Runningback Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen stalltips i dag? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bøler - Follo 2 (B) Pors 2 - Jerv (B) Odds: 2,36 En på Oddsen.nu skriver: "9 A spillere i troppen fra et Follo lag som vant i helga. Skadefri tropp betyr mange spillere med masse erfaring i 2 div mot et svakt Bøler lag. Klar B". Jerv plukka jeg ut selv. Står med 15-1-2, mens Pors 2 står med 5-0-13. Jerv kjemper om å vinne avd, ett poeng bak Skarphedin. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Betsafe har bæsja på leggen. De skriver at de har en supportgaranti hvor man får 100 kr hvis de ikke svarer innen 15 min. Det klarte de ikke, så jeg krever naturligvis å få pengene inn på min saldo. Tok kontakt på chatten for å spørre om det her, og da påstår de at det ikke finnes noen supportgaranti lenger, selv om garantien fortsatt ligger ute. Fyren på chatten bare linka til en side hvor det står at de ikke har supportgaranti og trodde virkelig at det skulle være nok. Pengene kommer nok inn, men litt overraska over at jeg må jobbe så mye for pengene, kontakte forbrukerombudet osv. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Metalurg Zaporozhye - Nyva Vinnycja over 2.5 ... fåes enda til 1.70 hos Expekt mens markedet har falt mye... (Ukrainsk ball for de som lurer).. tror også på over 2.5 mellom UC Dublin - Shamrock i FAI cup Pengene kommer nok inn, men litt overraska over at jeg må jobbe så mye for pengene, kontakte forbrukerombudet osv. I såfall må du kontakte "Lotteries and Gaming Authority" på Malta. Er de som styrer over alle former av spill på Malta. Endret 5. september 2011 av kjensen 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I såfall må du kontakte "Lotteries and Gaming Authority" på Malta. Er de som styrer over alle former av spill på Malta. Haha, hvis det ikke har noen betydning hvem jeg kontakter her i Norge, så er det jo ikke rart at de driter i "truslene". Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vålerenga 2 - Strømsgodset 2 Over 2,5 mål Charlton Athletic - Sheffield Wednesday Hjemmelaget scorer Dobbelen gir 1,35 i odds hos betsafe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som har noen sider der en kan følge 3 div- 4 div kamper? Har noen på oddsen min, men finner ikke "live" dekning av de kampene anywhere. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I såfall må du kontakte "Lotteries and Gaming Authority" på Malta. Er de som styrer over alle former av spill på Malta. Haha, hvis det ikke har noen betydning hvem jeg kontakter her i Norge, så er det jo ikke rart at de driter i "truslene". Hvorfor skulle ett maltesisk selskap bry seg om norske "myndigheter"? 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) I såfall må du kontakte "Lotteries and Gaming Authority" på Malta. Er de som styrer over alle former av spill på Malta. Haha, hvis det ikke har noen betydning hvem jeg kontakter her i Norge, så er det jo ikke rart at de driter i "truslene". Hvorfor skulle ett maltesisk selskap bry seg om norske "myndigheter"? Vil jo tro at de kan miste retten til å markedsføre selskapet i Norge når de ikke følger opp sine forpliktelser. Om noen i Norge kan bøtelegge dem eller sanksjonere på noen måte aner jeg virkelig ikke. Men jeg har jo innsett at det her er en tapt sak. Kommer bare til å tømme kontoen og fraråde andre å bruke dem. Endret 5. september 2011 av LHUS Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I såfall må du kontakte "Lotteries and Gaming Authority" på Malta. Er de som styrer over alle former av spill på Malta. Haha, hvis det ikke har noen betydning hvem jeg kontakter her i Norge, så er det jo ikke rart at de driter i "truslene". Hvorfor skulle ett maltesisk selskap bry seg om norske "myndigheter"? Vil jo tro at de kan miste retten til å markedsføre selskapet i Norge når de ikke følger opp sine forpliktelser. Om noen i Norge kan bøtelegge dem eller sanksjonere på noen måte aner jeg virkelig ikke. Men jeg har jo innsett at det her er en tapt sak. Kommer bare til å tømme kontoen og fraråde andre å bruke dem. Reklame for spillvirksomhet er ikke tillatt i norge. Reklamen du ser på tv sendes fra england og nettreklamen er på utenlandske servere. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sporting Kansas City - Los Angeles Galaxy MLS 2.55 3.15 2.55 Setter noen kroner på Galaxy i denne, skal bli spennende å følge kampen på tv også Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Imorgen: Bosnia - Hviterussland 1 Luxembourg - Albania 2 Slovakia - Armenia 1 Gir litt over 3 i odds. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forbanna faen! Klarer Galaxy å gi fra seg straffe i det 91 minutt og det blir 2-2. Jævla piss!!! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Porto til 1,30 er jo ganske så bra, hvis man finner noe å kombinere den med. Noen tips? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva tror folk om denne: Bosnia- Hviterussland 1 Luxembourg- Albania (-1) 2 Slovakia (-1) - Armenia 1 Finland - Nederland(-2) 2 Malta- Georgia 2 Skottland- Litauen 1 Samlet odds 95.53 Noen her jeg burde plukket ut og noen jeg burde sette inn? Tenker å spille de i ett system på 4 eller 5, muligens mer viss jeg får inn flere kamper av dere. Tips? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spain - Liechtenstein | UNDER 5.5 til 1.65 @ BetGun Kanskje litt rart bet, men Liechtenstein er ikke så dårlig som de høres ut som. Tok en titt på deres 30 siste bortekamper og bare 1 gang har kampene deres gått over 5.5 og det var utrolig nok mot Malta i 2008. De har en rekke god resultater borte og taper stort sett med 1 mål. Klarte uavgjort mot Litauen borte sist og 2-0 tap i Tjekkia er jo helt ok. Spania er jo dog utrolig bra så det kan drepe spillet, men de møttes i samme kvalik i 2006 og da endte det med 4-0 seier. San Marino - Sweden | UNDER 5.5 til 1.57 @ Betsson Litt samme settingen her. San Marino røk så det suste mot Nederland sist (som tipset om), men på hjemmebane klarer de seg bedre. Sjekket siste 30 hjemmekamper og da er de 27-3 under 5.5 og stortapene kom mot Spania, Tyskland og Sverige(!). Seff ikke noe stort hjemmelag poengmessig, men de har blitt merkbart bedre siste årene og snittet siste 10 på bare 2.44 mål og det er mot bra lag som Romania, Nederland, Tjekkia osv. Sverige er 28-0 under 5.5 på bortebane i europa og snitter bare selv 1.07 mål. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forbanna faen! Klarer Galaxy å gi fra seg straffe i det 91 minutt og det blir 2-2. Jævla piss!!! 10hi 2 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tok en slant på tennis nå, det jeg har normalt lite peiling på, så advarsel der. Simone Vagnozzi til 1.50 nå om en times tid. Oddsen har falt fra rundt 1.55-1.60 til 1.30-1.40 nå. Vagnozzi er 3-1 H2H. Ranket som nummer 172 i verden mot Brizzi på 330. Vagnozzi er profitable +51 units på betting rating siste 52mnd, mot -400 units på Brizzi. Tennis » Spain » Sevilla Challenger Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tok en slant på tennis nå, det jeg har normalt lite peiling på, så advarsel der. Simone Vagnozzi til 1.50 nå om en times tid. Oddsen har falt fra rundt 1.55-1.60 til 1.30-1.40 nå. Vagnozzi er 3-1 H2H. Ranket som nummer 172 i verden mot Brizzi på 330. Vagnozzi er profitable +51 units på betting rating siste 52mnd, mot -400 units på Brizzi. Tennis » Spain » Sevilla Challenger Setter en liten slant på den. Har ikke peiling på tennis Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 San Marino - Sweden Under 5,5 mål (som kjensen tipset om) Denmark - Norway Hjemmelaget scorer, JA Samlet odds på tett under 2 på betsafe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå