Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som spiller på NHL Playoffs-kampene? Vant noen kroner på Bruins i går, men har gått på noen smeller tidligere. Har satt noen kroner på Devils i natt, men tørr ikke å sette de helt store summene.

Jeg spiller ganske ofte. Hadde penger på den samme dysten, men på U etter regular time. Så jeg var mildt sagt forbanna på backstrom som ordna powerplay til bruins og 4v4 rett før slutt. Har troa på Red Wings og Blackhawks i kveld.

Lenke til kommentar

Edit:

Treffer VG noen gang med sine oddstips? Helt håpløse.

Nja? Lite som treffer der i huset.

Nettavisen har vel mest treff over tid. Og kjensen.. ^^

TV2 har definitivt best tilbakebetalingsprosent. Leder denne "oddsduellen" til NT ganske klart foran Tips og Oddsomatic. Nettavisen er på 6plass.

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar på høyere odds, selv spiller jeg PK (home/away) og ikke på 1X2 markedet. Godt mulig verdien ligger høyere på 1X2 dog...

Skulle akkurat til å spørre hva PK var, fant ingenting på google og heller ikke på Pinnacle. Hva betyr det egentlig og hva er forskjellen fra money line?

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar på høyere odds, selv spiller jeg PK (home/away) og ikke på 1X2 markedet. Godt mulig verdien ligger høyere på 1X2 dog...

Skulle akkurat til å spørre hva PK var, fant ingenting på google og heller ikke på Pinnacle. Hva betyr det egentlig og hva er forskjellen fra money line?

PK står for pick, altså at man spiller på enten at hjemmelaget eller bortelaget skal vinne kampen. I asian står det gjerne PK eller 0 som egentlig betyr det samme i spread. F.eks så er det typisk at man sier at spreaden beveger seg mot pick'em, noe som gjør at bookmakerne anslår kampen for helt åpen og uten favoritt. Egentlig ikke noe forskjell fra moneyline sånn sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

18:00 Lietuvos Rytas til 1.50-1.55 Basketball » Europe » VTB Promo Cup

19:15 BC Mures Targu til 1.60-1.65 Basketball » Romania » Divizia A

20:30 Base Oostende til 1.40-1.45 Basketball » Belgium » Ethias League

Får se om det blir noe mer spennende i dag. Har en gresk kamp på Premium som jeg har god tro på. Satt vel 75% teknisk sjanse på den og når man får 1.68 så er verdien helt super.

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...