Tipser Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei er nye her og tentke jeg kunne slenge meg på denne tråden. Starter da mitt første innlegg i denne tråden med en firling Leicester - Huddersfield H Leicecster topper tabbelen i Engelsk League 1 og har syv strake seiere hjemme, endte 3-2 her sist lagene møttes og satser på at trenden fortsetter. H Manchester Utd - Tottenham (0-1) H Eng. FA-cup. 4. runde. Tegneserie lage Tottenham gikk ufortjent videre til finalen i Liga-cupen etter 2-3-tap for Burnley og det er rett og slett underholdene og se hvor dårlig de spiller fortiden, i tillegg har de en rekke spillere ute. United stiller vel også ganske redusert grunnet skader, men den elendige formen til the spurs bør united klare og utnytte og her tror jeg united kan vinne med både 2 og 3 mål. Cardiff - Arsenal B Liverpool - Everton H Total odds 7,03 (NT) Innsats 2 units Ble ganske tynne analyser dette her, men dette var det jeg rakk for denne gang Kom gjerne med innspill Lykke til om dere Følger ; ) Endret 24. januar 2009 av Tipser Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ser bra ut den Men har en liten følelse av at Cardiff kanskje kan få til noe mot Arsenal. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Satte en 50 lapp på denne trippelen idag; Catania - Inter (1-0) B Udinese - Juventus B Wigan - Liverpool (1-0) B Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Satt litt penger på dette multispillet: Chelsea - Hull H Everton - bolton H West Ham - ManU B Pompey - Liverpool B Spilte også Aston Villa til 2.40, noe jeg synes var veldig bra betalt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Satt litt penger på dette multispillet: Chelsea - Hull H Everton - bolton H West Ham - ManU B Pompey - Liverpool B Spilte også Aston Villa til 2.40, noe jeg synes var veldig bra betalt. Everton kampen er vell den eneste usikre der. Tenkte å sette en på Aston Villa og Fulham idag. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det viste seg vel til slutt at Everton-kampen var en mest sikre. Nå er jo bare 2 av kampene spilt, men den går jo ikke inn uansett når Chelsea spiller som de gjør. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Satte 200 kr på at Norge vinner i morra. No guts no glory rite tenkte at siden drillo sa det var 20% sjans for at norge vinner og oddsen på norge er 9 så er det verdi ^^D Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hvor har du funnet Norge til 9 i odds? *Fant de til 9 i odds på Unitbet nå... Endret 10. februar 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror ikke de taper noe der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spiller vanligvis ikke så mange multispill, men har spilt noe den siste uken og i 3 bonger dag. 1. Dagnes "sikre": Tyskland - Norge H Irland - Georgia H San Marino - Nord Irland B Tyskland har ti poeng etter fire kamper i VM-kvalifiseringen og er nærmest skadefrie. Norge vant ikke en eneste kamp i 2008. Vi har heller ikke Carew, Iversen eller Riise. Tyskland er store favoritter. De to neste kampene er VM-kvalifiseringkamper. Irland har 7 poeng på 3 kamper. Georgia ligger sist, er ute av kampen om VM-billett og får det nok tøft i Irland, selvom Stephen Ireland og Andy Reid er ute for vertene. San Marino har åpnet med 4 tap, 0 poeng og ligger som ventet sist i gruppen. De har også 27 strake tap. Nord Irland vant 4-0 hjemme på Windsor Park sist. Nord Irland vinner nå også. 2. El Salvador - Trinidad og Tobago B Spania - England H VM- kvalifisering. El Salvador var i en enkel gruppe og klarte å kapre 2. plassen bak Costa Rica for avansement til 4. runde. Trinidad og Tobago fikk også 2. plass i sin gruppe, men med vanskeligere motstandere. De slo både USA (gruppevinner) og Cuba. De har med mange spillere fra det engelske ligasystemet (bl.a. Kenwyne Jones, Dwight Yorke og Carlos Edwards). Bortelaget er favoritter. På Spania er det bare en spiller av betydning som har meldt fravær, Puyol. Ellers har del Bosque tatt ut en veldig sterk tropp. England mangler både Rooney og Gerrard. Capello har gjort det bra med England (4 strake seire i kvalikken), men Spania som regjerende europamester har spillere i form og jeg har tro på at de slår England hjemme i Sevilla i kveld. 3. Latvia - Armenia H Wales - Polen B Island - Lichtenstein H Tunisia - Nederland B Portugal - Finland H Belgia - Selovenia H Bare en bong for morroskyld med treningskamper. Alltid noen kamper som ikke går inn, men det kan bli litt penger om den går inn (jeg har totalodds på 29 i denne). Orker ikke skrive min analyse av alle disse kampene, men det er ingen stor bombe om noen av disse lagene vinner. De mest usikre kampene er kanskje Wales - Polen og Slovenia - Belgia. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror ikke jeg skal tippe på Tyskland-kampen i dag. Tror det blir tap for Norg es del, men 1,35 i odds holder ikke. Tenkte på handicap, men Drillo har jo sagt at de skal gjøre alt for å stenge av motstanderen. Blir en trippel i dag uten så altfor mye tanker bak.. Tunisia - Nederland 2 (1,95) Østerrike - Sverige 2 (2,40) Spania - England 1 (2,05) Totalodds: 9,59 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 fantastisk at norge vant til 9 i odds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Syns 9 i odds er drøyt i en treningskamp, men bettingaktørene ville vel "imponere". Tapte sikkert noen kroner til diverse patrioter og Drillo-fans rundtom. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Deilig at 9ern i odds satt! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yes og takk til drillo <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) nvm Endret 16. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 CL imorgen! Ingen her som har tenkt å gjøre noen dumme bets som 5000 kr på Chelsea osv? Personlig har jeg peilet meg inn på denne for morradagen; Liverpool - Real Madrid U/H - altså U til pause, H til slutt. Man Utd - Inter Pause U - Altså U til pause. Gambler ganske mye, men får pen odds på det. Liverpool kampen tror jeg blir som returkampen mot Inter ifjor. Liverpool med defansiv sikkerhet i 70 minutter til Real blir desperate og sender alle mann fremover, og Liverpool kontrer inn 1-0 mot et lag i ubalanse. Mangler Torres blir den mer skummel, men Goggen kan gjøre magi United - Inter kampen er mer gambling. Tror ikke på noe fyrverkerier på teateret. Inter fikk grepet godt rundt United og Ronaldo i 2. omgangen sistgang, satser på at det forsetter her. Mourinho er en stor manager og han har nok funnet en bedre måte å gå ut på en forje kamp. Samtidig tror jeg Inter går for å holde nullen, så 0-0 til pause ser jeg på som svært sannsynlig. Hos bet365.com får du 5.50 x 2.10 = 11,55 i odds. Tenkte og sette 200 kr på den, noe som gir en mulig gevinst på 2310 kr. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synd med CL kampene. Må få litt fart her, jeg satt nettopp 2x 250kr på Tysk Hansa Rostock - Ingolstadt Asian Line Handikapp 2009-03-15 13:00:00 Ingolstadt +0.5 @ 2.12 og Tysk Aachen - St Pauli HUB 2009-03-15 13:00:00 Aachen @ 1.66 Ser på de som bra objekter! Brukte de 500 jeg vant igår på U mellom Stabæk og LSK. Håper på litt penger i kassa til Tippeligaen etterpå. Skal også satse 250kr på italiensk idag, tenker Lazio og Milan. Noen tanker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bruk NT og grasrotandelen! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ble en dobbel på meg i dag. Strømsgodset - Start Dine veddemål: 1 1,90 Viking - Odd Grenland Dine veddemål: 2 3,80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå