J. Verlander Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Spiller du på noe i kveld kjensen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Spiller du på noe i kveld kjensen? Næ, ser ikke slik ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Sporting Lisbon - Athletic Bilbao B Atletico Madrid - Valencia U Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Sporting Lisbon - Athletic Bilbao B Veldig usikker på Sporting i kveld, de er tross alt ubeseiret hjemme i Europa i år etter å ha slått blant annet City. Bilbao er et sterkt bortelag, slått både United og Schalke borte, men veldig usikker om det verdt å sette penger på noen av kampene i kveld. Lyst å komme med en liten kommentar på valg av spill? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Klarer ikke bestemme meg jeg heller for noen av kampene. Heller mest mot Sporting (10-2-1 på hjemmebane i år), men er usikker på om jeg går for H eller U i den andre kampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Faen at eg aldri lærer... slutte å høre på andre. Uavgjort i Valenciakampen my ass!!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 1000kr her og 1000kr der. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Faen at eg aldri lærer... slutte å høre på andre. Uavgjort i Valenciakampen my ass!!! Jeg må slutte å høre på deg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Vel, om du ikke gjorde det så vant du ikke på Chelsea igår heller. Som sagt, ikke hør på andre. Endret 20. april 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 12:00 Yokohama til 1.40 Basketball » Japan » BJ League Lite obs her, har ikke vært så bra tilbakebet for meg på denne ligaen før. Har ellers spilt: Stuttgart +0 til 1.50 etter å ha sett Køln slite fælt forrige helg. De var som ett dårlig adeccoligalag spør du meg og hvordan de har klart å ta noe særlig poeng er ubegripelig. Stuttgart har vært gode i det siste med 7-2-0 siste 9 og har kommet seg opp på 5 plass. Har vunnet de siste 3 enkelt på RheinEnergieStadion (0-3, 1-5 og 1-3) og jeg tror de vinner igjen. Kjøper likevel en forsikring på +0. Manchester City -1.5 til 1.75 ettersom toppkampen i PL har tilspisset seg. Om spillet er basert på City eller hvor dårlig Wolves er klarer jeg ikke helt å bestemme meg for, så er vel en fin blanding. United møter Everton tidligere på dagen, uansett må City gjøre sin jobb. Wolves har sluppet inn 30 mål på sine siste 10 hjemmekamper og de har jo strengt talt ikke råd til å bare parkere bussen heller. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Å spille mot Køln om dagen gir stort sett penger i kassen uansett - så den følger jeg nok. Som United-supporter håper jeg av hele mitt hjerte at City snubler mot Wolves, men om oddsen er såpass på -1,5 så skal jeg sette et bet på den også. Basketkampen rekker jeg ikke, kan ikke sette spill fra jobb. I tillegg tipper jeg Newcastle vinner 2-0 (tipper nok bare H, men...). Arsenal - Chelsea H. Chelsea kommer rett fra Barcakampen proppfull av selvtillitt, mens Arsenal gikk på en stjernesmell mot Wigan. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 ... og derfor vinner Arsenal? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Stussa litt på det jeg og, men Chelsea har jo 3.82 i odds så jeg spiller nok på dem. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ah, begrunnelsen kom aldri ned på skjermen - ja, derfor vinner Arsenal. Man kan si mye om Chelseas spill mot Barcelona, men jeg tviler på de skremte Arsenalspillerne med sitt angrepsspill. Arsenal kan også ha fullt fokus på kampen, mens Chelsea er nødt til å tenke på bortekampen i midtuka. En spurssupporter fortalte meg om et mareritt han hadde. Spurs vinner 4. plassen, Arsenal på 3. Chelsea vinner CL, og Spurs får ikke spille CL. =) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan ser dette ut? 50,- på chelsea (3.82) 150,- på arsenal (2.05) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor spiller du på samme kampen? Hadde flirt litt om det ble uavgjort. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Taper ingenting hvis chelsea vinner, men er fucked om det bli uavgjort. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kan like greit spille HB-dobbelsjanse da, så vinner du også om Chelsea seirer. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kan like greit spille HB-dobbelsjanse da, så vinner du også om Chelsea seirer. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Går innpå flere valg på den kampen, aner ikke hvilken bookie du bruker, men hos Betsafe trykker du på tallet som står bak kampen. Mine idag; Skarp - Norild B Pittsburgh Pirates - St. Louis Cardinals B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå