Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Ath. Bilbao - Sporting Lisboa: 1. Omgang Hjørnespark Over Under, Du spilte over 5.0

Valencia - Atlético Madrid: 1. Omgang Hjørnespark Over Under , Du spilte på:Over 5.5

Panathinaikos - Kolossos Rodou, Handikap 0 : 25.5

Guabirá - The Strongest

Håper noen fulgte :)

Noen som har tips for dagen i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mange som allerede har begynt, men utenom de..

Brodd - Klepp H

Valencia - Atletico Madrid Over 2.5

Gefle IF - AIK B

Guabira Montero - The Strongest B

3 av 4 er ikke ille. Selv gikk firlingen inn og der hadde eg ikke Valencia kampen heller.

post-97018-0-30502700-1335523746_thumb.jpg

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Du bruker ikke _bare_ stats. Du gjør også et utvalg av hva du skal spille på og hva du ikke skal spille på. Jeg vet ikke hvordan du avgjør hva du spiller på, men på et punkt er det faktorer utover ren statistikk som spiller inn på valgene dine. Er det ikke det, og du likevel er i pluss, så har du flaks.

Ved utregning av odds bruker spillselskapene i stor grad algoritmer som regner på sannsynlighet og statistikk, og vekter oddsen slik at om det sannsynlige skjer vil spillselskapet tjene penger. Hvis du går i pluss over tid er det noe utover din evne til å se på statistikk som gjør at du vinner, evt. ren flaks.

Lenke til kommentar

Du bruker ikke _bare_ stats. Du gjør også et utvalg av hva du skal spille på og hva du ikke skal spille på. Jeg vet ikke hvordan du avgjør hva du spiller på, men på et punkt er det faktorer utover ren statistikk som spiller inn på valgene dine. Er det ikke det, og du likevel er i pluss, så har du flaks.

Ved utregning av odds bruker spillselskapene i stor grad algoritmer som regner på sannsynlighet og statistikk, og vekter oddsen slik at om det sannsynlige skjer vil spillselskapet tjene penger. Hvis du går i pluss over tid er det noe utover din evne til å se på statistikk som gjør at du vinner, evt. ren flaks.

Nei det stemmer ikke, jeg spiller på ren stats og trender, alle mine spill er kun basert på matte og tall. Det er ingen andre faktorer fra min side og det er datamaskinen som gjør mine valg basert på kortsiktige og langsiktige verdier. Men det er selvsagt opp til deg å ikke tro på meg når jeg skriver dette. Det er helt ok fra min side.

http://www.prematches.com/premium/ kan du se tallene mine 5 år tilbake på fotball. Det har ingenting med flaks å gjøre men å utnytte de få kampene der datamaskinen min mener det er feil odds hos bookmakerne. Dette er jo ikke noe en finner ut over natten og det ligger mye penger og tid i algoritmene mine også...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på vanlig og premium? Så at Premium kostet rundt 40 Euro i måneden.

Vet ikke om mods tillater dette, får heller slette. På premium betaler du en slant i mnd og får de spillene datamaskinen min plukker ut. Jeg gjør ingen vurdering av verken fargen på draktene eller om halve laget skal i bryllup. Er det teknisk verdi så blir spillet postet.

Rottefou ble medlem for en uke siden, kanskje han kan komme med en erfaring eller 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...