Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått mye fri fra armyen?

 

Går hardt ut på disse ikveld:

 

Canadians -1.5

Leafs ML

Blues ML

 

Spilles i singler og i en akk. :)

Jepp! Fått en ganske fin 1 uke på 1 uke av turnus. Da blir det tid til betting. Liker egentlig ikke å bette, hvis jeg ikke kan se på kampene. (For å ikke glemme de timene man bruker på research)

Eneste problemet nå er at jeg må redusere innsats etter inntekt. Kan ikke kjøre 1000kr per kamp, som jeg en stund holdt på med. Har ikke råd til å tape såpass med penger når jeg får utbetalt 4.7k i måneden hehe :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Setter 500,- på dagens trippel :)

 

Benfica - Oţelul Galaţi 1 1,14

Ajax - Real Madrid 2 2,30

Basel - Manchester United 2 1,60

 

Totalodds 4,20

 

Hva synes dere om den?

Ikke så stor fan av lag som ikke må vinne, ala Real. Men er vel ingen bombe om den sitter. Tror jeg hadde valgt Benfica -1 og kjørt alle som tripler om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Litt uheldig natt med NHL. Leafs som ikke klarer simpel mannsdekning i PP, gir jo Devils overtake ganske greit. Men når det skal sies, så hadde Devils flaks at de ikke tapte i OT, rett før de scorte kunne Leafs satt vinnermålet. Men men :)

 

Prøver meg på Under 2.5 i Basel - United og over 2.5 i City - Munchen. Skal jeg sette et resultat ville jeg sagt at United scorer tidlig første omgang og safer inn med 0-1, mens City må kjempe en desperat kamp mot Munchen, som ender 2-2 :)

Lenke til kommentar

Sette penger mot United i dag er bare latterlig. Da kan jeg like godt gi deg kontonummeret mitt, så går pengene til noe mer fornuftig - en helvetes fyll til helga :)

:tease:

 

Er det seriøst ingen som vurderer Basel hjemme? Til 6 i odds er det verdt et forsøk synes jeg. Ellers ser det ut som få opplagte objekter i dag.
Tenker det er en som sitter med et bredt glis om munnen nå. :pLyon og Napoli gjorde jobben så jeg er fornøyd jeg. :)

Ja, jeg var fornøyd med den. Men vil ikke kalle det flaks på noen måte. Basel imponerte stort med 3-3 på OT og de har hatt god form. United har slitt med spillet sitt selv om de har klart å vinne mange kamper i høst. United i CL synes jeg også det generelt er noe ekstra tafatt over.

Lenke til kommentar

Har syke barn i dag så har hatt dårlig tid. Nøyer meg med 7500 netto på kypriotene. Selv håndball stod jeg over. Lykke til med natten!

 

Sette penger mot United i dag er bare latterlig.

Da kan jeg like godt gi deg kontonummeret mitt, så går pengene til noe mer fornuftig - en helvetes fyll til helga :)

 

Men Jensen; ikke noe action på CL idag? Ikke noen små bets for underholdningens skyld? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...