Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin lapp ovenfor, gikk vel inn også?

Inter med nytt blod på benken og får Genoa på besøk, tok en gamble på at det løsner for vertene og tok H med handicap, Villareal hjemme mot Espanol (som mangler spillere) og Fredrikstad hjemme mot kidsa til Stabæk. Godt over en tusing i utbetaling.

Lenke til kommentar

må bytte bookie..

har brukt betsson frem til idag, siden det er veldig lett å sette inn og ta ut penger..trenger ikke no ekstra dill...

Idag føler jeg meg ganske lurt av dem..Spilte liveodds på ajax kampen, og klokka viste 58. Stillingen på siden viste 1-0, så satt noen slanter på kampen..men 3 sekunder(overdriver ikke nå) så oppdateres scoren til 3-0. Vet jeg burde sjekka scoren før jeg spiller livescore, men et mål som ble putta i det 47 min burde da blitt oppdatert innen 10 min..jaja..siste gang jeg spiller hos dem

Vet det har blitt tatt opp mange ganger her, men noen som kan noen nettbookie der man kan legge inn og ta ut penger uten no ekstra dall?

Lenke til kommentar

Haha, føler med deg. Aldri sett penger enten for eller mot Inter forøvrig (bortsett fra mot Juventus, for da taper de alltid). Er det et lag som alltid gjør det vanskeligere for seg selv så er det de jævla klovnene.

---

Var det noen som ikke spilte på Newcastle i dag forøvrig? Deilig!

Lenke til kommentar

Jeg spilte ikke på Newcastle i dag. I dag var pengekrana tom gitt. Satte alle pengene jeg hadde igjen på City-seier når Sunderland ledet 1-2 i går. Skjebnen vil jo meg vondt uansett, sånn at jeg kunne forutse at det kom til å ende uavgjort laaang vei. Skjebnen vil jo ikke gi meg gleden av å vinne masse penger, og skjebnen vil ikke gi meg gleden av at City taper.

Lenke til kommentar

Ville også spille Newcastle og over 2.5 på Juve-kampen. Dessverre jobber jeg i et dansk firma med dansk IP, og danmark har bestemt seg for å bli en kommuniststat. Man får ikke logget inn på utenlandske spillnettsider i Danmark uten en kodebrikke utdelt fra det danske lotteritilsynet eller hva det nå er.

Newcastle og over 2.5 i Juve-Napoli er gratis penger. Første rundene i norsk TL er bingo.

Lenke til kommentar

Sprekt. Tørr ikke spille på den kampen etter å ha sett lagoppstillingene. Synes LSK ser mye sterkere ut enn oddsen skulle tilsi - LSK er et av lagene jeg har tro på at skal overraske i år. Ser også at flere spillselskaper har oppjustert oddsen noe på RBK-seier etter at lagoppstillingene ble offentliggjort. En frekk H til 3.35 frister faktisk mer.

--

Satt en hundrings på FFK og over 2.5 i Juve-Napoli. Førstnevnte ser ut til å sitte iallefall!

Lenke til kommentar

Ville også spille Newcastle og over 2.5 på Juve-kampen. Dessverre jobber jeg i et dansk firma med dansk IP, og danmark har bestemt seg for å bli en kommuniststat. Man får ikke logget inn på utenlandske spillnettsider i Danmark uten en kodebrikke utdelt fra det danske lotteritilsynet eller hva det nå er.

Newcastle og over 2.5 i Juve-Napoli er gratis penger. Første rundene i norsk TL er bingo.

Det tar jo deg 2 sekunder å bruke en utenlandsk ip-adresse. Men danmark en kommuniststat? Hva faen? De er jo kommet 100 x lengre enn vi har her oppe med :/

Lenke til kommentar

Nettverket på jobben var ikke helt med på å la meg bruke proxy. hidemyass og andre slike steder er også sperret.

Ja, jeg hadde en chat med support hos Betsafe, og de bekreftet at utlendinger på dansk IP eller på besøk i Danmark ikke hadde mulighet til å spille på deres nettsider uten "NemID" - &--#62; https://www.betsafe.dk/da/

Herrefred for en retning vi tar her i verden. Vestlige land får mindre frihet for hver dag - angivelig for å beskytte sine innbyggere.

Der ligger forøvrig RBK under. Jeg hadde over 2,5 mål i den kampen også.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...