Dzeko Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Spiller med hjertet idag og setter 50 kr på Dzekomål til 2.8 i odds ! Grattis med den OH OH OH, EDIN DZEEKOO Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kan man spille norsk 5. div noe sted på nett? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan man spille norsk 5. div noe sted på nett? Ser Nordicbet tilbyr det i dag i allefall.. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er det dumt å spille på Manu i kveld? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 De har godt grep på Tottenham hjemme, men jeg lukter en U. Ikke særlig bra odds heller. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er det dumt å spille på Manu i kveld? som DB skriver: Både Ferdinand, Vidic, Rafael, Valencia er definitivt ute, det samme er sannsynligvis Javier Hernandez. Med en målvakt som har vist svakheter er det altså en del defensive problemer for hjemmelaget, spørsmålet er om Tottenham er i stand til å utnytte de. Synes selv at 1.63 er ganske dårlig for en hjemmeseier. Tenkte å følge kampen live og heller se om en kan utnytte det. 1.63 blir fort 1.90 om de ikke scorer på en stund og da kan man jo også se hvor mye Tottenham har å by på? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja da er det nok lurt å se på den live før man gjør et bet da. Hvem er målvakt for Manu? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 DeGea, med rimelig stor sikkerhet, United mangler og Ferdinand og Vidic i midtforsvaret, men Jones, Evans og Smalling er langt ifra dårlige, selv om de er svært unge. Tottenham har stor usikkerhet rundt Modric som det kan hende streiker for å presse gjennom en overgang til Chelsea. Typisk hold deg unna kamp etter min mening 1 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bæsjet litt på leggen under United kampen i går. Ventet og ventet på oddsen på United som steg godt utover, men var for sen. På 1-0 la jeg merke til at Pinnacle tilbød 2.02 på PK (pick) på asian market. Satt noen lapper da jeg tenkte den oddsen var litt rar. Ser etter kampen at asian hos Pinnacle på livebet voider tidligere mål og gjelder fra det tidspunktet man satte betset. Merkelig opplegg men :/ Godt United ikke stoppet med 1 mål for å si det sånn! AZ er vel ukens banker til 1.40 på torsdag? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenker litt på: Udinese - Arsenal 1x Plzen - FCK 1x Odds: 1.93 Arsenal vant 1-0 hjemme og Plzen vant 1-3 i Parken. Er litt usikker på Arsenalkampen.. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Arsenal vant 1-0 hjemme og Plzen vant 1-3 i Parken. Er litt usikker på Arsenalkampen.. Par elementer som styrker spillet ditt: - Arsenal dominerte på ingen måte hjemme i første kamp. - Krisestemning i Arsenal etter en dårlig start i Premier League, hvor høsten av skader og suspensjoner har vært større enn poengfangsten. - Bendtner, Squilacci, Koscielny, Wilshere, Diaby, Lansbury og Gibbs er ute. - Arsenal har bare en borteseier på de siste åtte bortekampene i Europa. - Udinese skapte bra med sjanser i bortekampen - Udinese har ingen skadebekymringer. - Gode hjemme i Serie A sist sesong med 11-4-4. 2 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Takk for fin oppsumering! Så ikke sist kamp og visste heller ikke at Arsenal hadde så dårlig bortestatistikk i Europa. Tror da jeg spiller det ovenfor. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Vurderer selv de kampende der i kveld men med annet marked... Viktoria Plzen - FC København Hjemmelaget scorer, JA Udinese - Arsenal Hjemmelaget scorer, JA Denne dobbelen gir en odds på 1,56 hos betsafe. Men er litt usikker på Udinese. Klarer de å score? De burde da klare det? Tenker også litt på Benfica - Twente Over 1,5 mål Kanskje en trippel, eller kanskje jeg bytter ut udinese - arsenal og kjører heller benfica - twente (over 1,5) i dobbelen? hmm Edit: Endte opp med å kjøre dobbelen med hjemmelag scorer Endret 24. august 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tok igjen det tapte etter CL-kvallikken med sportsprofit-baseball:) Idag lblir det: Stoke - Thun 1 Tottenham(-1) - Hearts 1 Odds: 2.43 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan ligger denne ann tror dere? Swansea City - Sunderland H Tottenham - Manchester City B West Bromwich - Stoke City H Totalodds: 12.04 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg ville sagt at den er vidåpen på alle kampene, og at sjansen for at minst én av kampene ryker er gigantstor. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg ville sagt at Sunderland ikke taper, men som nevnt over her, ganske åpen. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Tromsø har stor odds i kveld... Flere som tørr å tippe? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Litt i helgen: Lør 16:00 Middlesbrough - Coventry | Hjemmeseier til 1.75 @ William Hill Lør 19:00 Levski Sofia - Botev Vratsa | Hjemmeseier til 1.25 @ Nordicbet Lør 19:45 Twente - VVV Venlo | Hjemmeseier med -1.5 til 1.50 @ Bet365 Søn 11:30 Kashima Antlers - Avispa Fukuoka | Hjemmeseier med -1.5 til 1.80 @ 10Bet Søn 16:00 København - Silkeborg | Hjemmeseier til 1.40 @ Pinnacle Søn 16:00 Debrecen - Ujpest | Hjemmeseier til 1.50 @ Interwetten Noen som følger på disse kampene eller er det bare bortkastet tid? Endret 28. august 2011 av kjensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå