IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Den har eg mine tvil på....siden Tottenham leder 2-0 og rundspiller QPR for øyeblikket Endret 30. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er det siste som skjer i kampen...jo...skal vi se... "89' Kjempesjanse for Sogndal! Elvis fintar ut keeper Larsen, og leverer til Brochmann. Han skyt utanfor på ope mål!" Itillegg skyter Flo i stangen og litt sånt! Nja, nå skjønner jeg hvorfor Sogndal ligger der dem ligger på tabellen! LOL! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dagens håp: Køln- Augsburg 1 1.9 Malaga- Espanyol 1 1.75 Osasuna- Levante 1 2.25 Rosenborg- Brann 2 8.5 Samlet odds 63.59 2 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Godset fucka opp trippelen min. Way to go! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dagens håp: Køln- Augsburg 1 1.9 Malaga- Espanyol 1 1.75 Osasuna- Levante 1 2.25 Rosenborg- Brann 2 8.5 Samlet odds 63.59 Grattis. 2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dagens håp: Køln- Augsburg 1 1.9 Malaga- Espanyol 1 1.75 Osasuna- Levante 1 2.25 Rosenborg- Brann 2 8.5 Samlet odds 63.59 Nice! Antar du satt noen hundrelapper på den? Lille ødla mye for meg igår, men forsatt + i helgen. Kjører denne luringen idag: Enga - FFK Mål før 27:00 Sevilla - Granada 1/1 Stoke - Newcastle over 4.5 kort Samlet odds på 7.78. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med å få verifisert nytt bankkort på Moneybokers. Jeg kan ikke bruke kortet til "Gaming", da blir det nektet. Om jeg sier at det skal brukes til "non-Gaming" kan jeg ikke bruke det på spillsider. Noen som har noen forslag til å omgå dette? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vet ikke. Men vet at noen kort er sperret for utenlandske spill/betting sider. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med å få verifisert nytt bankkort på Moneybokers. Jeg kan ikke bruke kortet til "Gaming", da blir det nektet. Om jeg sier at det skal brukes til "non-Gaming" kan jeg ikke bruke det på spillsider. Noen som har noen forslag til å omgå dette? Noe som funker er å ha en annen konto å kommunisere/vaske med. Jeg har f.eks brukt fruen sin konto. Da setter jeg inn med mitt kort og velger non-gaming. Sender pengene til fruen sin konto og umiddelbart tilbake. Da er pengene vasket for non-gaming tullet og du kan fritt sette dem inn til en bookie. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg sliter med å få verifisert nytt bankkort på Moneybokers. Jeg kan ikke bruke kortet til "Gaming", da blir det nektet. Om jeg sier at det skal brukes til "non-Gaming" kan jeg ikke bruke det på spillsider. Noen som har noen forslag til å omgå dette? Noe som funker er å ha en annen konto å kommunisere/vaske med. Jeg har f.eks brukt fruen sin konto. Da setter jeg inn med mitt kort og velger non-gaming. Sender pengene til fruen sin konto og umiddelbart tilbake. Da er pengene vasket for non-gaming tullet og du kan fritt sette dem inn til en bookie. Så da forsvinner "non-gaming"? Det må jeg teste ut... Endret 31. oktober 2011 av Slystr Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med å få verifisert nytt bankkort på Moneybokers. Jeg kan ikke bruke kortet til "Gaming", da blir det nektet. Om jeg sier at det skal brukes til "non-Gaming" kan jeg ikke bruke det på spillsider. Noen som har noen forslag til å omgå dette? Noe som funker er å ha en annen konto å kommunisere/vaske med. Jeg har f.eks brukt fruen sin konto. Da setter jeg inn med mitt kort og velger non-gaming. Sender pengene til fruen sin konto og umiddelbart tilbake. Da er pengene vasket for non-gaming tullet og du kan fritt sette dem inn til en bookie. Så da forsvinner "non-gaming"? Det må jeg teste ut... Yupp, kan bekrefte det. Om en ikke har en bestevenn så finnes det jo også tjenester som tilbyr denslags mot %'er av summen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 En del spennende objekter i dag. Har plukket ut de jeg tror er tryggest. BATE Borisov - Milan B Valencia - Bayer Leverkusen H Southampton - Peterborough H West Ham - Bristol City H Odds: 4.23 hos NT. Kommer ikke inn på unibet i dag forresten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjør disse idag. Mye som skal stemme, men jeg fant ikke noe bedre kombinasjoner: Bong 1: West Ham - Bristol - 1 - 1.37 Southampton - Peterborough - 1 - 1.43 Valencia - Bayer Leverkusen - 1 - 1.63 Arsenal - Marseille - 1 - 1.73 Totalodds: 5.52 Bong 2: Genk - Chelsea - 2 - 1.27 B. Dortmund - Olympiakos - Over 2.5 - 1.75 Viktoria Plzen - Barcelona - Over 3.5 - 1.95 Totalodds: 4.33 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Morsomt å ryke i første kamp. Milan da... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Spiller: Genk - Chelsea 2 Arsenal - Marseille 1 Odds: 2.17 og Valencia - Bayer Leverkusen under 2.5 mål Dortmundt - Olympiakos under 2.5 mål Odds: 3.96 Endret 1. november 2011 av Dzeko Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Real Madrid HC Man City HC Ajax H 9.97 hos Betsafe. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Prøver meg på United -2 i dag til 1.68 (push ved 2). Satser på at de tar seg greit av Otelul selv om de kanskje kommer til å hvile spillere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Real Madrid HC Man City HC Ajax H 9.97 hos Betsafe. THAT'S A BOYAH!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen idag: Anderlecht - Sturm Graz H Football UEFA Europa League 1X2 Twente (0) - OB (1) H Football UEFA Europa League 1x2 Handikap Metalist Kharkiv (0) - Malmö FF (1) H Football UEFA Europa League 1x2 Handikap Birmingham City - Club Brugge Over 2.5 Football UEFA Europa League Under/Over 6.19 i odds. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) LDU Quito - Libertad Asuncion : Hjemmeseier Soccer » South America » Copa Sudamericana Vanskelig å hamle opp med Quito i den høyden de spiller på. Har vunnet 12 av 13 hjemmekamper i Copa og spiller her første kamp i kvartfinalen. Libertad er ikke noe dårlig lag, men har også styrken sin på hjemmebane. Rundt 1.50 på hjemmeseier synes jeg virker ok. (1-0 FT) Endret 4. november 2011 av kjensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå