Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Lens - Nantes blir U, sikkert 0-0.

S. Ulf - Viking over 2.5 goaler

FC Midjylland - AGF H

Union Berling - Eintracht B

Blir mandagsbongen

Etter hva jeg kan se de siste 10 kampene av stats, så anser jeg det som 50/50. Men med tanke på at de siste kampene disse lagene har spilt har blitt målrikt, så tar jeg mine sjanser idag.

"Lens have scored in 6 of their last 7 home game while conceding in 5 of these games. Nantes have scored in 3 of their last 7 whilst conceding in 4.

Last 2 head to heads have failed to cover this market however each of the four before this finished covering this market."

Tatt fra et annet forum fra en som anbefaler over 1.5.

Så har mer troa på 1-1 enn 0-0 tbh :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte 15 kroner på tullespill som bare kan ligge og lure. Kanskje jeg blir en glad(ere) student i mars :whistle:

Æsj, bare Vålerenga - Haugesund som ødela for ene bongen min her. Jeg burde snart lære å aldri spille på favorittlagene mine - det går alltid galt.

Lenke til kommentar

Fint det, lå ann til over 500kr igjen ikveld. Og siste kampen er 17 minutter fra slutt så blir den interupted så abandoned..og ingen penger.

Reported on Sky Sports News as a fire in the electric generator in the main stand - caused a loss of power with the fire service called - no option but to abandon.

JÆÆÆVLA bombe! Sjokk at det skjer i den kampen eg har spilt på. Svartner for meg..

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Par kamper i dag:

16:00 CET Baki Baku W til 1.57 Volleyball » Europe » Challenge Cup Women

19:00 CET Bakken Bears til 1.44 Basketball » Denmark » Canal Digital Ligaen

20:30 CET Spirou Charleroi til 1.66 Basketball » Belgium » Ethias League

Høyere odds kan være tilgjengelig...

Lenke til kommentar

"Bakken bears" :p

Yupp, beste laget i danmark med 25 seiere i 27 kamper. Dessverre er ikke Chris Nielsen med her, men håper de kjører på for en 2-0 ledelse i serien (opptil 5 kamper). Horsens er ingen smågutter (12-15) og har veldig bra H2H, så vi får se.

Lenke til kommentar

Hva tror vi om 1.95 for over 2.5 goaler i Marseille v Bayern?

Jeg har vel basert på stats mest tro på under 2.5:

Marseille is 5-1 under 2.5 playing against good teams like Bayern München the current season.

Bayern München is 5-2 under 2.5 playing against defensively good teams like Marseille the last 3 seasons.

Marseille 3-1 under hjemme, scorer 1.00 og slipper inn 0.50. Bayern er 4-0 under borte, scorer 0.75, slipper inn 1.00.

Lenke til kommentar

Blei litt peng idag også.

post-97018-0-57558400-1332967977_thumb.jpg

Satser noen kroner på Barcelona i kveld. Milan har svært store og tunge skadefravær (Thiago Silva, deres kanskje viktigste spiller, er sistemann ut). Bør være grei skuring.

Ingenting er greit skuring tydeligvis.

Jeg har vel basert på stats mest tro på under 2.5:

Legend!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...