stonebro Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fantastisk. Arsenal vinner, Bolton vinner, og Real ligger under 2-1 etter et kvarter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Går i 0 i dag pga Aalesund og Røa, ellers vil jeg nok følge med på dine tips i framtiden også stonebro. Fra tidligere har jeg inntrykk av at du sitter med grei innsikt. =) Venter i spenning på morgendagens tips. Selv kommer jeg nok til å sette noen kroner på Stabæk iallefall. Ellers røk jeg på flere selv i dag. Trodde Hull skulle ta en grei seier, så jeg spilte en dobbel der med Wigan på samme. Med normal flaks og uttelling ville de gått inn.. edit: Ser Barca nærmest er bankers med store siffer hjemme. Sørge for å sette noen kroner på -3 eller -4 neste gang.. =) Endret 8. november 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Joda, jeg går i overskudd totalt sett over tid, ganske brukbart faktisk. Derfor jeg skal begynne å oppdatere statistikken min her også. Gårsdagen var dog en veldig dårlig dag. Satt og vippet på om jeg skulle satse på PL eller Bundesliga, det ble PL til slutt. Selvfølgelig gikk det jeg ville satse på i Bundesliga inn. Men men. Er ikke blakk ennå. Har en del på programmet i dag. Mallorca - Athletic Bilbao H 2,15, (0-1) H 4,30 / 3 units, 1 unit Forrige hjemmekamp endte med 3-0 seier over Espanyol, og vertene er i form (og vanligvis gode hjemme). Athletic er på halv åtte og vel så det med fem strake tap. Borte har de bare plukket to poeng hele sesongen; det var i to kamper i starten da man var i brukbar form, mot bob-bob motstand. I det hele tatt tror jeg Athletic ryker rett ned fra Primera denne sesongen, og at dagens kamp blir ett nytt skritt i den retningen for baskerklubben. Prøver et HCP-spill siden Mallorca har vist bra spill i det siste, 3-0 seieren over mye sterkere motstand i Espanyol, og et litt ufortjent tap borte mot Atletico Madrid i sist runde. Sevilla - Recreativo Huelva (0-1) H 2,15 / 4 units Topp-mot-bunn type kamp her. Sevilla får tilbake Kanoute, Adriano, og Diego Capel til denne kampen - meget viktige spillere for laget. Har vel egentlig klokketro på Sevilla - så lenge de unngår en ny utvisning. Gjestene her er på nedrykksplass, og har ikke vunnet en eneste kamp siden August. Det har blitt noen uavgjorte - mot grå motstand. Recreativo har heller ikke tatt poeng i serien mot Sevilla de siste 3 sesongene. Hadde spilt (0-2) H her også dersom NordicBet hadde tilbudt det spillet. Osasuna - Atletico Madrid B 2,25, (1-0) B 4,65 / 3 units, 2 units Bortelaget kommer fra en kanskje noe heldig CL-prestasjon med poeng på Anfield. Ikke helt ufortjent, men man så ikke mye til Atletico i andre omgang i den kampen. Hjemmelaget har ikke vunnet ennå denne sesongen overhodet - de er blodfattige forover og scorer ytterst få mål, produserer heller ikke særlig med sjanser. Og det mot dårligere motstand enn Atletico, så syns dette kan tale for et handikapspill her også. Atletico må vinne for å i det hele tatt henge med Barcelona, Real og Valencia i toppen, og skal ha alle forutsetninger for det i denne kampen. Noen ord om cupfinalen; jeg spiller ikke på denne. Cup er cup. Stabæk skal "normalt" vinne, men Enga har hatt bra tak på Stabæk på Ullevål. Vålerenga-seier er faktisk det mest spillbare med en odds på hele 4,15. I motsatt tilfelle frister ikke 2,05 på Stabæk-seier (ved full tid vel og merke) noe særlig. Vurderte Outrights på Stabæk helt til jeg så oddsen - 1,50. Bleh. Styr unna er min mening. Blir vel muligens en ny post med litt NHL / NBA senere på dagen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 NHL / NBA har jeg null peiling på. Om du pleier å vinne litt der, så kan det godt være jeg vil prøve meg på noen av dine tips. Sist jeg fulgte med der var Red Wings og Lakers eller Spurs som vant.. =) Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 NHL / NBA har jeg null peiling på. Om du pleier å vinne litt der, så kan det godt være jeg vil prøve meg på noen av dine tips. Sist jeg fulgte med der var Red Wings og Lakers eller Spurs som vant.. =) Gjelder vel fortsatt det. Lakers & Red Wings er absolutt blant topplagene i NBA / NHL. Dagens spill gikk dritt også, Mallorca ledet 3-1 10 minutter før slutt men rotet det vekk. Det er surt at Sevilla ikke scorer flere såpass med sjanser som de har (her gir jeg "skylden" til en Kanoutè som tydeligvis ikke er 100% fit ennå), og at Atletico ikke slo Osasuna ble jeg forsåvidt ikke så overrasket over når jeg tenker meg om. Er ikke mye å satse på i NHL / NBA i natt i mine øyne. Hjemmeseier for Anaheim med 1,70 i odds er meh, ellers er det mulig å spille på Golden State Warriors (2,28) og Boston Celtics (1,99) i NBA. Ingen er bookmakernes favoritt til sin kamp, men begge har vært i flyten i det siste og skal kunne matche motstanderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Stabæk, City, United og Aalesund virka i starten som en sikker bong verdt 200kr -.-' Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blir hockey i kveld / natt. Troja/Lungby - Leksands IF (1-0) B 1,62 / 3 units Allsvenskan. Troja på en 10. plass, men har vunnet tre hjemmekamper på rad nå. I kveld møter de derimot ledende Leksands som har 8-0-0 og dermed full pott så langt denne sesongen. Sist gang lagene møttes, da i omvendt oppgjør, vant Leksands hele 10-2. Spiller et forsiktig ettmålshandikap mtp. på Trojas gode hjemmeform de siste kampene, men dette bør være en brukbart klar B. Washington Capitals - Tampa Bay Lightning H 1,95, Over 5,5 mål 1,87 / 4 units, 3 units. Capitals har vært sterke hjemme denne sesongen, og har kun ett overtidstap så langt. Sist slo de New York Rangers 3-1 her, så det flyter tydeligvis på hjemlig is. Washington har også vunnet de fem siste oppgjørene lagene imellom uavhengig av arena. Føler meg brukbart sikker på ny seier for Capitals. Over 5,5 mål totalt i kampen (dette inkluderer eventuell overtid) spilles også, da begge lag har vært involvert i mange kamper med dette utfallet så langt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Lønning på konto = penger på bettingkonto. Det var ikke noen spesielt kjekke kamper i midtuken, men valget falt på Over 3 mål i Arsenal og Chelsea. Satser med andre ord på 2 toppede lag. Vi vet hvordan Chelsea scorer i hytt og pine når de får spilt sin type fotball, og det er noe de bør klare i denne kampen mot Burnley. Arsenal er mellom himmel og helvette, og møter Wigan. Har troen på at Wenger stiller med et småsterkt lag anledet av en scoringssterk Vela. Han kan fort finne på å banke inn noen goller. 3 over mål i disse 2 kampene bør være mer enn mulig. Betsson gav meg fine 6.x i odds. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Takker for gode tips storebro. Vant totalt rundt 100-lappen på de i går. =) Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gårsdagens spill var 10 units ut, 13.41 units inn, +341 kroner på konto. I kveld blir det ett spill fra GET-ligaen først, og så skal jeg oppdatere posten litt senere med NHL / NBA. Furuset - Comet Under 6,5 mål 1,65 / 6 units. Bunnoppgjør så det holder i GET-ligaen. Lagene har hhv. 4 og 3 poeng totalt så langt - og de scorer nesten ikke mål. Furuset har 1,81 mål i snitt pr. kamp - Comet 1,43. "Statistisk" sett blir det altså 3-4 mål i denne kampen. Hadde vært bra typisk om ketchup-effekten kom her nå, når jeg satser høyt på at det blir maksimalt 6 mål totalt i denne kampen. Det er to lag som virkelig sliter med å score mål, og som er "vante" til å være trykt tilbake og defensive i store deler av en kamp. I tillegg har Comet tradet vekk sin beste forward, og fått inn en god back istedet. Lukter målfattig i alle høyeste grad her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Setter noen slanter på denne kampen jeg. Så dårlig som jeg har vært å tippe i det siste, så er det like greit å la andre ta seg av vurderingene. Tror jeg fortsetter å sette en tier på 1-0 seier til AC.Milan med scoring av Ronandinho, eneste som stort sett går inn hos meg. Sist kamp var jeg vel 2 minutter fra å vinne nye 250 kroner. Ellers er brakseier hjemme av Barcelona, og stort sett Chelski, kamper jeg får inn. Var lettere tidligere med Ramos bak roret på Tottenham. Stort sett sikkert tap.. =) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ska' sei! Satte en 50-lapp og fikk tilbake nesten 100-lappen. Takker for gode tips 2 dager på rad stonebro. =) Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jess, gikk inn med god margin den. Ble 1-2 etter OT i kampen. Så gårsdagen var 6 units ut, 9,9 units inn, +390 på konto. Dumt at jeg sovna før jeg fikk satt NHL-spillene. Det er 7 kamper i NHL og NBA i natt dog, så da blir det spill. Før det har vi følgende: Tottenham - Liverpool H 2,50 / 3 units. Ligacup hvor Liverpool etter sigende hviler mange spillere, mens Tottenham stiller med tilnærmet sin sterkeste oppstilling. Syns Tottenham må være klar favoritt her basert bare på det. I tillegg er Tottenham i form, og vant samme oppgjør i PL for litt siden mot et Liverpool-lag som da ikke var svekket. Endret 12. november 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har den kampen med hele 30 kroner. Samtidig har jeg satt 30 på at Chelski vinner begge omganger, samt 50 på at de vinner med 2 mål eller mer. (2,2 og 1,57 i odds). Foreløpig ligger det greit ann der. Se så, nå renner jaggu målene inn i Tottenham kampen også. edit #2: 3-0 til pause. Om Liverpool ikke drar noe magisk opp av hatten, så er denne kampen i boks. =) Edit #3: 3-1 2 minutter ut i 2. omgang. Nesten så jeg setter noen kroner på at Pool går videre, så jeg går i null iallefall.. Edit "4: Ser ut til at russeren fikset den for meg - Torres ut, en fyr jeg aldri har hørt om inn. Endret 12. november 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Tottenham fiksa biffen, så da er jeg +4,5 units i kveld allerede. På tide med NHL/NBA action. Mulig jeg spiller ett spill til i NHL, i så fall oppdaterer jeg posten litt senere (kampstart fra 01:05 og utover i natt), men først og fremst har jeg disse to. NHL: Buffalo Sabres - St. Louis Blues Over 5,5 mål 1,85 / 3 units. Statistikken taler klart til fordel for dette spillet, i tillegg mangler begge lag sine førstemålvakter. Sabres er også så langt et av NHLs absolutt beste lag til å score i egen PP, og har 3 mål i snitt på hjemlig is over sesongen. NBA: Milwaukee Bucks - San Antonio Spurs H 1,70 / 3 units. Spurs mangler sine to beste pointguards, noe som nok betyr en god del flere points mot i kveld. I tillegg er Bucks et av lagene Spurs har dårligst tak på med 5-14 de siste 19 innbyrdes. Tror Spurs' dårlige seongstart bare fortsetter her. Endret 12. november 2008 av stonebro Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jøss. Begge casha. Sabres vant 4-3, og Bucks kom omsider tilbake og vant kampen etter å ha traila i 3/4 quarters. Da er gårsdagen 9 units ut, 18,15 units inn, +915 på konto Stay tuned for more action. Endret 13. november 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Og jeg skal følge dine tips til helga. Har 2,5 units på kortet, så jeg må nok redusere innsatsen litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Var stille her. Slo til med HC-spill på United,Chelsea og Pool. Innsats 100kr. De ble en brukbar gevinst Lenke til kommentar
Corel Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som kan by på noen helge tips? Synes det trengs litt liv i den tråden her igjen, eller har alle tapt hele kontoen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, det ser ikke pent ut på unibetkontoen min for tida nei, helt riktig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå