cubeez Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Interessant lap cubeez, kan komme med mine synspunkter i hvert fall. Inter slå Moskva på hjemmebane? Møte russiske lag når de spiller i Russland er noe av det vanskeligste man kan gjøre i internasjonalt sammenheng, og spesielt vanskelig blir det for et lammet Inter. Trodde ikke City skulle få så bra odds, på UB. Men tar vi erfaring med i bildet, så stemmer det nok. Munchen hjemme skal bli vanskelig, men hence UB så tror jeg den går inn. United kommer nok til å vinne komfortabelt, men pass på. De har en tendens til å ha perioder der 1-0 seiere er alt. Har på følelsen at den perioden kommer sakte men sikkert. Benfica er vanskelig å spå, tror kanskje de fikk en falsk sky å sveve på etter 1 poeng mot United. Men nå møter de et helt ukjent lag i CL sammenheng, kan slå begge veier, men heller mer for U. Lille har jeg ingen kommentar på forsåvidt, bortsett fra at de møter et tyrkisk lag hjemme, som imponerte mot Inter. Holder en knapp på U, evt H i den kampen. Men er fotball, og alt kan skje. Lykke til i hvert fall Hehe, takk for det! Tenkte siden Ranieri nå har tatt over Inter, så vil det kanskje være en ny glød over italienerne. City vet jeg ikke vil få noen enkel match i Munchen, men med handicaphjelp bør det være mulig. Tenkte det samme med ManUtd. Basel har åpnet sesongen helt ok, med 2 tap og 4 uavgjort på 10 kamper. Når de spiller uavgjort borte mot FC Thun, bør ManUtd klare bedre ;p Kan fort komme en overraskelse i Benfica-kampen. Men Benfica er jo en storhet i Europeisk sammenheng, og bør vinne greit, etter min mening. Lille har en god spillerstall, og de regjerende franske ligamestrene bør dra hjem med tre poeng, da vi ser at hjemmelaget ligger på en skuffende tiendeplass etter fire kamper. Men ser nå, at Trabzonspor har spillere som Alanzinho, Sapara, Didier Zokora og Halil Altintop. Blir en spennende kamp ;p Nå skal det likevel sies at jeg har gjort det meste feil i helga, så om dette går inn overrasker jeg nok meg selv Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Je kommer ihvertfall til å spille en hundrelapp på Otalul Galati hjemme. Til 7.00 i odds betaler den for godt til å la være. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fotball, bandy? Kunstløp? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fotball, bandy? Kunstløp? Champions League. Faktisk vår gruppe. Følg med! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lol, søkte men fant dem ikke seddu. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 føler meg egentlig veldig sikker på bayern seier i morgen.. Bayern har startet enormt bra bundesligaen og de er gode i europa.. City er ikke noe gode i europa, men nå har de jo ett helt sykt lag også da.. 2-0 til bayern tipper jeg.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kommer også til å spille Bayern hjemme, men er veldig usikker på om jeg skal sette H eller U på CSKA. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dette er mine CL-spill: Arsenal med handicap (0-1) Chelsea Porto Totalodds: 11,52 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Om man virkelig skal lete etter ting i favør CSKA: De har for tiden 9 grader og gråvær. Milano hvor Internazionale flyr bort i fra har 27 grader og sol. Potensiell mentalitetsknekk for blærete Inter-spillere... Ser nok mer til dette nærmere vinteren, men dog. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Dagens dobbel: Sparta Prague - Slavia Prague | Hjemmeseier til 1.35 @ Interwetten (3-0) Soccer » Czech Republic » Gambrinus liga ... Cibulkova D. - Rybarikova M. | Hjemmeseier til 1.78 @ BetOnline (2-1) Tennis » Japan » WTA Tokyo ... Får ca 2.15 - 2.20 på en dobbel... Endret 27. september 2011 av kjensen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Prøver en risky dobbel med pen odds. Djurgården - IFK Göteborg H Norwich - Sunderland B Odds: 6.10 NT. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 29 Sep: Millonarios - Santa Fe | Hjemmeseier til 1.80 @ Stan James Soccer » Colombia » Liga Postobon Santa Fe mangler hele førstelaget grunnet deltagelse i Copa. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Irriterende når eg ikke finner kampen på Betsafe... EDIT: Link til den hos Betsafe viss noen trenger. https://www.betsafe.com/setfilter.htm?filtersearch=santa+fe&filterevent=-2 Endret 27. september 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen kamper i dag: 28 Sep: Home United - Young Lions | Hjemmeseier til 1.35 @ Tipico Soccer » Singapore » S-League ... 28 Sep: N. Novgorod - D. Bryansk | Hjemmeseier til 1.70 @ Expekt Soccer » Russia » Division 1 ... 28 Sep: Shakhtar - APOEL | Hjemmeseier til 1.63 @ 5 Dimes Soccer » Europe » Champions League ... 28 Sep: Arsenal - Olympiakos Piraeus | Hjemmeseier til 1.52 @ Pinnacle Soccer » Europe » Champions League 3 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Følger de to siste der Kjensen. 3 i odds er greit! Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva tror folk om denne firlingen? Kan vel fort gå inn Shakhtar - Apoel (0-1) H 2.50 Arsenal - Olympiakos (0-1) H 2.55 Valencia - Chelsea U 3.20 Cardiff - Southampton B 2.50 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har litt troa på Chelsea i dag. Arsenal er jo skumle å tippe på, men bør jo vinne. Cardiff hjemme kan være sterke. Så det er en vanskelig bong. Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva synes dere om denne: Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg skal ihvertfall spille Valencia og Marseille hjemme i dag Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Valencia - Chelsea Over 1,5 mål Arsenal - Olympiakos Over 1,5 mål Samlet odds på 1,62 hos betsafe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå