Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for dobbelen kjensen, den ga kliingende mynt i kassen! :-) Noen anbefalinger idag?

La nettopp utpå helgens kamper for PreMatches og er i allefall en kamp i dag. Tør man å spille på fredag 13ende?

2012-04-13 Inter Zapresic - Lucko €100 on UNDER 2.5 | 1.66 @ Pinnacle | 18:00 CET

1. HNL Ozujsko (Croatia)

› Inter Zapresic home: 6-4-2 17-8

› Inter Zapresic form: 2-2-2 9-5

› Home form: 2-2-2 7-5

› Lucko away: 2-5-5 10-12

› Lucko form: 1-3-2 6-10

› Away form: 1-3-2 5-6

Inter Zapresic is 9-3 under at home, scoring 1.42, conceding 0.67. 8 of their last 10 matches are under, averaging 1.90 goals. Inter Zapresic is 5-1 under 2.5 playing against defensively good awayteams like Lucko the current season. Lucko is 10-2 under away, scoring 0.83, conceding 1.00. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Lucko is 12-2 under 2.5 playing against offensively poor teams like Inter Zapresic the current season. No previous history registered for these teams @ Inter Zapresic last 3 years.

Minimum recommended odds is 1.45.

...

Ellers har jeg spilt Andreev i ATP turneringen i Casablanca (rundt 1.80). Er vel kampstart fra 14 og utover en gang der. I morgen tidlig har jeg litt Australsk rugby, men blir kanskje for sært for folket?

Lenke til kommentar

Viking var veldig god sist kamp mot Enga, og tapte særdeles ufortjent. Molde overbeviste ikke meg med sitt spill mot Brann sist runde. Runden før gikk de i tradisjon tro på tap borte mot Haugesund.

Tipper nesten aldri på norsk tippeliga - men over/under 2,5 mål på ren statistikk pleier å være greit.

Kjører disse på dobbel/trippelsystem i helgen/mandag.

Sogndal-Haugesund - Under 2,5

Stabæk-Hønefoss - Under 2,5

Ålesund-Odd Under 2,5

Brann-Godset Over 2,5

Lenke til kommentar

Viking var veldig god sist kamp mot Enga, og tapte særdeles ufortjent. Molde overbeviste ikke meg med sitt spill mot Brann sist runde. Runden før gikk de i tradisjon tro på tap borte mot Haugesund.

Tipper nesten aldri på norsk tippeliga - men over/under 2,5 mål på ren statistikk pleier å være greit.

Kjører disse på dobbel/trippelsystem i helgen/mandag.

Sogndal-Haugesund - Under 2,5

Stabæk-Hønefoss - Under 2,5

Ålesund-Odd Under 2,5

Brann-Godset Over 2,5

under 2.5 mål

nvm

Endret av rottefOu~
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det er mulig å overføre penger til betsafe med visa? Dette skal jo egentlig ikke være mulig.

Det er fordi du overfører til ett annet firma som ikke er oppført med en gamblingkode. Deretter overføres pengene til betsafe fra dem igjen.

Lenke til kommentar

Takker for dobbelen kjensen, den ga kliingende mynt i kassen! :-) Noen anbefalinger idag?

Ellers har jeg spilt Andreev i ATP turneringen i Casablanca (rundt 1.80). Er vel kampstart fra 14 og utover en gang der. I morgen tidlig har jeg litt Australsk rugby, men blir kanskje for sært for folket?

Grei seier for Andreev med 2-0 (6-4 og 6-2) og dermed en fin start på ulykkesdagen...

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Grei seier for Andreev med 2-0 (6-4 og 6-2) og dermed en fin start på ulykkesdagen...

Glemte å sette penger på han, men fulgte tipset i går med tennis og vant :)

Nei, jeg satte faktisk penger på han.

Endret av rottefOu~
Lenke til kommentar

La nettopp utpå helgens kamper for PreMatches og er i allefall en kamp i dag. Tør man å spille på fredag 13ende?

2012-04-13 Inter Zapresic - Lucko €100 on UNDER 2.5 | 1.66 @ Pinnacle | 18:00 CET

1. HNL Ozujsko (Croatia)

› Inter Zapresic home: 6-4-2 17-8

› Inter Zapresic form: 2-2-2 9-5

› Home form: 2-2-2 7-5

› Lucko away: 2-5-5 10-12

› Lucko form: 1-3-2 6-10

› Away form: 1-3-2 5-6

Inter Zapresic is 9-3 under at home, scoring 1.42, conceding 0.67. 8 of their last 10 matches are under, averaging 1.90 goals. Inter Zapresic is 5-1 under 2.5 playing against defensively good awayteams like Lucko the current season. Lucko is 10-2 under away, scoring 0.83, conceding 1.00. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Lucko is 12-2 under 2.5 playing against offensively poor teams like Inter Zapresic the current season. No previous history registered for these teams @ Inter Zapresic last 3 years.

Minimum recommended odds is 1.45.

...

Ser bra ut så langt, 0-0 til pause. synes du kunne blitt ansatt som tippetips på vg. De klarer jo ingenting.

1-1 Full tid

Endret av rottefOu~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...