Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Kjensen, jeg kjørte basketkampen i en tripple med lavere innsats.

Vant forøvrig på både Viking og Hønefoss i dag. Om Wigan vinner med +2 i HC, så har jeg 3 av 3 single i dag. Hønefoss hadde 3,15 i odds :)

Edit:

Treffer VG noen gang med sine oddstips? Helt håpløse.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg benyttet Entropay til å sette inn på Pinnacle.

Og det er noe du vil anbefale? Hvor lang tid tar det før pengen kommer inn/går ut?

Jeg har aldri tatt ut så det vet jeg ikke. Men å sette inn går veldig fort. Du får et virtuelt Visa-kort du kan benytte andre steder men hos Pinnacle valgte jeg Entropay som betalingsløsning.

Jeg tror de tar ca 30,- i gebyr hver gang man setter inn penger på Entropay-kontoen.

Entropay hadde ikke noen sperre på gambling som en del andre tilbydere har sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Jeg benyttet Entropay til å sette inn på Pinnacle.

Og det er noe du vil anbefale? Hvor lang tid tar det før pengen kommer inn/går ut?

Jeg har aldri tatt ut så det vet jeg ikke. Men å sette inn går veldig fort. Du får et virtuelt Visa-kort du kan benytte andre steder men hos Pinnacle valgte jeg Entropay som betalingsløsning.

Jeg tror de tar ca 30,- i gebyr hver gang man setter inn penger på Entropay-kontoen.

Entropay hadde ikke noen sperre på gambling som en del andre tilbydere har sist jeg sjekket.

Får fortsatt declined når jeg prøver å overføre, har 250,- på Entropay og prøver å sette inn 30 euro.

Lenke til kommentar

Får fortsatt declined når jeg prøver å overføre, har 250,- på Entropay og prøver å sette inn 30 euro.

Hvis du opprettet konto i dag ville jeg ventet litt for å se om noe må godkjennes. Jeg tror du har fått en mail om at du må verifisere e-post. Hvis det ikke fungerer ville jeg ventet til i morgen for å se.

Lenke til kommentar

Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen?

Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager...

Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte!

Lenke til kommentar

Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager...

Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte!

I did as always

Når en tenniskamp blir interrupted bli den kampen strøket da?

Endret av rottefOu~
Lenke til kommentar

I did as always

Kommer an på hvilken bookie det er. Noen er one ball (holder at kampen er i gang), noen er one set mens andre krever match completed.

Lenke til kommentar

I did as always

Kommer an på hvilken bookie det er. Noen er one ball (holder at kampen er i gang), noen er one set mens andre krever match completed.

Bruker Pinnacle, stillinga var 4-4 i første set.

Lenke til kommentar

Du kan fint sjekke det selv på siden du bruker. De fleste bookiene har en FAQ du kan sjekke eller Rules & Terms, der står alt.

Betsafe opererer med dette på Tennis:

Forsinkelser eller suspensjon:

Hvis en tenniskamp ferdigspilles vil alle spill bestå. En utsettelse på startiden eller suspendering midt i kampen har ingen innvirkning på avgjørelsen så lenge en kamp spilles ferdig ved et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

I did as always

Bruker Pinnacle, stillinga var 4-4 i første set.

Pinnacle er en one set bookie så da blir veddemålet ditt blodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...