Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QPR har vært OK hjemme i det siste, og slått et dårlig Liverpool og et bedre Arsenal. Swansea er enten-eller og jeg tror de taper med mer enn 1 mål om de først taper - tapt siste 3 kampene med 2 mål. Swansea har også mindre å spille for enn QPR.

Edit:

Ser QPR har vunnet 2 kamper med mer enn 1 mål denne sesongen. Wolves borte og Wigan hjemme.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Jeg spiller på ishockey og får ofte rett, men noen ekspert er jeg langt i fra. Begynte å se matcher for et par mnd siden. Har vel sett alle laga i playoffen en god del ganger nå. Det føles ofte litt random hvem som vinner, men form er viktigere enn "kvalitet" og hjemmeis betyr mye mindre enn i andre sporter ala fotball. Ergo blir det overraskende mye U og B til høy odds. Viktig å sjekke hvem som har hjemmeis selv forresten, står ofte feil oppført på unibet osv.

Er høy odds fordi det er så uforutsigbart. Flyers v Penguins feks, helt åpent, selv om sistnevnte er kanskje det beste laget i NHL imo.

En cheeky under 5.5 i matchen ovenfor til 1,90 er dagens toppmeis tips.

Edit: Forresten, Nightkeeper kan dere sende en PM, tror han har bra greie på hockey

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...