kjensen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Real går hvertfall inn, men er jo shitty odds De kan jo strengt talt stille med benken til amatørlaget også. Om de taper 2-0 så har de i allefall spart spillerne til Valencia i helgen. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten, er pinnacle sports noe du anbefaler? Bruker betsson til vanlig, så bli litt tungvindt å føre over penger til pinnacle, men hvis det er høyere odds så er det noe jeg kommer til å vurdere. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten, er pinnacle sports noe du anbefaler? Bruker betsson til vanlig, så bli litt tungvindt å føre over penger til pinnacle, men hvis det er høyere odds så er det noe jeg kommer til å vurdere. Forskjellen mellom Pinnacle og Betsson er jo ganske bra, 97.22% mot 89.31% (på fotball). Fordelen med Betsson er jo hvis man spiller mye på lavere divisjoner i norden eller multispill, ellers er vel Pinnacle bedre på det meste. Det jeg liker best med Pinnacle utenom klart høyest odds er vel at de poster limits per veddemål, at jeg kan spille flere ganger etter justering av oddsen og at penger utbetales etter minutter. F.eks kan det ta dagesvis hos andre bookmakere med uttak via tjenester som Moneybookers, men hos Pinnacle er det snakk om minutter. Men folk får velge selv. Taper man stort sett penger så funker vel Betsson bra skulle jeg tro... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten, er pinnacle sports noe du anbefaler? Bruker betsson til vanlig, så bli litt tungvindt å føre over penger til pinnacle, men hvis det er høyere odds så er det noe jeg kommer til å vurdere. Forskjellen mellom Pinnacle og Betsson er jo ganske bra, 97.22% mot 89.31% (på fotball). Fordelen med Betsson er jo hvis man spiller mye på lavere divisjoner i norden eller multispill, ellers er vel Pinnacle bedre på det meste. Det jeg liker best med Pinnacle utenom klart høyest odds er vel at de poster limits per veddemål, at jeg kan spille flere ganger etter justering av oddsen og at penger utbetales etter minutter. F.eks kan det ta dagesvis hos andre bookmakere med uttak via tjenester som Moneybookers, men hos Pinnacle er det snakk om minutter. Men folk får velge selv. Taper man stort sett penger så funker vel Betsson bra skulle jeg tro... Tok ut penger fra Betsson for 3 dager siden, og de har enda ikke kommet inn på konto, så der har du nok rett. Jeg skulle sette inn penger på Pinnacle, men jeg måtte sende kopi av bankkort og ID, så jeg lot det være, virket ganske innviklet. Hva betyr forresten de prosentene? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Om jeg ikke tar feil er det vel hvor høy % av pengene som satses som går tilbake i premier. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Om jeg ikke tar feil er det vel hvor høy % av pengene som satses som går tilbake i premier. Om jeg ikke tar feil er det vel hvor høy % av pengene som satses som går tilbake i premier. Ok, da skjønner jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten, er pinnacle sports noe du anbefaler? Bruker betsson til vanlig, så bli litt tungvindt å føre over penger til pinnacle, men hvis det er høyere odds så er det noe jeg kommer til å vurdere. Forskjellen mellom Pinnacle og Betsson er jo ganske bra, 97.22% mot 89.31% (på fotball). Fordelen med Betsson er jo hvis man spiller mye på lavere divisjoner i norden eller multispill, ellers er vel Pinnacle bedre på det meste. Det jeg liker best med Pinnacle utenom klart høyest odds er vel at de poster limits per veddemål, at jeg kan spille flere ganger etter justering av oddsen og at penger utbetales etter minutter. F.eks kan det ta dagesvis hos andre bookmakere med uttak via tjenester som Moneybookers, men hos Pinnacle er det snakk om minutter. Men folk får velge selv. Taper man stort sett penger så funker vel Betsson bra skulle jeg tro... Tok ut penger fra Betsson for 3 dager siden, og de har enda ikke kommet inn på konto, så der har du nok rett. Jeg skulle sette inn penger på Pinnacle, men jeg måtte sende kopi av bankkort og ID, så jeg lot det være, virket ganske innviklet. Hva betyr forresten de prosentene? Kopi greiene må du om du skal ta penger UT av konto hos Betsafe også. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg skulle sette inn penger på Pinnacle, men jeg måtte sende kopi av bankkort og ID, så jeg lot det være, virket ganske innviklet. Dette er standard prosedyre på nesten alle bookies. Så det må du vende deg til http://www.oddsportal.com/ Er en fin side der du ser den høyeste oddsen i markedet på alt av sport. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flere som ble glad for den ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 4 bonger inn ikveld. Helt greit. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Worksop Town - Burscough 2-2 jaja, der røyk den Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ingen av dere som bruker spreadsheets? (sharps.se) Ufattelig genial tjeneste som gjør at det blir meget lett å se hvilke spill man vinner på, i tillegg til å se en korrelanse mellom hvor mye man skal sette i forhold til verdi. Jeg har eksempelvis spilt 449 spill, vinstprosent på 42.47% og ROI på 121.11%. Lekne 470.62 units i pluss. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hvilken sites bruker dere? Trenger en anbefaling, lei av Unibet og lysten på en bonus Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Prøver Clippers -3 og Pistons -8. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Dagens tips: Reading - Leeds. 1.55 på Unibet. Kampstart 15:00. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Shrewsbury Newcastle Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Swansea på hjemmebane er ingen lett oppgave, men Newcastle er vel i god form og oddsen er ikke dårlig. Lurer på om jeg skal prøve meg på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå