Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste runde er nok litt farlig å tippe på, men jeg tror følgende lag vinner i dag:

Enga slår Brann,

Viking tar godset og til slutt tror jeg faktisk Tromsø tar Stabæk. Tromsø tok dem borte, dog rett etter ferien, og Stabæk var vel inne i en dårlig periode, likevel har de ingenting å spille for i dag annet enn æren. De tenker forhåpentligvis alt på Cupfinalen.

Lenke til kommentar
MODO Hockey - Djurgården

Färjestads BK - Södertälje SK

Kaiserslautern - 1860 München

Birmingham - Coventry

Noen tips? :)

MODO og Birmingham bør vel gå inn, Kaiserslautern ville jeg holdt meg unna siden 1860 har god form, nesten så jeg vurderer å sette en liten slant på de...

Lenke til kommentar

Jeg hadde posta tips her, men forumet føkka opp og ga meg 503 Service Unavailable da jeg skulle legge det til. Så jeg skriver opp igjen tipsene, men uten analysen.

Walsall - Luton Town H 1,68, (0-1) H 2,70

FC Barcelona - Basel (0-2) H 1,80

Liverpool - Atletico Madrid H 1,65

Anorthosis Famagusta - Inter Milan U 3,55

Marseille - PSV Eindhoven H 1,83

Lenke til kommentar

Roma - Chelsea B 1.80

Cluj - Bordeaux H 2.00

Barcelona - Basel 0-1 H 1.32

Sporting Lisboa - Shaktar H 1.75

Liverpool - Atletico H 1.55

Odds: 12,89

Innsats 40kr

Alternativ:

Roma - Chelsea B 1.80

Cluj - Bordeaux U 2.90

Marseille - PSV B 3.55

Odds: 18.53

Innsats: 20

Lenke til kommentar

Legger om litt på "stilen" igjen - kommer nå til å føre regnskap over hvordan spillene mine går, så kan jo de som vurderer å følge tipsene mine se på det først. I tillegg - en "unit" er pr. def. 10% av det dudefinerer som din maksimale innsats(dette er standard "sjargong" på litt mer "seriøse" bettingforum). Slik blir det enkelt å holde oversikt over inn/ut-forholdet, samt at man får et mål på hvor mye av en fast maksimal innsats en spiller er villig til å sette på ett enkelt spill. Uansett, nok jabbing, her er mine spill for dagen.

Arsenal - Manchester United U 3,20 - Innsats 2 units

Kampene mellom Arsenal og ManUtd på Emirates har hatt en egen evne til å ende uavgjort. Senest i fjor var det Arsenal som berget ett poeng med en sen utligning. Begge med en uavgjortkamp i CL i midtuken - Arsenal som det svakeste med 0-0 hjemme mot Fenerbahce. Disse kampene bruker alltid å leve sitt eget liv, så tar ikke mye hensyn til akkurat det. Litt fristende med B mtp. Arsenals formsvikt, men satser på U.

Hull City - Bolton H 2,25 - Innsats 3 units

Hull City - Bolton (0-1) H 4,25 - Innsats 2 units

Hull har ikke vunnet på de siste to, men har da også møtt Chelsea og United. I sist runde ga de United kamp mot døra - og satte faktisk tidvis press på dem på Old Trafford. Hull scorer også ofte en del mål i kampene sine - viktig det mot Bolton som svært sjelden har fått nettkjenning på bortebane denne sesongen. Sistnevnte må nok forberede seg på nok en sesong i bunnstriden, og de har kun tatt tre poeng på bortebane denne sesongen - de kom i seieren over West Ham. Har tro på Hull her.

Real Madrid - Malaga (0-1) H 1,72

FC Barcelona - Valladolid (0-1) H 1,55 - Innsats 5 units, totalodds 2,66

Disse spilles altså som en dobbel. Madrid har faktisk ikke vunnet på de tre siste kampene - det ble 3-2 tap borte i cupen, fulgt av 1-1 mot Almeria i serien, fulgt av et forsmedelig 2-0 tap hjemme for Juventus i CL. Men laget har kvaliteter til å snu dette når som helst - og alle krever at det skjer i kveld mot et Malaga som var lekk i 4-1 tapet for Barcelona i forrige seriekamp. Tror på seier med flere mål for Madrid. Når det gjelder Barcelona er analysen den samme, 1-1 mot Basel i CL i midtuka var svakt men ingen grunn til å tro at det skal skjære seg her også. Barcelona har vært hysterisk gode i det siste med 6-1, 5-0, 5-0, 4-1 som de fire siste seire. Laget har også 7 strake seire i serien - dette blir H.

Real Madrid - Malaga (0-2) H 2,75

FC Barcelona - Valladolid (0-2) H 2,40 - Innsats 1 unit, totalodds 6,60

Se over. Det at Real ikke har vunnet på noen kamper kan fort trigge en liten hevnøkt og kalassifre mot Malaga som er uerfarne på dette nivået. Barcelona har nærmest for vane og vinne med slike sifre.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...