Lionel_Luthor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Derry City - Shamrock rovers U Leicester City - West ham B Osasuna - Malaga B satser 500,- Så tror jeg at jeg har rotet bort nok cash for i dag Hva var oddsen? 16.37 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nistelrooy kommer på for Malaga.. Er håp Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 kjensen, har du noe peiling på hvordan det gikk i den greske volleyball kampen idag? Står ikke noe resultat på flashscore, prøvde å gå innpå begge lags hjemmesideer, sto ingenting. Er kampen avlyst? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Godt å få inn en dobbel igjen, lenge siden nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 FAEN TA DEG I HELVETE BUGGE PETTERSEN Ja, vi var vel mange som tenkte det. Men så gikk det bra, hadde den pluss Eintracht Frankfurt og West Ham. Sårt tiltrengte bettingpenger. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noen som spiller på Norsk eliteserie eller evt. lavere divisjoner? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 kjensen, har du noe peiling på hvordan det gikk i den greske volleyball kampen idag? Står ikke noe resultat på flashscore, prøvde å gå innpå begge lags hjemmesideer, sto ingenting. Er kampen avlyst? Flashscore er ikke alltid live med volleyball. Sjekk ut scorespro når de mangler res. Endte 3-2 btw (i følge hellenic volley) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 FAEN TA DEG I HELVETE BUGGE PETTERSEN Ja, vi var vel mange som tenkte det. Men så gikk det bra, hadde den pluss Eintracht Frankfurt og West Ham. Sårt tiltrengte bettingpenger. Nei. Jeg hadde nemlig H til pause.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Fucka forum. Endret 23. april 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Okei, 3-2 aka spill inn? eller 3-2 til olympiakos? Ifølge scorespro så er det 2-2 og de spiller fortsatt... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Fucka forum. Mye hadde du oddsen på den da? ^^ Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Okei, 3-2 aka spill inn? eller 3-2 til olympiakos? Ifølge scorespro så er det 2-2 og de spiller fortsatt... 3-2 og gevinst. Scorespro stoppet av uvisse grunner sånn i 20tiden. Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Den er god! Da takker jeg nok en gang for kroner i kassen:) Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Den er god! Da takker jeg nok en gang for kroner i kassen:) Jeg bommet stygt på finnene og danskene i basket så det var jo direkte pinlig. Håper resten sitter så det blir breakeven i allefall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Fucka forum. Mye hadde du oddsen på den da? ^^ Meg du mente å spørre? Får ikke til å vise bongene på ComeOn! Men jeg satsa 230kr på West Ham, Molde til pause og Eintracht. Så.. 230kr * (2,20* 2,00 * 1,60) = ca. 1620kr godeste Espen er meg skyldig. Dessuten ødela han streaken min. Har vunnet nå over 1000kr daglig 5 dager på rad. Go fuck yourself, Espen Pikktryne Endret 23. april 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noen som har noen tips til NHL/NBA/MLB i natt? Tipset til kjensen er notert og spilt på. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Lenge siden jeg har vært innom her, men kan legge inn denne advarselen mot Betway / frustrasjonen min. Nå klikker det for meg..... Har/hadde opparbeidet meg 2500 kr på Betway kontoen min, ut ifra et 70 kr freebet jeg fikk i Februar en gang. Igår bestemmer jeg meg for å ta ut en 1000 lapp av dette, og da blir det vist "gjort en sjekk på bettingen min, om jeg har gjort noe ulovlig med bonuspengene". Det viser seg at jeg satt et singelbet som var større enn 30% av bonusen, før bonus var "gjennomspilt" --- dermed bestemmer BetWay seg for at de NÅ skal ta samtlige 2500 kr jeg har opparbeidet meg og nekter meg å få disse..... HVA FAEN? Idioti på HØYT nivå. Her har jeg undersøkt kamper, lagt ned timesvis med arbeid for å gjøre de 70 kr om til 2500 kr, og BOOM så er de borte? Forbanna idiotisk og patetisk dritt. Lureri, om jeg kan si det. En regel som er gjemt bort i et dokument, med minmal skrift i bunnen av siden. 30% av bonusen?? 21 kr blir det.... En singelbet på over 21 kr, og jeg mister retten til alt av de pengene jeg opparbeidet meg. Forøvrig var det et singelbet på 40 kr elns, på at Bayern Munchen skulle vinne en kamp 4-0 for 2 månender siden, som jeg ikke traff på engang. *RAGE* Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ville tatt kontakt med forbrukerombudet. Dette skal de jo legge inn en sperre på, dette er jo bevisst lureri. Sjekka forresten opp bonusen min på ComeOn! Må faen meg spille for 11110kr før jeg kan ta ut. Herregud. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) 11tusen? Regner med du mente 1tusen Endret 23. april 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå