Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Interessant lap cubeez, kan komme med mine synspunkter i hvert fall.

Inter slå Moskva på hjemmebane? Møte russiske lag når de spiller i Russland er noe av det vanskeligste man kan gjøre i internasjonalt sammenheng, og spesielt vanskelig blir det for et lammet Inter.

Trodde ikke City skulle få så bra odds, på UB. Men tar vi erfaring med i bildet, så stemmer det nok. Munchen hjemme skal bli vanskelig, men hence UB så tror jeg den går inn.

United kommer nok til å vinne komfortabelt, men pass på. De har en tendens til å ha perioder der 1-0 seiere er alt. Har på følelsen at den perioden kommer sakte men sikkert.

Benfica er vanskelig å spå, tror kanskje de fikk en falsk sky å sveve på etter 1 poeng mot United. Men nå møter de et helt ukjent lag i CL sammenheng, kan slå begge veier, men heller mer for U.

Lille har jeg ingen kommentar på forsåvidt, bortsett fra at de møter et tyrkisk lag hjemme, som imponerte mot Inter. Holder en knapp på U, evt H i den kampen.

Men er fotball, og alt kan skje. Lykke til i hvert fall :)

Hehe, takk for det! :) Tenkte siden Ranieri nå har tatt over Inter, så vil det kanskje være en ny glød over italienerne.

City vet jeg ikke vil få noen enkel match i Munchen, men med handicaphjelp bør det være mulig.

Tenkte det samme med ManUtd. Basel har åpnet sesongen helt ok, med 2 tap og 4 uavgjort på 10 kamper. Når de spiller uavgjort borte mot FC Thun, bør ManUtd klare bedre ;p

Kan fort komme en overraskelse i Benfica-kampen. Men Benfica er jo en storhet i Europeisk sammenheng, og bør vinne greit, etter min mening.

Lille har en god spillerstall, og de regjerende franske ligamestrene bør dra hjem med tre poeng, da vi ser at hjemmelaget ligger på en skuffende tiendeplass etter fire kamper.

Men ser nå, at Trabzonspor har spillere som Alanzinho, Sapara, Didier Zokora og Halil Altintop. Blir en spennende kamp ;p

Nå skal det likevel sies at jeg har gjort det meste feil i helga, så om dette går inn overrasker jeg nok meg selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens dobbel:

Sparta Prague - Slavia Prague | Hjemmeseier til 1.35 @ Interwetten (3-0)

Soccer » Czech Republic » Gambrinus liga

...

Cibulkova D. - Rybarikova M. | Hjemmeseier til 1.78 @ BetOnline (2-1)

Tennis » Japan » WTA Tokyo

...

Får ca 2.15 - 2.20 på en dobbel...

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Noen kamper i dag:

28 Sep: Home United - Young Lions | Hjemmeseier til 1.35 @ Tipico

Soccer » Singapore » S-League

...

28 Sep: N. Novgorod - D. Bryansk | Hjemmeseier til 1.70 @ Expekt

Soccer » Russia » Division 1

...

28 Sep: Shakhtar - APOEL | Hjemmeseier til 1.63 @ 5 Dimes

Soccer » Europe » Champions League

...

28 Sep: Arsenal - Olympiakos Piraeus | Hjemmeseier til 1.52 @ Pinnacle

Soccer » Europe » Champions League

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...