tempozzz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror det blir en kjedelig kamp og under 2,5 kan muligens gå det. Jeg tenker på å kjøre Frankrike - Chile over 1,5 mål og Kuwait - Korea over 1,5 mål. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror det blir en kjedelig kamp og under 2,5 kan muligens gå det. Jeg tenker på å kjøre Frankrike - Chile over 1,5 mål og Kuwait - Korea over 1,5 mål. Slik jeg ser det, så tror jeg norge kampen ender 2-1 eller 1-1.. Så jeg prøver meg på en liten kupong. Italia - Spania 0-1 pause resultat Norge - Tsjekkia 2-1 endelig resultat Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det kan sikkert bli over også, alt kan jo skje. Hadde vært litt artig og satt ett bet på Norge - Tsjekkia siden kampen går på tv2 så da kan man jo se på samtidig Over 1,5 mål går kanskje? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg var litt dristig i dag. Satte 100 kr på: Norge - Tsjekkia U (2.80)Ukraina - Sverige U (2.85) Frankrike - Chile H (1.60) Totalodds: 12.77 Er bombesikker på at den ikke går inn Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg var litt dristig i dag. Satte 100 kr på: Norge - Tsjekkia U (2.80)Ukraina - Sverige U (2.85) Frankrike - Chile H (1.60) Totalodds: 12.77 Er bombesikker på at den ikke går inn Kan gode hende den går inn.. tror kanskje på U mellom frankrike og chile.. Men lykke til Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Krysser fingrene, hvertfall. En god stund siden at jeg har gamblet på oddsen. Har spilt mange safe kamper i det siste og bygget meg opp. Dette her var å "slå ut håret" for min del Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da satt jeg et spill på over 1,5 mål på Norge - Tsjekkia Blir hvertfall spennende å se på Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da satt jeg et spill på over 1,5 mål på Norge - Tsjekkia Blir hvertfall spennende å se på Gikk pent inn den! Gikk værre for min del som spilte på under 2.5 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Finnes det streams til MLB? Kan ikke kjøre sopcast, pplive etc fordi jeg bruker Mac. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dobbel: Valladolid v Athletic Bilbao Over 1,5 mål Numancia v Real Zaragoza Over 1,5 mål Odds 1,60 på bet365 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takk for gårsdagens MLB, Kjensen Har alerede lagt inn en PL-bong: Manchester City - Swansea 1 West Brom. - Manchester United 2 Stoke - Chelsea 2 Odds: 3.24 Slenger man på Newcastle - Arsenal 2 i tilleg, går den opp til ca 6. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Finnes det streams til MLB? Kan ikke kjøre sopcast, pplive etc fordi jeg bruker Mac. mlb.tv hvis du vil betale noen kroner.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 40 dollar i året var jo sjukt billig. Men nå synes jeg i utgangspunktet at baseball er ganske kjedelig, men skal sies at jeg sikkert ikke har lært meg å se på det ordentlig. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 40 dollar i året var jo sjukt billig. Men nå synes jeg i utgangspunktet at baseball er ganske kjedelig, men skal sies at jeg sikkert ikke har lært meg å se på det ordentlig. Ellers er det endel som har ESPN i abbet sitt og de sender vel live 2 ganger i uken mot europa. Onsdag og Søndager er det vel? Inkludert hos Canal Digital i allefall. Prøvde å få madammen til å se litt på siste matchen, hun holdt ikke en inning engang. "ÆSJ, han har jo mage og enormt halskjede jo".. vanskelig å argumentere for at det er sport på høyeste nivå når de typene disser rundt der 2 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Noen volleyball-experter her inne? Ser at Tyskland har falt som en stein med handicap mot Russland nå i formiddag. Får +2.5 fremdeles til 1.80 og åpnet på rundt 2.20. Markedet ellers ligger nede på 1.50-tallet. Edit: Endte med klar 3-0 seier til Russerne så glad jeg stod over. Endret 12. august 2011 av kjensen Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prøver meg på noen lure kuponger denne helgen.. Cardiff City - Bristol City H Stoke City - Chelsea B West Bromwich - Manchester United B Wigan Athletic - Norwich H Blackburn - Wolverhampton Wanderers over 1.5 Liverpool - Sunderland over 2.5 Newcastle United - Arsenal Over 2.5 Odd Grenland - Vålerenga Over 1.5 OG Blackburn - Wolverhampton Wanderers H Fulham - Aston Villa U Queens Park Rangers - Bolton B West Bromwich - Manchester United B Wigan Athletic - Norwich H Blir litt for grådig når jeg tipper, blir fort 2-3 kamper for mye.. skal litt til.. men men.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Første runde er alltid vanskelig, men den Bolton-seieren klarer jeg å lukte at sitter langt inne. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Første runde er alltid vanskelig, men den Bolton-seieren klarer jeg å lukte at sitter langt inne. hehe fare for det.. de har vunnet sine 6 siste bortekamper da.. York vs. Bolton 0-1 Hereford vs. Bolton 0:3 Newport vs. Bolton 1:3 Bury FC vs. Bolton 0:2 Bradford vs. Bolton 1:4 Houston vs. Bolton 0:2 Vunnet 8 av 10 kampene i preseason.. Så de skal være i form.. Men pre-season er pre-season. kan ikke ta for mye ut av det.. Liverpool har gjort det rimelig dårlig i denne perioden, men får meg ikke til og tippe noe annet enn en grei seier til pool i morgen.. sååe.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Joda, men QPR sprøytet full av rupi og guts etter opprykket kommer nok til å dra på. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Joda, men QPR sprøytet full av rupi og guts etter opprykket kommer nok til å dra på. hehe ja, sant nok.. Får satse på flaks.. ikke sett noe til den på en stund, så på tide at den dukker opp igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå