jbravo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 D.Cibulkova i WTA Stuttgart er vel ikke før i morgen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hjelper det å kontakte Forbrukerombudet når det er snakk om utenlandske bettingselskaper? Barca vinner garantert i kveld, men ikke nødvendigvis stort, og oddsen er elendig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hmm.. kommer meg ikke inn på unibet.. Flere som sliter? Kommer lett inn, men vet ikke hva jeg skal satse på. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hjelper det å kontakte Forbrukerombudet når det er snakk om utenlandske bettingselskaper? Barca vinner garantert i kveld, men ikke nødvendigvis stort, og oddsen er elendig. Nei er det enkle svaret. Det jeg ville gjort om jeg trodde jeg hadde noen sak mot ett selskap var å kontakte organet som har utstedd lisens til selskapet. Noen er også medlem av IBAS, det er en offisiell, fullstendig uavhengig tredjepart som kan ta en avgjørelse i saker der kunder har uløste veddemålskonflikter med sin operatør. En del er også redd for å skade ryktet sitt og en kopi av klage kan gjerne inkluderes til sider som ranker bookmakere. Om du regner med Barca vinner garantert så hadde jeg valgt outright markedet og tatt ca 1.50-1.55 på at de går videre til finalen. Evt livebette og vente 20-30 minutter til oddsen stiger hvis de ikke har scoret. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vel, jeg har heldigvis ikke noen sak å bråke med. Sistnevnte er jo lurt og det er ganske morsomt/spennende å sitte og vente på at oddsen stiger. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 noe sier meg at det ikke er ett godt tegn at man ikke kommer inn på unibet.. også finner ut at man ikke kan komme seg inn på mailadressen som unibet kontoen er registert på.. Lagde en ny hotmail rett før jeg lagde unibet kontoen.. også nå kommer jeg ikke inn der.. spørs om jeg har 3000 på unibet vist jeg noen gang kommer meg inn der igjen.. hehe Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hadde store problem med å komme inn på Unibet selv i går, i dag går det stort sett bra... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hadde store problem med å komme inn på Unibet selv i går, i dag går det stort sett bra... avg fant ingen "threats".. men 92 som kunne være farlige.. tracking cookie sto på dem.. så dno jeg.. Kan jo være det er en keylogger av en slags.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Fin start på dagen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Fikk inn en 1000kr inatt selv, helt ok. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ungur A. (1.63) i ATP Bucharest og Cibulkova D. (1.54) i WTA Stuttgart Hvis noen ikke gidder å lete. Ungur tapte så det sang. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Noen som skal tippe på aston villa vs bolten eller barca - chelsea kampen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har en bong med over 2.5 i Villa kampen og +2 på Chelsea. Og en med ren Chelsea seier. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har Villa H og Barca med -1 3.37 i odds. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Allright.. får vell prøve meg på en av de samme som dere.. Må bare sende 100000000 dokumenter om meg selv til unibet for at de skal forstå at jeg er meg -_- Unibet kontoen min ble stengt for jeg hadde vist hatt en annen bruker for en del år tilbake.. såååe.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Allright.. får vell prøve meg på en av de samme som dere.. Må bare sende 100000000 dokumenter om meg selv til unibet for at de skal forstå at jeg er meg -_- Unibet kontoen min ble stengt for jeg hadde vist hatt en annen bruker for en del år tilbake.. såååe.. Skal de ikke bare ha pass eller annen gyldig ID? Eller trenger de kontoutskrifter også? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Betsafe trengte, gyldig ID, kopi av en regning som verifiserte addr, kopi av front og bakside av Visa kortet og bankutskrift som verifiserte kontonr og bank. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Allright.. får vell prøve meg på en av de samme som dere.. Må bare sende 100000000 dokumenter om meg selv til unibet for at de skal forstå at jeg er meg -_- Unibet kontoen min ble stengt for jeg hadde vist hatt en annen bruker for en del år tilbake.. såååe.. Skal de ikke bare ha pass eller annen gyldig ID? Eller trenger de kontoutskrifter også? Jeg sendte bankkortet(begge sidene, selvsagt dekt til noe av det), kontoutskrift og telefonregningen. Men de så ikke logoen til banken på bankutskriften, så den måtte jeg sende på nytt + de ville ha med en dokumentasjon på at det var dagens dato. Telefonregningen holdt ikke, så prøver på nytt med en kopi av en regninge fra banken på lånet mitt. Så håper det holder som dokumentasjon på adressen. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Allright.. får vell prøve meg på en av de samme som dere.. Må bare sende 100000000 dokumenter om meg selv til unibet for at de skal forstå at jeg er meg -_- Unibet kontoen min ble stengt for jeg hadde vist hatt en annen bruker for en del år tilbake.. såååe.. Skal de ikke bare ha pass eller annen gyldig ID? Eller trenger de kontoutskrifter også? Jeg sendte bankkortet(begge sidene, selvsagt dekt til noe av det), kontoutskrift og telefonregningen. Men de så ikke logoen til banken på bankutskriften, så den måtte jeg sende på nytt + de ville ha med en dokumentasjon på at det var dagens dato. Telefonregningen holdt ikke, så prøver på nytt med en kopi av en regninge fra banken på lånet mitt. Så håper det holder som dokumentasjon på adressen. Kan jo bli irritert over det, men på en annen side kan du jo være glad for at de setter sikkerhet så høyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå