stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jaja, seier til RBK, Feyenoord, og Deportivo, samt scoringen til Konan, redder dagen brukbart for min del. Har faktisk hele 23,14 kroner mer på kontoen nå enn da jeg plasserte dagens spill... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hva spiller dere på idag ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sheffield United Stabæk handycap United Arsenal Lenke til kommentar
Enya Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette er det jeg har lagt inn, har ikke tid til å skrive inn odds og begrunnelse på kampene. De fleste kampene blir sikkert begrunnet av en annen på forumet idag. 1: Manchester United -1 Stabæk -1 Odds: 4.70 Innsats: 100kr 2: Arsenal West Bromwich Wigan Odds: 6.69 Innsats 100kr 3: Manchester United Arsenal -1 Odds: 4.24 Innsats: 100kr 4: Manchester United Arsenal -1 Leeds United Odds: 10.39 Innsats: 100kr 5: Sheffield United Stabæk -1 Odds: 3.31 Innsats: 75kr Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Right. Det blir ingen uavgjorte i helga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Right. Det blir ingen uavgjorte i helga. Gimme some fucking oddstips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Stabæk Handycap Arsenal -.- Sheffield United 2 av 3 system Trodde løpet var kjørt, men heldigvis ligger jeg an til å gå 15kr i pluss. Takk til Nannskog + Alanzinho. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Å satse på Arsenal er jo blitt mer bingo enn Tottenham for tiden. Aldri om jeg ville tatt de me på noe som skulle være i nærheten av en "sikker" bong. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hadde gjester i dag og rakk aldri legge inn noen tips. Her er ting jeg har tro på for dagen i dag, søndag 5. oktober. Odense Boldklub - Brøndby IF H 2,05 Serielederen Odense tar imot Brøndby hjemme. Sistnevnte med en sur exit i UEFA-cupen mot Rosenborg i midtuken. Det defensive arbeidet på midtbanen til Brøndby var ikke helt pari, og fortsetter de i den stimen tror jeg på en OB-seier her. Chelsea - Aston Villa UB 2,32 Aston Villa er tradisjonelt sett et av lagene Chelsea har hatt minst kontroll på de siste årene. Senest i fjor ble det 4-4 i det tilsvarende oppgjøret. Chelsea 3-2-0, Aston Villa 4-0-1. Fire strake seire for Villa. Kan det første hjemmetapet for Chelsea på brua siden to tusen og ... ettellerannet komme her? I så fall får man 6.75 i odds på formlaget Villa. Sistnevnte uten skader eller suspensjoner foran kampen, mens Chelsea fortsatt mangler Carvalho, Deco, Drogba, og en del andre. Spesielt Carvalho kommer nok til å bli savnet med folk som lille-John Carew på topp hos Villa. Har lyst til å spille B, men med tanke på Chelsea's evne til aldri å tape hjemme satser jeg heller på UB. Tottenham - Hull City UB 2,13 Nok et UB-spill til fristende odds. Tottenham vingler som Iversen på vei hjem under en landslagssamling om dagen, ser ikke bort fra at de avgir poeng i denne også. Lyn - Rosenborg B 2,30, (1-0) U 4,05 Et RBK i klar medgang og god høstform møter et Lyn som har falt en del på tabellen og realistisk sett er ute av medaljekampen. Det er slettes ikke trønderne, som kan få skikkelig heng på både 3. og 2. plassen i og med at både Tromsø og Fredrikstad har vanskelige bortekamper denne runden. Det at både Iversen og Konan Ya er ute med hhv. lårstrekk og suspensjon svekker laget betraktelig. Inn kommer Pelu, som hadde et godt innhopp mot Brøndby, og Berisha, som får en sjelden sjanse til å vise seg frem. Tror RBK haler i land en ny seier i høstjaktsesongen 2008, og spiller på nok en ettmålsseier på bortebane for RBK. Strømsgodset - Aalesund H 2,00 Taper Aalesund denne er det nok bye-bye i jugendbyen. Ikke noen god oppvisning mot verken Vålerenga eller Rosenborg hjemme, nå skal de ut borte mot hjemmesterke Godset. Tror Aalesund får slite, og går på et nytt tap i Drammen. Hødd - Notodden B 1,66, (1-0) B 2,70 Fortapte Hødd fikk faktisk sesongens andre seier i sist kamp. Nå skal de ut hjemme mot opprykksjagende Notodden, som må vinne denne for å ha heng på Sogndal som foreløpig okkuperer kvalikplassen. Tror Hødd-forsvaret slår sprekker igjen, og at dette blir en noenlunde klar Notodden-seier. Alta - Kongsvinger H 2,45 En virkelig 'rysare' av et oppgjør i Finnmarkshallen. Det kan fort ende opp med at laget som taper denne kampen rykker ned. I Altas tilfelle kan et poengtap forsåvidt være nok, da laget ligger poenget bak Kongsvinger. Er mye spill på Kongsvinger i denne, så hjemmeoddsen har holdt seg relativt høy. Alta har faktisk scoret først i de fire siste kampene, men har tapt kampene helt på slutten. Først ble 2-0 snudd til 2-4 hjemme mot Notodden, før 1-0 ble snudd til 1-2 mot Odd Grenland. Dersom finnmarkingene faktisk klarer å stå løpet ut denne gangen, bør de slå Kongsvinger som skal være mye svakere motstand enn de to førstnevnte. Jada jada, Nordlie-effekten etcetera, tror allikevel Kongsvinger kommer til kort mot hjemmesterke Alta. Sarpsborg Sparta - Sogndal B 2,25 Sogndal med en verre bortekamp enn opprykksrival Notodden når de møter Sparta. Denne spilles mest på grunn av hvor viktig seieren er for Sogndal mtp. opprykk (laget ligger altså 1 poeng foran Notodden), og formen er fremdeles god. Det ble 0-0 mot Sandefjord hjemme, men Sandefjord har ikke tapt borte så langt denne sesongen. Tror på ny seier til saftkokerne. Skal tenke litt på kampene i Spania også når jeg får tak på litt info. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvor mye satser du Stone? og tar du singel, dobble eller trippel system? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg endte på 120kr idag, kan hende det blir mer senere. 15. Sarp Sp-Sogndal B 1,95 Sø 15:00 53. Cottbus-Hamburg B 1,90 Sø 17:00 71. Bodø/gl-VIF 0-1 U 3,60 Sø 18:00 - Total odds: 13,34 Mulig premie: 400,- Måtte bare følge Kjetil Rekdal: 62. Osasuna-Racing H 1,90 Sø 17:00 92. R Madri-Esp 0-1 H 1,80 Sø 21:00 - Total odds: 3,42 Mulig premie: 171,- 64. Rennes-Lyon B 1,90 Sø 17:00 66. Ob-Brøndby H 2,00 Sø 17:30 70. Bodø/gl-Våleren H 1,75 Sø 18:00 - Total odds: 6,65 Mulig premie: 200,- Laaaangskudd: 30. Chelsea-Aston V B 6,00 Sø 16:00 32. Tottenh-Hull B 4,50 Sø 16:00 50. Everton-New 0-1 H 2,80 Sø 17:00 85. Fc Lyn-Rosenbo H 3,40 Sø 20:00 - Total odds: 257,04 Mulig premie: 5 141,- Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvor mye satser du Stone? og tar du singel, dobble eller trippel system? Jeg spiller stort sett singler og dobler. Kombinerer litt forskjellig ettersom hvor mye jeg har å spille for (henger stort sett sammen med hvorvidt jeg har vunnet eller tapt i det siste). Maksimumsinnsatsen min er 200 for ett spill. Da skal jeg være rimelig sikker for å satse dette. Jo mer usikker kupongen er jo mindre blir innsatsen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fin liten dobbel på meg. Tottenham - Hull City (0-1) 2 (2,12) Chelsea - Aston Villa (0-1) 2 (2,28) Innsats: 30,00 Totalodds: 4,83 Potensiell utbetaling: 145,01 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Yeah, og der er Hull igang. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Heh har samme dobbelen Arma satte 100kr på den. + Deportivio , Aafk 0-1 H, B/G + Villa, Hull og Aafk Faen! Chelsea 1-0 Endret 5. oktober 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Greit. Nordlie-effekten. Kongsvinger leder 2-0 i Alta nå. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dæææven for en dårlig dag. Over 400 i minus så langt, selv om Hull vant. Rosenborg og Real Madrid kan sånn noenlunde nulle ut tapet dersom de vinner. Fingers crossed! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan få tilbake 1/3 elns hvis rbk vinner. Håpløs dag ja. Lenke til kommentar
Enya Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har det motsatt, vinner Lyn så er jeg vel nesten en hundrings i pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå