jo for at ingen av de 3 første kampene der går inn, den 4. gidder jeg ikke sjekke.

 

post-97018-0-22312300-1335560155_thumb.jpg

 

Screw statistics

 

Men herregud da, jeg følger da ikke statistikk slavisk heller, men bruker det som en pekepinn på om sjansen er stor eller ikke for å vinne, og for å balansere bongene med sjansespill og "safe" spill. Jeg har alltid sjansespill på alle bongene mine. Den bongen du har der går inn 1 av 15 ganger, og i dag gikk den inn, heldigvis for deg, uten RBK-matchen på samme bong. Hjemmeform/borteform i de andre kampene tilsa at sjansen var liten. Spill en tilsvarende en i morgen og du taper, med mindre du er selveste fetter Anton.

Lenke til kommentar

Hadde bare Rosenborg vunnet hadde jeg fått 5.8k...

Skudd i tverrligger og bom på straffe, blir så sur

 

Vannvittig surt. I know the feeling.

 

MLB tips?

Har noen kroner å spille bort i natt + jeg kan følge live score så bli litt spennende.

 

Satsa forresten alt jeg hadde på NBA i går natt. En hyggelig overraskelse i morges ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...