Prusk Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Kjensen, jeg kjørte basketkampen i en tripple med lavere innsats. Vant forøvrig på både Viking og Hønefoss i dag. Om Wigan vinner med +2 i HC, så har jeg 3 av 3 single i dag. Hønefoss hadde 3,15 i odds Edit: Treffer VG noen gang med sine oddstips? Helt håpløse. Endret 16. april 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg benyttet Entropay til å sette inn på Pinnacle. Og det er noe du vil anbefale? Hvor lang tid tar det før pengen kommer inn/går ut? Jeg har aldri tatt ut så det vet jeg ikke. Men å sette inn går veldig fort. Du får et virtuelt Visa-kort du kan benytte andre steder men hos Pinnacle valgte jeg Entropay som betalingsløsning. Jeg tror de tar ca 30,- i gebyr hver gang man setter inn penger på Entropay-kontoen. Entropay hadde ikke noen sperre på gambling som en del andre tilbydere har sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Edit: Treffer VG noen gang med sine oddstips? Helt håpløse. Nja? Lite som treffer der i huset. Nettavisen har vel mest treff over tid. Og kjensen.. ^^ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg benyttet Entropay til å sette inn på Pinnacle. Og det er noe du vil anbefale? Hvor lang tid tar det før pengen kommer inn/går ut? Jeg har aldri tatt ut så det vet jeg ikke. Men å sette inn går veldig fort. Du får et virtuelt Visa-kort du kan benytte andre steder men hos Pinnacle valgte jeg Entropay som betalingsløsning. Jeg tror de tar ca 30,- i gebyr hver gang man setter inn penger på Entropay-kontoen. Entropay hadde ikke noen sperre på gambling som en del andre tilbydere har sist jeg sjekket. Får fortsatt declined når jeg prøver å overføre, har 250,- på Entropay og prøver å sette inn 30 euro. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kven? Spiller han for Brann 2 Brian Jensen Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Får fortsatt declined når jeg prøver å overføre, har 250,- på Entropay og prøver å sette inn 30 euro. Hvis du opprettet konto i dag ville jeg ventet litt for å se om noe må godkjennes. Jeg tror du har fått en mail om at du må verifisere e-post. Hvis det ikke fungerer ville jeg ventet til i morgen for å se. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fikk det til nå. Hvordan spiller man dobbel eller mer på Pinnacle? Slik jeg ser det er det bare mulig å satse på 1 og 1 kamp? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Arsenal tap fikset en fin sum penger Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fikk det til nå. Hvordan spiller man dobbel eller mer på Pinnacle? Slik jeg ser det er det bare mulig å satse på 1 og 1 kamp? Under betting meny finner du parlays/accumulators. Litt annerledes enn nordeuropeiske bøker dog. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Fikk det til nå. Hvordan spiller man dobbel eller mer på Pinnacle? Slik jeg ser det er det bare mulig å satse på 1 og 1 kamp? Under betting meny finner du parlays/accumulators. Litt annerledes enn nordeuropeiske bøker dog. Takk Endret 16. april 2012 av rottefOu~ Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen? Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager... Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Du må gjerne komme med noen til i kveld kjensen. =) Lenke til kommentar
jbravo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 ¨Du er helt rå kjensen! Har du tippet på noe idag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Flere som spiller på NHL Playoffs-kampene? Vant noen kroner på Bruins i går, men har gått på noen smeller tidligere. Har satt noen kroner på Devils i natt, men tørr ikke å sette de helt store summene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Min bong idag: http://gyazo.com/06d53173c45ffec402b2a76be4e877b9 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen? Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager... Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte! I did as always Når en tenniskamp blir interrupted bli den kampen strøket da? Endret 17. april 2012 av rottefOu~ Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen? Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager... Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte! I did as always Når en tenniskamp blir interrupted bli den kampen strøket da? Kommer an på hvilken bookie det er. Noen er one ball (holder at kampen er i gang), noen er one set mens andre krever match completed. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen? Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager... Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte! I did as always Når en tenniskamp blir interrupted bli den kampen strøket da? Kommer an på hvilken bookie det er. Noen er one ball (holder at kampen er i gang), noen er one set mens andre krever match completed. Bruker Pinnacle, stillinga var 4-4 i første set. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Du kan fint sjekke det selv på siden du bruker. De fleste bookiene har en FAQ du kan sjekke eller Rules & Terms, der står alt. Betsafe opererer med dette på Tennis: Forsinkelser eller suspensjon: Hvis en tenniskamp ferdigspilles vil alle spill bestå. En utsettelse på startiden eller suspendering midt i kampen har ingen innvirkning på avgjørelsen så lenge en kamp spilles ferdig ved et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan ser dine nærmeste tippeplaner ut kjensen? Meget bra dag i dag. Satt 2 av 2 for prematches premium også. Eneste aktive bettet mitt er nå bellucci i atp monte carlo om ett par dager... Bellucci satt greit med 2-0 (6-4 6-4) og noen kroner i kassen der også. Håper noen fulgte! I did as always Når en tenniskamp blir interrupted bli den kampen strøket da? Kommer an på hvilken bookie det er. Noen er one ball (holder at kampen er i gang), noen er one set mens andre krever match completed. Bruker Pinnacle, stillinga var 4-4 i første set. Pinnacle er en one set bookie så da blir veddemålet ditt blodet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå