MKej Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvor spille hos NT og få 1.95 når du kan få 2.15-20 på nettet ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vel, det er jo atskillig lettere å spille hos NT. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Hvis noen hadde tvunget meg til å betale NT i dag så hadde jeg gått for Simon Fourcade til 1.60 over Bjørndalen. Har tatt den også. Og Luleå til 2,10. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vel, det er jo atskillig lettere å spille hos NT. La meg formulere det slikt da: Hvis du har 2 kjøpere på en bil som du skal selge. Vil du selge til han som byr 195k eller til han som byr 215k ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Joda, er klar over at de andre betaler noe bedre. Men bruker hovedsaklig bare turbotipp og leverer alle mine odds/tippinger/system osv. direkte den veien. Ilves Tampere-Jokerit burde være bankers til 1,55 B Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Overbelasting på Betsafe eller?? Hadde tenkt å plassere en syk bet på Arsenal - Milan kampen. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvis noen hadde tvunget meg til å betale NT i dag så hadde jeg gått for Simon Fourcade til 1.60 over Bjørndalen. Har tatt den også. Og Luleå til 2,10. Bøyer meg i støvet! Ser du traff godt i dag og hadde helt rett om gunners. Endte opp med u3.5 på livebet og takker han der oppe for den. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Bayern Leverkusen +3 Spurs -1 APOEL over 1.5goals Wrexham West-Ham Brighton Burde klare å treffe godt nok til å stikke av med litt overskudd her Endret 7. mars 2012 av *@lex* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Tottenham - Stevenage Borough Pauseresultat (1,50) Apoel Nicosia - Lyon Hjemmelaget scorer (1:ja - 2:nei) (1,50) Totalodds: 2,25 Edit: Tottenham maktet bare 1-1 til pause så veddemål tapt.. Endret 7. mars 2012 av ekwathne Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Aston Villa - Fulham Everton - Tottenham Real Betis - Real Madrid Manchester United - West Bromwich Racing Santander - FC Barcelona Totalodds: 15.10 Hvis Fulham fortsetter med Pavel framme og han er i form slik som han har vært de siste kampene så tror jeg de kommer til å vinne til tross for bortebane. Tottenham ble plutselig litt usikker med tanke på skadene de fikk i går, men de er fremdeles favorittene. United må vinne om de skal holde følge med City, og til tross for WB sin strålende form i det siste blir nok United på OT litt for tøft. Alltid et eller annet drit som pleier å skje når man kombinerer så mange men jeg har troa. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvordan forsvarer du å velge Barcelona blant de kampene der? Siste 8 bortekampene i Primera for Barcelona viser 3-3-2. Og til så lav odds som man får på Barca, virker det bare idiotisk. Bettingselskapene må virkelig kose seg etter Messi showet igår. Men ellers ser det greit ut, Fulham og Spurs kan like godt ende i U. Men har trua Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tenkte egentlig ikke så mye over det. Vet Barcelona ikke har vært topp denne sesongen, men mot et lag som ligger på 18. plass burde gå. Ihvertfall nå som de har Messi tilbake. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tenkte egentlig ikke så mye over det. Vet Barcelona ikke har vært topp denne sesongen, men mot et lag som ligger på 18. plass burde gå. Ihvertfall nå som de har Messi tilbake. Greit nok at de er favoritter. Men valuen er jo totalt borte.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Siden det er kombinert spill så stiger oddsen mer. Mindre enn jeg trodde, men om jeg vinner får jeg rundt 30 kroner mer. Satset 10 kroner. Har ikke hatt hellet med meg i det siste og har bare 21 kroner igjen på betsafekontoen. Blir "sikker" vedding om denne ikke går. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Som halvveis spillenarkoman er det igrunn ganske utorlig at jeg ikke har fått med meg denne delen av forumet. Treffer ganske ofte og har god profitt på tippefondet mitt. Her er dagens toppmeis spill: 4 aktuelle kamper (fotball) H Villareal - Getafe (0-1) handicap 3.95 i odds. Ja jeg vet, dette oser en low-score match som fort kan ende 0-0. Ikke i dag, Villareal må vinne for å holde avstand til streken og det offensive spillet er i anmarsj på det som engang var et fort på El Madrigal. Jeg tror det blir 2-0 til vertene og smålekre 3.95 på unibet. U Lens - Bastia 3.00 - Tar du U til pause er det en banker. To forholdvis jevne lag dersom man tar med hjemmeformen til lens i bildet. Bastia topper riktignok, men spiller sjeldent målrike kamper borte. Lens har ofte 0-0 og 1-1 kamper, det samme har Bastia borte. Torino - Verona H, St Pauli H, og Maccabi Haifa HU er også gode spill. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Kan nå poste mine også da: Var klokka så mye ja..jaja. På 2-1 får Trabz straffe og kan sikre meg den kampen, men fjolset bommer. Endret 12. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Haha, herregud. Verste bongen, 0-3 Bastia og 0-2 Verona. Kjellern neste. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Okay, da ble det Sabres hjemme mot Canadians, Colorado hjemme mot Anaheim Ducks (begge inkl. overtid) og Nets hjemme mot Bucks. Come on yankees, gife lø toppmeis some money Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) "Vinnerbongen" idag. Endret 13. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ser ut som det går på dunken i frankrike, Luna. Kjipern, føler med deg og pengepungen din. Satte 200kr på at A. Diarra får gult kort mot Inter i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå