Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11tusen?

Regner med du mente 1tusen

Nope, må spille for 11110kr før jeg kan ta ut penger utifra bonusen jeg har benyttet meg av. Skal begynne å lese vilkår.

Uansett, jeg satte inn 1111kr og fikk 2222kr i kredit. Jeg har spilt for 2222kr for lengst, men allikevel er saldoen min "låst".

Er ikke dette riktig da?

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Hva mener du?

Nope, må spille for 11110kr før jeg kan ta ut penger utifra bonusen jeg har benyttet meg av. Skal begynne å lese vilkår.

Seriøst? Mener å huske (tidligere) man kunne ta ut når bonusen var oppbrukt, sammen med første innsatsen. Om man hadde pluss da..

Nye regler hos noen selskaper nå da?

Lenke til kommentar
Hva mener du?

Seriøst? Mener å huske (tidligere) man kunne ta ut når bonusen var oppbrukt, sammen med første innsatsen. Om man hadde pluss da..

Nye regler hos noen selskaper nå da?

True story.. Vet ikke åssen det er hos andre, men er tydeligvis slikt hos ComeOn!, en side jeg fraråder folk sterkt å bruke.

Ser også at det er minimumsinnsats på 1,80, så da ryker vel jeg på samme måte som Winy.

post-160901-0-58745300-1335219684_thumb.jpg

Endret av Jarmo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville tatt kontakt med forbrukerombudet. Dette skal de jo legge inn en sperre på, dette er jo bevisst lureri.

Sjekka forresten opp bonusen min på ComeOn! Må faen meg spille for 11110kr før jeg kan ta ut. Herregud.

Vi kan mene mye om bonusregler på diverse sider, men det har ikke noen hensikt. Kikket raskt innom siden og det står klart og tydelig hvilke regler det er som gjelder. Syns ikke du har noen grunn til å være oppgitt over comeon, vær heller litt oppgitt over deg selv at du ikke tok det lille minuttet for å sjekke reglene.

Lenke til kommentar

NT har 7.80 på Chelsea til pause. Eneste mulighet som de har, er å score et tidlig bortemål.

Slik som jeg ser på saken her og nå. Så UB til pause er mitt valg i dag.

Noen som spiller på Norsk eliteserie eller evt. lavere divisjoner?

Ja, starter nå, mange gullkorn i 2-3-4 divisjon hvis man kjenner litt til lagene.

:)

Lenke til kommentar

NT har 7.80 på Chelsea til pause. Eneste mulighet som de har, er å score et tidlig bortemål.

Ja, starter nå, mange gullkorn i 2-3-4 divisjon hvis man kjenner litt til lagene.

Kan du endre innlegg uten at det vises?

Lenke til kommentar

Kan du endre innlegg uten at det vises?

Ja, som admin så har vi den muligheten, ja.

Lenke til kommentar

Ville tatt kontakt med forbrukerombudet. Dette skal de jo legge inn en sperre på, dette er jo bevisst lureri.

Sjekka forresten opp bonusen min på ComeOn! Må faen meg spille for 11110kr før jeg kan ta ut. Herregud.

Problemet er jo at de har alt på det rene... Reglene sier sitt; men det er regler jeg aldri har vert ute for tidligere.

Det som IRRITERER er jo at denne singelbetten ble satt for 2 måned siden, når jeg hadde 200 kr på konto, og jeg får beskjeden når jeg prøver å ta ut en tusenlapp 2 månender senere... Målet mitt var 10 000 før uttak, om jeg hadde ventet så lenge og mistet alt, hva da? Ingen forandring --- de har sitt på det rene. Sinnsykt

Den samme regelen gjelder forøvrig ved innskuddbonusen deres.... setter du en singelbet på over 75 kr etter at du "fikk" 250 kr av dem, FØR du har spilt gjennom pengene 3700 ganger elns, så har du ikke rett på en krone av det du har på konto.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...