Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på lagoppstillinger før jeg eventuelt spiller på CC, men ser mange har troa på Cardiff i dag. Det er vanskelig siden Blackburn tross alt er matchet i en liga over.

De har jo ingenting i PL å gjøre slik de spiller. En manager med aner til komiske ali styrer skuten ned med eiernes samtykke. Ganske sjokkerende.

Lenke til kommentar

Venter på lagoppstillinger før jeg eventuelt spiller på CC, men ser mange har troa på Cardiff i dag. Det er vanskelig siden Blackburn tross alt er matchet i en liga over.

De har jo ingenting i PL å gjøre slik de spiller. En manager med aner til komiske ali styrer skuten ned med eiernes samtykke. Ganske sjokkerende.

Det stemmer det, men er det nok til å sette penger på Cardiff?

Lenke til kommentar

Venter på lagoppstillinger før jeg eventuelt spiller på CC, men ser mange har troa på Cardiff i dag. Det er vanskelig siden Blackburn tross alt er matchet i en liga over.

De har jo ingenting i PL å gjøre slik de spiller. En manager med aner til komiske ali styrer skuten ned med eiernes samtykke. Ganske sjokkerende.

Det stemmer det, men er det nok til å sette penger på Cardiff?

Jeg har ikke gjort det, men føler jeg burde gjort det. Lite fan av engelsk ball og ligacup

Lenke til kommentar

Noen som har stålkontroll på Tottenham denne høsten i Europaligaen? Er litt skeptisk til at de er såpass lavt priset og møter "topplaget" PAOK i kveld. Har stilt med mange unggutter i Europa League hittil og gjør vel det igjen i kveld. PAOK slipper bare inn 1 mål per kamp og klart seg bra på bortebane hittil med 3-1 seier i Irland og 2-2 borte mot Rubin. Er litt skeptisk til engelske lag som MÅ vinne, samtidig er jo ikke Greske lag noe en kan stole helt og holdent til. Hmmm

 

Spillet jeg tenker på da er PAOK +1.5 som fås til 1.70 nå.

Lenke til kommentar

Fra "Tottenblog.com"

 

Dos Santos and Pav are doubtful, Kranjcar, Rose, Dawson and Huddlestone are out. Modric returns from illness. Carlo Cudicini, William Gallas, Seb Bassong, Steven Pienaar and Jermain Defoe all started the last Europa match, and probably will again. It'll probably be something like the team below, with your Bales, Lennons, Modrics on the bench should it start to all go wrong.

 

Cudicini

Corluka Gallas Bassong Townsend

Falque Livermore Carrol Pienaar

Defoe Kane

 

No disrespect to PAOK, but at home that team should be enough to get the job done, and with a strong bench anticipated, you can't really look past Tottenham. 2-1 Spurs. COYS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...