Prusk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Vært borte litt over en uke og venter spent på neste update fra Stonebro. Var forøvrig på kamp mellom Knicks vs Mavericks, der sistnevnte vant lett. Snakket med en fra NY som mente det var som forventet. Dallas har visst underprestert hele sesongen mente han. Han passet også på å legge til at en herre med navn Dirk Nowitzki var både "ugly" og "sucked" til tross for at han dominerte den kampen. Endret 24. november 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Vel. Litt for lite aktivitet i denne tråden etter min smak, stort sett bare meg som tipser noe særlig. Blir litt kjedelig da, har andre litt mer aktive forum og henge på også. Kan jo alltids gjøre et forsøk på å dra den i gang igjen. Blir CL først i kveld, og så NHL i natt. Villareal - Manchester United U 2,68 / 1 unit United med en litt lacklustre 0-0 mot Villa i helga, mens Villareal fikk en styver med 0-3 hjemme for Valladolid. Er to tradisjonelt ekstremt gjerrige lag som møtes her - og i alle de tre forrige oppgjør mellom dem har det endt uavgjort. Prøver en ny uavgjort, virker som om disse to skal knives om gruppeseieren til siste fløyteblås i denne gruppa. Helt åpen kamp så blir ikke noen stor innsats - bare 1 unit. Kan jo legge til at Bayern "trenger" disse tre poengene mtp. mulig gruppeseier da de har bortekamp mot Lyon i siste runde. Bayern München - Steaua Bucuresti (0-1) H 1,93 / 3 units Bayern har virkelig funnet formen, vant 4-1 mot Cottbus i helga og er nå oppe på en delt andreplass i bundesliga. Steaua på sin side har ikke vunnet en fotballkamp siden September (!), har nå prestert 5 uavgjort på rad i hjemlig liga og har kun ett poeng i CL da de kjempet til seg et noe ufortjent 0-0 resultat mot Fiorentina. Stor tro på Bayern her. Siden begge gikk inn gir jeg meg for i kveld. Ser de har satt spillet jeg hadde tenkt på i NHL til over 6.5 mål istedet for over 5.5 mål, og da er det litt mindre interessant. Uansett full pott i kveld. EDIT: Scratch det. Fant et bra spill: Nashville Predators - St. Louis Blues Over 5,5 2,00 / 3 units. Statistikken taler for dette spillet der Nashville spiller 6.15 i snitt hjemme i år, Blues slipper inn 4 i snitt borte, og Nashville putter 3 i snitt hjemme og puttet hele 5 i sist kamp mot Carolina. Prøver et overspill. Endret 25. november 2008 av stonebro Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Håper ingen fikk med seg nattens NHL-tips ... Chris Mason i St. Louis buret dro like greit en årsbeste og reddet alle 47 skudd i kampen, så den gikk nok ikke over nei. Uansett var gårsdagen 7 units ut, 8,47 units inn, +147 på konto. Oppdaterer posten nærmere CL-kickoff. Prøver flg. i kveld. Sporting Lisboa - Barcelona B 2,10 / 3 units. Syns 2,10 her er for godt til å ikke prøves. Er dønn sikker på at Barcelona scorer med et så offensivt lag som de stiller i kveld, og Sporting har ikke scoret mer enn ett mål i 8 av sine 9 siste kamper. Gruppeseieren avgjøres nok her; Sporting har ingen erfaring med slike kamper da det er første gang de kvalifiserer seg videre fra gruppespillet i CL. Barca-trener Guardiola har varslet at man gir 100% for seier i denne kampen, noe troppen, som satte defensive ankere som Puyol og Yaya Toure igjen i Barcelona, viser. Liverpool - Marseille (0-1) H 2,22 / 2 units. Denne tapte Liverpool i fjor, men det er et helt annet 'pool-lag som spiller nå. Marseille gjør det so-so om dagen, i helga ble det et svakt (og noe heldig) 2-2 resultat hjemme mot Lille. Marseille skal normalt ikke matche tempoet til et Liverpool i form på Anfield, og tror Liverpool kan vinne denne med flere. Anorthosis Famagusta - Werder Bremen Over 2.5 mål 1,62 / 2 units. Werder må vinne denne kampen for å kunne gå videre, mens Anorthosis faktisk kan sikre avansement med seier i det som er en veldig tett gruppe. Det kypriotiske laget har vist seg langt fra de kasteballene de ble spådd til å være med 3-1 seier hjemme over Panathinaikos og 3-3 sist mot Inter. I kvalifiseringen til CL vant man 3-0 og 4-1 her. 4/4 over 2.5 i CL hjemme så langt for Anorthosis altså, satser på en ny målrik affære når de møter et Bremen som må angripe for harde livet. Endret 26. november 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når man er student og det begynner å falme på unibet-kontoen blir det dårlig med satsninger. Personlig svir jeg av mine siste kroner ikveld på Roma, Chelsea, Atletico Madrid og Barca. Eneste jeg er litt redd for der er at Cluj kan fort holde Roma til uavgjort eller ta de, uten å fulgt med for mye så har vel Roma slitt litt i det siste. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og der ødela SELVFØLGELIG Chelsea med å spille uavgjort, alle de andre gikk inn. Da var jeg offisiellt blakk på kontoen. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tips: Spill singler. Jo flere kamper du chainer jo mer garantert er det at en av dem tryner og gevinsten blir null. Setter disse to i nattens NHL. San Jose Sharks - Chicago Blackhawks Over 5.5 1,82 / 3 units. To veldig gode offensive lag her. Ble hele 11 mål sist disse to møttes, og begge lagene har bøttet inn mål i det siste. Prøver et nytt overspill her. Tampa Bay Lightning - New York Rangers B 2,30 / 3 units. Tampa Bay har vært dårlige i det siste. Svært dårlige. Mens Rangers er på en 4-kamps winning streak og virkelig har flyten om dagen. Satser på ny Rangers-seier mot et av Eastern's dårligste hjemmelag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har stort sett alltid spilt dobbel,trippel eller firling. Stort sett tapt i det lange løp også.. Klart det er kjekt når en bong med +10 går inn, dessverre skjer det mindre enn en av 10 ganger. Da sier det seg selv at for min del lønner det seg ikke å gå for slike bonger.. =) Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen andre her som tipper/følger med på NBA? Lenke til kommentar
Corel Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Spiller idag: Club Brugge - Saint-Étienne Kamp Ordinær spilletid Dine veddemål: 1 1,65 27.11.08 Dinamo Zagreb - Spartak Moskva Over/Under Total Goals Scored 2.5 Dine veddemål: Over 2.5 1,85 27.11.08 Dine veddemål: dobbel 3,05 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tenkte jeg skulle bare tipse om en god "scoreingsvarslingside": http://www.flashscore.com/ Kan markere kampene du har tipt på, og den har også plingfunksjon dersom noen skårer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 BØØMP! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 No moneyz. Denne tråden blir ignorert til over nyttår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 1.60 på Aston Villa er grei, de bør ha full kontroll på Bolton. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lønningsdag i morgen.. Vurderer å doble.. Hadde vært herlig... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ut som tråden har dødd bort.. Jeg har fint lite penger å gamble med for tiden, men tenkte jeg skulle sette en mindre farlig en hos NT i helgen..! 50 kr's bong. Portsmouth - City på B gir en fin avkastning.. Portsmouth er jo en klubb som roter sinnsykt for tiden.. Har mistet sine 2 viktigste spillere i Defoe og Diarra, og halvparten av de andre spillerne er i opprør etter at Tony Adams driver klubben rett ned. City med Robinho på laget er jo plutselig omgjort til CL utfordrere. Virker som en småsikker B her, og utbetaler småpene 2.50 atm hos NT. Newcastle - West Ham med H er ikke helt på tryne heller. NEwcastle hadde en finfin rekke med 5 seiere på rad før de ble utklasset av Liverpool.. WH har ikke mye å stille opp med, vertfall etter alle spekulasjonene rundt Craig Bellamy som skal bort..! Newcastle kan fort dra med seg alle poengene her.. Atm utbetales det rundt 2.00 hos NT på H her.:! Så til slutt ser Fulham - Blackburn ganske spennende ut.. U her virker ganske sannsynlig. Blackburn sine spisser er jo på vei bort alle sammen, og Big Sam er kjent for å baserer mesteparten av spillet på defansiv organisering! Ikke ulikt det Fulham driver med om dagen. Kan fort bli en kjedlig 0-0 kamp her.. Litt risky, men vurderer sterkt. Vil i såfall utbetale småpene 3.00 hos NT pdd. 2,50 x 2,00 x 3,00 x 50 kr = 750 kr.. Grei dagslønn Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 City CL utfordrar? Pfft. Dei ligg jo på 12. plass og er ekstremt ustabile. Tap mot Nottingham Forest (!) no seinast. Før jul var dei berre eit minutt frå å tape mot Blackburn, men fekk hjelp av eit gavmildt forsvar. Før der igjen slo dei til med ein overbevisande 5-1 siger mot Hull, sjølv om Hull i den kampen var tragiske i første omgang. Når det er sagt ,har forsåvidt eg også trua på B i den kampen, sjølv om eg ikkje vil kalle den "småsikker". Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 SElvsagt skrevet med et snev av ironi, der jeg påstår at Robinho alene gjør laget om til CL utfordrer. For å si det helt ordrett, så du forstår: Med Robinho tilbake på banen fremstår de som et totalt annet lag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har selv satset på uavgjort mellom United og Chelsea til helga. Er ganske sikker på at den går inn. Ingen av lagene har råd til å tape, og iom at begge lagene er såpass gode, styrker vel det sjansene for U. Cech er jo helt syk når han er på sitt beste, krysser fingrene for at han er på topp på Søndag. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har selv satset på uavgjort mellom United og Chelsea til helga. Er ganske sikker på at den går inn. Ingen av lagene har råd til å tape, og iom at begge lagene er såpass gode, styrker vel det sjansene for U. Cech er jo helt syk når han er på sitt beste, krysser fingrene for at han er på topp på Søndag. Hehe, gikk vel ikke helt som du håpet? Chech var jo veldig "syk" som klarer å slippe inn 3 mål. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hehe, gikk vel ikke helt som du håpet? Chech var jo veldig \"syk\" som klarer å slippe inn 3 mål. Kan ikke få rett hver gang. Fikk rett sist gang de spilte, men ikke denne gangen, så gikk opp i opp. Cech er uansett en glimrende keeper på sitt aller beste, men kan ikke akkurat si noen på Chelsea var noe spesielt gode mot Manu denne gangen. Manu spilte ikke Chelsea dårlig, Chelsea var bare rett og slett råttent elendig. Dette ble jo nok engang bekreftet igår da Manu og Chelsea slet seg til seier mot svakere motstandere. Jeg ble veldig overrasket over Chelsea, de klarte jo knapt å skape en sjanse. Jaja, pytt pytt. Cech er jo helt syk når han er på sitt beste Chech var jo veldig \"syk\" som klarer å slippe inn 3 mål. Måtte bare understreke. Cech var tydelig ikke på sitt beste mot Manu, så han er fortsatt syk på sitt beste. Endret 18. januar 2009 av Punky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå