Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er stuck på en drittside som heter ComeOn!

Tidenes største dritt av en side, og oddsen er lav. Grunnen til at jeg bruker den i øyeblikket er fordi det var den siste siden jeg ikke hadde utnyttet 100% bonus nå. Uansett, jeg satte inn 1111kr og fikk 2222kr i kredit. Jeg har spilt for 2222kr for lengst, men allikevel er saldoen min "låst". Noen som vet hva for no piss dette er? Jeg vil tilbake til Unibet ASAP Zulu kenguru.

Hva er den låste saldoen?

Så snart du tar en bonus, vil din ComeOn-saldo splittes hvor en del representerer din låste saldo, og den andre representerer din ulåste saldo.

Den låste saldoen er delen hvor bonusene dine finnes (3.1.4) og styres. Det er totalbeløpet du har i bonuser på kontoen din frem til de er omsatt og utbetalt i ekte penger, tapt, avbrutt eller utgått.

Din låste saldo vil vises med en last hengelås på toppen av informasjonsdelen på siten. Den forsvinner når bonusene er omsatt og utbetalt i ekte penger, tapt, avbrutt eller utgått.

Det er ikke mulig å ta ut penger som finnes i den låste saldoen før pengene er omsatt og utbetalt i ekte penger.

Lenke til kommentar

Hva er greia med "M. Bumgarner må starte" og "T. Linecum :huh: må starte" i MLB? Ser de har forskjellig odds, og blir spillet annulert hvis for eksempel M. Bumgarner ikke starter?

Stemmer, bytter de pitcher annuleres spillet...

Så jeg kan like godt ta bort haka i firkanten, eller spiller det stor rolle for utfallet av kampen? Og hvilken anbefaler du?

Lenke til kommentar

Hva er greia med "M. Bumgarner må starte" og "T. Linecum :huh: må starte" i MLB? Ser de har forskjellig odds, og blir spillet annulert hvis for eksempel M. Bumgarner ikke starter?

Så jeg kan like godt ta bort haka i firkanten, eller spiller det stor rolle for utfallet av kampen? Og hvilken anbefaler du?

IKKE ta bort haken, da spiller du utfallet uansett pitcher. Listed pitcher er extremt viktig for spillet.

Lenke til kommentar

IKKE ta bort haken, da spiller du utfallet uansett pitcher. Listed pitcher er extremt viktig for spillet.

Ok, M. Bumgarner eller T. Lincecum?

Lenke til kommentar

Ok, M. Bumgarner eller T. Lincecum?

Lincecum starter i min kamp kl 22:10, Bumgarner starter i nattens kamp. Dett eer en doubleheader pga regn i går.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Derry City - Shamrock rovers U

Leicester City - West ham B

Osasuna - Malaga B

satser 500,-

Så tror jeg at jeg har rotet bort nok cash for i dag :)

EDIT: ja det var jo kanskje ikke nødvendig.. 3-2 til molde gitt.. Da hadde det holdt med første kupongen.. så sant 3-2 holder ut.. jaja..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...