Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Satt en kupong inn tideligere i dag.. 3 av 5 er inne.. Real, Twente og Napoli..

Så må United og Sandnes Ulf vinne i morgen.

United føler jeg meg ganske trygg på.

Men sandnes vet jeg ikke hvorfor jeg tok med. Men stabæk er på bunnen med 1-10 i målforskjell, så håper de spiller elendig i morgen.. Sandnes tror jeg er gode på hjemmebane.. Men har egentlig ikke anelse.. Siste kampen også.. Så alt ligger til rett for at den kampen ødelegger morroa.. hehe

heh, hva kan man si.. Sandnes gjorde jobben.. Men United derimot.. jaja, neeesten 7000 i det minste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da satt jeg pengene mine på City med handicap 1-0 og Braunschweig. Hvorfor spiller du på den forøvrig? Tap de to siste, såvidt jeg kan se, og bare to plasser over motstanderen. De taper nok i dag, skal du se :)

Braunschweig måtte vinne for å nå playoff. Tysk kontakt som anbefalte den og satt enkelt som ventet. Oddsen falt jo også drastisk utover dagen så mange som spilte den ser jeg.

Meget pen dag igjen med Braunschweig/City -1,5 som tipset om her og 5/5 for PreMatches Premium...

Lenke til kommentar

Da satt jeg pengene mine på City med handicap 1-0 og Braunschweig. Hvorfor spiller du på den forøvrig? Tap de to siste, såvidt jeg kan se, og bare to plasser over motstanderen. De taper nok i dag, skal du se :)

Braunschweig måtte vinne for å nå playoff. Tysk kontakt som anbefalte den og satt enkelt som ventet. Oddsen falt jo også drastisk utover dagen så mange som spilte den ser jeg.

Meget pen dag igjen med Braunschweig/City -1,5 som tipset om her og 5/5 for PreMatches Premium...

Jeg trodde jeg aldri skulle vinne igjen. Takk for tips, nok en gang. Din "flaks" overgår tydeligvis min uflaks.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Grattis kjensen, fikk bare fulgt på City, men den satt greit den. Noe spillplaner for morgendagen?

Har satt noen kroner på Ungur A. (1.63) i ATP Bucharest og Cibulkova D. (1.54) i WTA Stuttgart, men disse spilles ikke før på tirsdag. Dessverre ingenting i morgen foreløpig.

Jeg trodde jeg aldri skulle vinne igjen. Takk for tips, nok en gang. Din "flaks" overgår tydeligvis min uflaks.

Hvorfor trodde du ikke du skulle vinne?

Lenke til kommentar

13:00 Roger-Vasselin E. til rundt 1.40-1.45 Tennis » Spain » ATP Barcelona

17:30 ToPo Helsinki til 1.70-1.75 Basketball » Finland » Korisliiga

18:00 Pamvochaikos til 1.50-1.55 Volleyball » Greece » A1

19:15 Svendborg til 1.65-1.70 Basketball » Denmark » Canal Digital Ligaen

Ikke noen stor odds, en mulighet er jo å kjøre spread med -4..

Endret av kjensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...